Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Kpop och Korea

koreanska användarnamn?

2013-06-15 18:15 #0 av: TheAlmab

Hej! joo eftersom jag inte hittade något sydkorea ifokus så tror jag detta var det närmaste jag kunde komma... iallafall så vill jag ha lite tips på koreanska användarnamn till ett online spel. Om det är nån här som kan Koreanska vill säga x3 

Anmäl
2013-06-15 18:16 #1 av: TheAlmab

Glömde skriva att det inte får vara några stora bokstäver i användarnamnet

Anmäl
2013-06-17 09:13 #2 av: AnnaMoonshadow

hmm... vet inte vad du är ute efter? ett vanligt koreanskt namn eller ett användarnamn bestående av koreanska ord? Det finns ju en del korean name generator's på google så kan ju söka där om du vill "få" ett koreanskt namn? annars finns det ju översättningstjänster på google om det är en viss betydelse du vill ha?

Men du kom ändå till rätt forum, tyvärr finns det inget korea i fokus men vi har en del kpop och kdrama med mera inblandat i våra japanska tema då de lätt går in i varandra ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.