Annons:
Etikettermatdryck
Läst 21800 ggr
elin3000
6/30/13, 7:37 AM

Japanskt godis/pocky i Göteborg????!!??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!!

Jag har så länge letat efter detta i göteborg och undrar nu om ni vet om ett ställe som säljer Japanskt godis/pocky?

Jag är tacksam för svar!

Annons:
AnnaMoonshadow
6/30/13, 11:25 AM
#1

Vanliga chokladpocky brukar finnas att köpa på "asiatmatbutiker" ibland, men vet nog inget ställe i Göteborg då jag inte varit där så många gånger:/

Däremot går det att beställa på nätet en del, speciellt från utlandet så som här och här. Själv ser jag fram emot min Tokyoresa om några veckor då jag tänker leva på allt sånt roligt ^_^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Yen-Chan
6/30/13, 6:41 PM
#2

Jag brukar gå till en asiatisk matbutik alldeles vid kungsportsplatsen :) minns tyvärr inte vad butiken hette :P men senast jag var där, så hade de pocky iaf ^^

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Darkclam
8/29/13, 1:12 PM
#3

Nu var det ett tag sen jag var i Göteborg (typ ett halvår) men senast jag var där fanns det en asiatisk matbutik i nordstan, Saigon. Den ligger på Lilla Klädpressaregatan 7. Nästan så långt bort man kan komma om man börjar vid ingången från brunnsparken. Senast jag var där hade de pocky choklad och jordgubb

Upp till toppen
Annons: