Annons:
Etikettoff-topic
Läst 883 ggr
[TheBabyIsBack]
2013-08-20 19:40

Finns det några K-pop fans?

Hej! Jag undrade om det finns några pratglada K-pop fans som skulle vilja prata om ämnet med mig? Ålder är inte så viktigt (jag är ung men blir alltid kallad mogen för min ålder). Skriv gärna i kommentaren vilken grupp ni gillar och skicka gärna ett privat meddelande till mig!

Annons:
[PeterWem]
2013-08-20 20:31
#1

Girls generation, men det är enbart p.g.a. dess videor 😃

[TheBabyIsBack]
2013-08-21 20:52
#2

#1 Så du gillar inte deras musik?

Yen-Chan
2013-08-22 14:43
#3

Jag är Kpop (+Kdrama) fan! 😃

Mina favorit grupper är 2PM, B.A.P och SHINee! Och är i stortsett de enda grupperna jag lyssnar på för tillfället :P

(Jag har en Kpop Hemsida/Blog, om någon är intresserad får ni gärna titta in ^^)  http://wilwarin3.webnode.se/

Sajtvärd SydKorea Ifokus

AnnaMoonshadow
2013-08-22 15:52
#4

Jag lyssnar också en stor del på kpop (om någon nu har missat det här på forumet). Men generellt är jag allätare när det gäller musik och har inte några absoluta favoriter, men jag gillar verkligen Big Bang och 2ne1 samt en hel del andra band ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Lumina - 留美奈
2013-08-22 18:34
#5

Jag har en låt jag lyssnar på en hel del: Monster… Jag har glömt vad gruppen heter i skrivande stund men de sjunger på koreanska. 😊

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

AnnaMoonshadow
2013-08-23 07:22
#6

#5 Big Bang? De har massa bra låtar, bland annat en som heter Monster. Tycker du ska kika på några fler om du gillar den, speciellt kanske från skivan Alive och framåt. Kan tänka mig att du i så fall gillar Tonight, Love Song och Blue. ^__^ Men jag vill så klart inte tvinga dig till något! 😉

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Lumina - 留美奈
2013-08-23 09:10
#7

#6  Haha, vad skönt att jag får välja själv. 😃
Bigbang heter de ja, och jag lyssnar normalt inte på pop, men den låten fastnade. Den koreansk musik jag hört har allt varit pop, så jag har inte brytt mig om det så mycket, men det finns kanske några guldkorn där ute för mig också. 🤔

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

AnnaMoonshadow
2013-08-23 12:36
#8

Ja det finns det verkligen! finns flera väldigt bra indie-band bland annat som gör allt från punk till elektroniskt ^__^  så som t.ex. Litter. Det finns även bra, mer kända band som testar gränserna och gör annat än renodlad pop. B.A.P till exempel har hiphop och rockinslag och C.N.Blue gör också rockigare musik. Det finns mycket om du är intresserad av att testa ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: