Annons:
Etikettmusik
Läst 1414 ggr
grayscale
2013-04-22 17:59

Perfume WORLD TOUR 2ND

Perfume WORLD TOUR 2ND

http://www.perfume-web.jp/cam/WORLD/

3 Juli - Köln, Tyskland
5 Juli - London, Storbritannien
7 Juli - Paris, Frankrike

Annons:
AnnaMoonshadow
2013-04-23 10:15
#1

Coolt! det måste jag ha missat ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

grayscale
2013-04-23 19:49
#2

Dom har bytt venue (gud vad heter de på svenska?) i London på grund av att biljetterna tog slut fort som attan (Jag var på väg hem från Spanien när de släpptes, och hade instruerat min pojkvän att frenetiskt uppdatera sidan vid klockslaget som biljetterna släpptes och lyckades ÄNDÅ inte få någon biljett).

Själv ska jag på Paris-konserten (på grund av att jag inte fick biljetter till London haha).

Jag antar att nästa "world tour" (u use dat word but i dun fink it means wat u fink it means) kommer vara USA (kanske även inkludera Kanada och Sydamerika?)

AnnaMoonshadow
2013-04-24 07:44
#3

Var på konsert i Paris förra året, helt underbart. Har du bestämt vart du ska bo m.m. ännu?  Själv bodde vi på Oops! Hostel, vilket var helt okej och rätt billigt. Bara som ett litet tips alltså ;) har för mig att konserthuset inte låg så många stationer bort heller! 

Det var ju lite annorlunda sätt att använda uttrycket World tour på :P själv har jag fått lära mig att det handlar om att besöka flera olika kontinenter på samma turné? :P

Om du har lust kanske du skulle vilja skriva lite om upplevelsen efteråt? och publicera det som en artikel här på Jif? skulle vara roligt att läsa tycker jag :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

grayscale
2013-04-24 12:38
#4

Jag hade tänkt bo på ett hostel/hotell nära där konserten är, och den är på Le Bataclan. Inget är bestämt ännu dock haha!

Öh, ja. Deras första "world tour" var i höstas och sträckte sig hela vägen till….. Hong Kong, Taiwan, Singapore och Sydkorea. Ummm. Fast it makes more sense nu, i och med att de ska ha en andra "world tour". De tar det helt enkelt i etapper hahahah.

Oj, ja får se om jag kan samla mig nog för att skriva mer än typ "LEFINSejgnrsoignJKAEGHBG" efter haha, vi får se! Det här är liksom dream come true för mig, ända sen ~2007-2008 någonting har jag velat se dem live.

AnnaMoonshadow
2013-04-24 13:53
#5

#4 Oavsett hoppas jag du får världens bästa upplevelse 😂och du är alltid välkommen att fylla ut forumet med osammanhängande glädjetjut om du inte kan åstakomma mer än så ;) Vi vill gärna dela din "dream come true" oavsett på vilket sätt!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

grayscale
2013-07-20 22:22
#6

Nu var ju det här ett tag sen, men herregud vad bra dom är. Här är en liten video på hur fantastiskt myyyyyyysiga dom var. Dock inte inspelad av mig, jag stod ganska så mycket längre fram, började på femte raden och slutade på andra. I mitten också!!! Åh det var så fint. 

Det enda jag skulle kunna klaga på är the encore, för då fick publiken välja mellan Nee, GLITTER och love the world. love the world känns för mig som ett självklart val, men det blev Nee (hade det blivit GLITTER hade jag blivit VÄLDIGT besviken). Antar att fransmän helt enkelt är dåliga :((((((((((((((((

Annons:
Upp till toppen
Annons: