Annons:
Etiketterdesignmodearkitektur
Läst 3786 ggr
Loveu
4/30/13, 3:18 PM

Visual kei, hjälp?

Som rubriken lyder , så behöver jag hjälp med hemsidor med visual kei kläder , länka gärna , och säg vad ni tycker om deras hemsida , skulle varit grymt snällt av er.

Annons:
dinamnam
4/30/13, 3:26 PM
#1

Kan verkligen inte så mycket om det…

Men vet en bra affär i Japan som heter Superlovers http://www.rakuten.co.jp/superlovers/ 

Sedan tror jag det finns en affär här i Sverige som heter Kawaii :)

Med vänliga hälsningar 

Loveu
4/30/13, 3:39 PM
#2

#1 , tackar :)

AnnaMoonshadow
5/1/13, 9:08 AM
#3

hmm… ska det vara svenskt så finns ju Shock och Bluefox, de har ju en hel del alternativa kläder och tror även man kan hitta saker som passar visual där.  Kawaii design har nog kanske inte så mycket visual kei, de lutar mer åt Fairy Kei tror jag… Men man kan alltid kika :D Jag har själv aldrig haft problem med någon av dessa.

Om du även är intresserad av utländska sidor så vet jag att någon tipsat om Sex Pot revenge och Cosmate. Ebay borde också ha en hel del ^__^ De utländska sidorna har jag dock ingen egen erfarenhet av utan vill du höra vad folk tycker om dem får du googla.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Blodfot
11/30/13, 10:50 AM
#4

tack för bar länkar säger bjag som inte startat tråden hehe!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Upp till toppen
Annons: