Annons:
Etikettövrigt
Läst 5679 ggr
PrincessYume
2013-07-04 23:05

Nendoroidbutik i Sverige?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hellu!

Jag vet inte hur mycket jag har letat runt på nätet efter detta, och hoppas nu att någon här kan hjälpa mig att hitta det jag söker :3

Jag älskar Nendoroid-figurer, tycker de är supersöta och roliga att samla på, (om man bortser från priset…) och har länge letat efter en affär i Sverige som säljer det. Jag bor i en ganska liten stad, och den närmsta ''stora'' staden vi bor vid är Linköping.. Och där har jag inte hittat något sånt ställe (okej har inte letat så mycket, män ändå.. Tror inte att det finns sånt där ^^) 

Så jag undrar om det finns någon butik i Sverige som säljer Nendoroid-figurer? Namn på affär och plats skulle uppskattas! Om inte, vet ni någon (helst) svensk sida som säljer? Undviker helst eBay och liknande, men annars går utlänska bra.. Tack för svar!

Och för er som inte vet vad en N-figur är, så är det sånna som är på bilden ;3

(vet inte vilken kategori jag ska sätta inlägget i)

Annons:
[chasingMyDream]
2013-07-05 09:02
#1

Jag kan inte komma på något ställe just nu tyvärr :/ men du borde helt klart kolla tradera! :D visst att det är lite sisådär med bud och grejer men.. man kan ju hitta fynd! ^^ Kanske inte var till så mycket hjälp men =^-^= ♥ Puss och kram :]

PrincessYume
2013-07-06 01:55
#2

#1 jag gillar tyvärr inte tradera, men det är väl sista utvägen. 😊 Men tack för svaret ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆

Hoshi99
2013-07-06 04:25
#3

Good smile cafe. Men dem kanske du redan visste om ;) Annars så har SF bokhandel precis börjat ta in ett par nendoroids sfbok.se

PrincessYume
2013-07-06 13:29
#4

#3 Sf hade inte så många, men tack för tipset, ska hålla utkik efter om de släpper fler :)

AnnaMoonshadow
2013-07-06 14:03
#5

Webhallen har några. Annars vet jag att en vän av mig som samlar på figurer brukar beställa från den utländska sidan hobbyfan.com eftersom han är nöjd med priset och hjälpen han får därifrån ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

PrincessYume
2013-07-07 23:47
#6

5# Tack för tipsen! Jag hittade en av de jag letade efter på Hobbyfan, blev lite chockad över priset, men får se vad jag gör ^^ Har letat efter Lucy ett tag nu ;3

Du vet inte var jag kan få tag på fler från Animen Fairy tail eller? :) Hobbyfan hade bara Lucy ^^

Annons:
AnnaMoonshadow
2013-07-08 10:46
#7

tyvärr inte :/ kan ju finnas något bra om du googlar på dem, men ingen sida jag direkt kan rekommendera från förstahandsupplevelse :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

PrincessYume
2013-07-08 17:12
#8

7# Ah, okej! Men tack för hjälpen ^^

Albasot
2013-08-08 18:59
#9

Aliexpress.com har några billiga :) vet dock inte vilka du söker =^-^=

❤️

からカワイイ愛 Albasot

Sophia S
2013-09-05 12:58
#10

Välkommen in till okaeri.se, som Good Smile Company Official Partner Shop har vi Sveriges största utbud av Nendoroid! ˆwˆ

AnnaMoonshadow
2013-09-06 10:20
#11

ohh, blev ju sugen att handla från Okaeri nu! 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: