Annons:
Etiketterfilmtv-serier
Läst 1207 ggr
AnnaMoonshadow
2013-06-14 15:01

Dramaförslag

Nu när min sommar sträcker ut sig framför mig med massa utrymme att göra saker på tänkte jag höra om någon har något bra dramaförslag? Det senaste året har jag inte sett så mycket men nu är det dags att ta sig igenom några igen! Förslagen får gärna komma från 2012/2013 eftersom det är minst chans att jag sett dem då, de äldre storfavoriterna har jag sett så många av, men självfallet tar jag tacksamt emot alla förslag!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Ulricke
2013-06-14 19:40
#1

* Ikemen desu ne

* Priceless

* Hotaru no Hikari 

🙂

Instagram of my dogs, ferret, fashion and Japan!

Ulricke
2013-06-14 19:59
#2

Ikke glem last cinderella!! Den er kjempe god :)

Instagram of my dogs, ferret, fashion and Japan!

P3-san
2013-06-15 02:56
#3

De draman från 2012/2013 som jag har gillat är:
Japanska

Kazoku Game

Nobunaga no chef

Tonbi

Share house no koibito

Biblia Koshodou no jiken techou

Priceless

sugarless

Ghost mama sousasen

Rich man poor woman

Kagi no kakatta heya

Koreanska

Flower boy next door

Faith

Vampire prosecutor 2

queen inhyun's man

Rooftop prince

Blev en del drama tittande för mig det gångna året och hoppas att denna lista kan hjälpa dig :D de som jag gjort så här på är mina favoriter ^^

AnnaMoonshadow
2013-06-17 09:17
#4

Åh tack för alla förslag! Sitter och kollar Faith just nu, bara två avsnitt kvar och den är jättebra ^^ Kommer lätt kolla upp några av de andra förslagen så fort jag sett den klart!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Kokonattsu
2013-06-18 19:10
#5

Har du sett zettai kareshi? Den är så himla mysig 😃

AnnaMoonshadow
2013-06-19 10:25
#6

Zettai Kareshi har jag sett och den är helt ok, fast jag jämför den hela tiden med mangan och mangan är annorlunda ^__^

Vet inte riktigt vilken jag ska ta och kolla på härnäst, har varit lite nyfiken på Flowerboy next door eftersom en del av mina vänner har sett den och gillar den… Men borde ju se en japansk med tycker jag så det blir till att kolla upp några av era förslag!

För övrigt ser jag fram emot The Heirs (jag är ett rätt stort Lee Min-Ho fan) i höst även om det var tråkigt att Jung Yong-Hwa droppade serien :/

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Upp till toppen
Annons: