Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Kpop och Korea

B.A.P i nya 1D MV

2013-07-22 22:30 #0 av: Yen-Chan

Någon som lagt märke till detta än? kpop gruppen B.A.P är med i one directions nya video. men att de har ändrat på färgerna på deras kläder. vad jag har läst så tycker många inte om att de använder gruppen på det viset och lägger in 1D's huvuden på dem. Andra tycker att det är helt okej. 

Vad tycker ni? :)

Anmäl
2013-07-22 22:31 #1 av: Lumina - 留美奈

Jag är jättedålig på det här med musik, men tycker det är spännande. Har du en länk till en låt du gillar med den här gruppen?

Anmäl
2013-07-22 22:40 #2 av: Yen-Chan

omg jaa massa XD här är en :)

Anmäl
2013-07-22 22:42 #3 av: Yen-Chan

de här killarna är i vanliga fall lite "badass", men här är en söt video de har gjort  ;D

Anmäl
2013-07-22 23:01 #4 av: Lumina - 留美奈

Tack! Det var bra låtar båda två, även om jag föredrar den första om jag måste välja. 

Snygga var de också... Förlägen

Anmäl
2013-07-22 23:39 #5 av: Yen-Chan

Jag vet Kär

Anmäl
2013-07-24 19:38 #6 av: Aily

Jag tycker alla de där pop-stjärnorna är snygga. Hade de inte varit det hade vi aldrig fått höra dem sjunga... Lyssnar på musik

Anmäl
2013-07-27 21:53 #7 av: Yen-Chan

nu är det bara *titta,lyssna och njut* Skrattar

Anmäl
2013-07-27 22:30 #8 av: Apootie

Wow vilket bra band! Men de är väl inte japanska, eller hör jag helt dumt idag??

EDIT: Såg texten i låten och förstod att de var från Korea... hehe 

Anmäl
2013-07-27 22:37 #9 av: Yen-Chan

Ja, precis de är koreanska killar de där ;) Väldigt nybildat band med, så de har inte funnits så länge, men enligt mig... helt grymma och mycket erfarna ^^

Glad att jag skapar fler Babyz :3 (B.A.P fans) Undrar ni något om dem är det bara att fråga, haha :3

Anmäl
2013-07-27 22:45 #10 av: Apootie

#9 Jag har inte riktigt hittat ett koreanskt band jag gillar (är mer för japanska faktiskt...) men alltså detta var ju... SUPER!!

och för att hålla mig till tråden mer tycker jag det är lite konstigt när band tar med andra band i sina musikvideor (om det inte är för att "hylla" bandet/en låt till det bandet)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.