Annons:
Etiketterkonserterkonventevent
Läst 773 ggr
P3-san
2013-05-14 01:54

Tipsa om Konvent 2013

Tänkte starta en tråd där man kan få tipsa om sina favorit Konvent, vilka Konvent man vill/kommer att gå på i år, nya Konvent som värkar spänande eller gamla som man ska på igen.

Man kan även skriva typ recensioner på olika Konvent man varit på ^^

själv så tänker ja gå på:
Närcon, Blir tredje året som jag åker, hoppas på ännu en trevlig helg.

Örncon, som jag ska vara funktionär på ^^ ligger i lilla Ö-vik i norrland och är litet men otroligt mysigt, har varit med alla fyra åren det varit.

confusion, mitt första vinter Konvent, är långt från ö-vik till göteborg, men var lungt värt den 12h långa resan :D

Funderar ävern på att jobba på Nerdcon, som har sin premiär i umeå i år, är inte så långt häller för en gångs skull XD

Annons:
AnnaMoonshadow
2013-05-14 15:58
#1

Vi har två liknande trådar redan Konvent 2013 och Konvent & mässor 2013 så behovet av en tredje tråd är inte så stort och därför kommer jag låsa denna. Vi har dock insett iom detta att det kan behövas en mer "officiell" tråd om årets Konvent där vi kan diskutera det du efterfrågar ovan, och vi ska se över detta. Tills dess ber vi er att hålla er till de första två trådarna för att det inte ska bli allt för förvirrat här på forumet 😉

MVH Admin. 

EDIT: Fortsätt samtalet i den nya officiella tråden

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: