Annons:
Etiketterkonserterkonventevent
Läst 2108 ggr
[PastelCloud]
5/15/13, 8:57 PM

NärCon 13 - Ensam?

Okej, så här ligger det till: I år har min mamma gått med på att jag kan få åka till Närcon, och allt ser jätte bra ut förutom att jag inte har någon att gå med :(

Så jag tänkte fråga här om det är någon som ska gå ensam och skulle kunna tänka sig gå med mig under Närcon.

I fall jag går så kommer det bli mitt första Konvent och jag är så glad över att kanske kunna åka dit!

Skulle helst vilja gå med någon runt min egen ålder (runt 15 år)

~(^o^)~

Annons:
P3-san
5/15/13, 11:07 PM
#1

vi kommer att vara ett gäng från ö-vik som ska till Närcon, tror vi är runt 5-6 stycken som ska ta bilen ner och sen är det väl 8 pers till som jag känner som ska ner från ö-vik. de av oss som har varit där tidigare är mellan 18-25, men ska även med en 15 årig kille ^^

RinRainicorn
5/16/13, 7:10 AM
#2

Hej hej ^^ Du kan jätte gärna hänga med mig :D jag åker dit med hyfsat många kompisar men de brukar oftast dela upp sig i små grupper och springa iväg xD de är runt 13-15 års åldern och det är deras första Konvent också :3 det här blir mitt andra och jag är 15 hehe >w:') om du vill kan vi bli friends på Facebook (hojta till med ett pm bara ^^) eller så kan du kontakta mig via kik (My name: RinRainicorn där med :3) Juste jag kommer typ åka till Linköping en vecka innan konventet och bo hos min kusin så förhoppnings vis kommer jag nog veta vart närmsta mc Donald ligger :) kommer också hämta ut min biljett dagen innan :3

Jag är en otaku(anime,manga,japan-nörd) som pratar snabbt =u= <3
BLI MIN VÄN! [desperat]
har ingen speciell signatur så det får väl duga xD

AnnaMoonshadow
5/16/13, 8:04 AM
#3

#0 tyvärr ska jag inte till Närcon i år (är i Tokyo då) men du verkar ha fått napp från andra jiffare ;)

#2 Donken är typ den närmaste "resturangen" vid Närcon. Du behöver bara gå igenom en gångtunnel från skolområdet för att komma dit, och hela Närcon-helgen är det fullt med konventare där. Jag menar verkligen FULLT! Ibland är det lika bra att ta med sig hamburgaren och sätta sig i diket utanför :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

RinRainicorn
5/16/13, 8:08 AM
#4

#3 japp det är vad jag också hört haha ^^ och om det ändå ärg fint väder så tror jag det ändå blir skönast att sitta utomhus xD Lycko dig som är i Tokyo >:')

Jag är en otaku(anime,manga,japan-nörd) som pratar snabbt =u= <3
BLI MIN VÄN! [desperat]
har ingen speciell signatur så det får väl duga xD

AnnaMoonshadow
5/16/13, 1:20 PM
#5

#4 man kan alltid hoppas. Närcon brukar har tur med väder och det är ett sånt härligt Konvent när man har så mycket yta att vara utomhus på! Haha ja, Tokyo ska bli fantastiskt men är lite avundsjuk på er som ska gå också eftersom det är ett sånt perfekt tillfälle att träffas och umgås med så mycket fantastiskt folk! Hade ju varit jättekul att möta några av er andra här på forumet IRL. Har ju mött andra fantastiska vänner på det viset ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

RinRainicorn
5/18/13, 4:01 AM
#6

#5 Ja jag håller helt med även om jag är extremt blyg xD haha

Jag är en otaku(anime,manga,japan-nörd) som pratar snabbt =u= <3
BLI MIN VÄN! [desperat]
har ingen speciell signatur så det får väl duga xD

Annons:
Randomanimefan345
5/18/13, 7:49 PM
#7

Jag är också ensam och skulle villja a en kompis att va med fast jag är en 14-årig tjej, men det skulle va ett nöje att hänga med dig

[PastelCloud]
5/19/13, 7:38 PM
#8

#7 Åh~ vad kul! skickade ett privat meddelande! :)

Upp till toppen
Annons: