Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1537 ggr
AnnaMoonshadow
7/16/13, 8:22 AM

Reser till Tokyo

Hej gänget!
Imorgon åker jag iväg för två veckor i Tokyo och kommer antagligen inte ha tid och möjlighet att hänga här på forumet under den tiden. Jag hoppas ni klarar er själva ett tag och tar hand om forumet åt mig. Behöver ni hjälp med något så ta kontakt med någon annan i admin så ska de se till att lösa saker åt er ^_^

Om ni är intresserad av min resa kan ni även kika lite på min blogg eftersom jag planerar att uppdatera den ett antag gånger under resan.

Ha det så bra mina vänner, så syns vi snart igen!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Tilde]
7/16/13, 8:24 AM
#1

Åh vad fuskigt! Jag kanske följer resan på bloggen om du postar många bilder! 😃 Ha det jättekul - fast det är ju omöjligt att inte ha i Japan!

AnnaMoonshadow
7/16/13, 8:04 PM
#2

Tack så mycket och det ska jag ha :D ska försöka lägga upp så mycket som möjligt på bloggen, särskillt bilder :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Lumina - 留美奈
7/16/13, 8:12 PM
#3

Härligt! Ha en riktigt trevlig resa! 🍸

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

Aily
7/16/13, 8:14 PM
#4

Hoppas du får en riktigt rolig resa med många äventyr! 👍

 

Ulricke
7/17/13, 4:50 PM
#5

Kos deg masse! Husk å bruke solkrem, gjerne med spf 50, veldig varmt og sterk sol her :)

Instagram of my dogs, ferret, fashion and Japan!

AnnaMoonshadow
8/6/13, 6:16 PM
#6

Tjohoo gänget! Nu har jag kommit hem till Sverige igen och har möjlighet att vara aktiv igen. Ber om ursäkt om folk kollat bloggen men inte sett några uppdateringar, vi fick problem med uppkopplingen där borta och dessutom la laddaren till min kamera av. Jag har dock skrivit för hand om de flesta dagarana så blogginlägg kommer dyka upp i efterhand så fort jag får tillgång till alla bilder m.m. Dessutom kommer det säkerligen komma någon artikel här på Jif om resan :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Calcifer
8/6/13, 7:37 PM
#7

Vad roligt! Längtar ännu mer till min flytt dit nu! :D


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Deleted Account]
8/7/13, 2:33 AM
#8

Välkommen tillbaka! :D Jag kollade ständigt bloggen *_* så uppdatera fort grr grr 🌈 iiih so excited på dina foton och historier! >w<

Lumina - 留美奈
8/7/13, 8:13 AM
#9

Välkommen hem! 🙂

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

AnnaMoonshadow
8/7/13, 10:48 AM
#10

#7 Tokyo var underbart! alla är så sjukt trevliga och det är så rent och fint. Skulle lätt kunna tänka mig att bo där själv :) hoppas det går bra med din flytt!

#8 ska göra det! men måste få bilderna från mitt resesälskap först och han har tappat bort sladden till kameran så vi behöver leta upp den först! ;)

#9 tack <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tilde]
8/9/13, 8:04 PM
#11

#10 Ja visst är det sjukt rent där?? Trots att man inte ser papperskorgar överallt så är det absolut inget skräp på marken! Det var också något jag la märke till när jag var där. 😃

AnnaMoonshadow
8/10/13, 8:52 AM
#12

haha aa, förstår inte hur de kan få alla att ta med sig sitt eget skräp hem :O skulle aldrig fungera i Sverige! En annan sak vi reflekterade över var att ingen går och äter/dricker samtidigt, det är man rätt van vid här hemma också ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Aily
9/11/13, 9:45 AM
#13

#12 Man äter och dricker inte när man går i Japan därför att det är ouppfostrat att göra så. Man sitter ner och njuter av maten.

 Vet när jag var liten, hur alla ungarna på gatan kom springande med glasspinnar på sommaren men inte jag och min bror inte. Vi fick snällt sitta ner på bänken utanför dörren och äta våra innan vi fick springa och leka. Såååå orättvist!

Sen gör jag likadant med mina egna barn… Skämtar

 

Annons:
AnnaMoonshadow
9/11/13, 10:14 AM
#14

#13 haha jo, det var ungefär så vi förstod det också. Jag tycker att en av de bästa saker med att resa är att man just upplever sådana skillnader :P Och det blir nog lätt så att man lär sina barn på samma sätt som man själv lärt sig!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Victoria93]
9/12/13, 5:33 PM
#15

Tyckte också det var trevligt att det inte fanns något skräp…och folk är uppfostrade där, dock hände det mig två gånger att folk pillade på mitt hår…ena gången drog damen i mitt hår och se sueeeeden…

det var lite obehagligt…🤪

Upp till toppen
Annons: