Annons:
Etikettsajten
Läst 1017 ggr
AnnaMoonshadow
4/29/13, 3:24 PM

Akitiviteten ökar ♥

Hej hej mina kära medlemmar! Här kommer bara ett glatt besked från en glad Sajtvärd! aktiviteten på JiF har under de senaste veckorna ökat och ligger nu åter på en grön nivå här på iFokus, det innebär alltså att vi har ett aktivt forum och vi är med i näst bästa klassen.

Tack alla kära människor som hjälper till med detta, fortsätt såhär! och dra er inte för att posta nya trådar och komma med förslag på vad ni vill läsa om hädanefter, vi bygger sajten tillsammans och ni är alltid välkomna med era förslag. Vi välkomnar även intresserade artikelskrivare m.m

SÅ VAR INTE RÄDDA, vi bits inte :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Azmaria
5/2/13, 11:34 AM
#1

Awesome sauce :D som jag skulle säga i det här fallet nu :D SuperB att aktiviteten börjar rulla igen, har saknat det länge :3

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
5/2/13, 11:40 AM
#2

#1 eller hur! och det är så roligt när det börjat strömma till nya aktiva medlemmar :D Awesome sauce passar verkligen xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Skymning]
5/2/13, 3:47 PM
#3

Ett forum utan aktivitet är ju snudd på meningslöst. Klart vi måste vara så aktiva som vi har tid till. ❤️

[Deleted Account]
5/4/13, 12:00 AM
#4

Även jag har hittat tillbaka ;w; hey you guys!

AnnaMoonshadow
5/4/13, 10:25 AM
#5

Ohh, yeay! welcome back!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: