Annons:
Etikettmusik
Läst 2803 ggr
dinamnam
2013-04-11 16:54

Yohio

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skriver detta på Japan iFokus eftersom Yohio är känd i Japan osv…

Men detta handlar inte ett dugg om Japan utan detta handlar om Yohio och att jag började gråta både i måndags och idag….

Måndag: Var på signering dagen innan och träffade min stora idol Yohio började gråta för att jag ville träffa honom igen…men pappa säger att det bara är onödigt att åka till hans konsert (börjar gråta igen) så jag vet inte vad jag ska göra, Hjälp!

Idag: Ser en bild på Yohio där han hade rivit sig själv på en konsert för sina fans skull…länk nedan (bara i början) och jag tänker bara på hur otroligt ont det måste ha gjort och var nära på att brista i skolan idag. pappa är bara trött på mig…vad ska jag göra?😭

Jag älskar Yohio och gör allt för att se honom, krama honom och säga jag älskar dig! ❤️

ps, min bild så fråga om ni ska ta den innan!

Med vänliga hälsningar 

Annons:
[Skymning]
2013-04-11 23:51
#1

Jag förstår att du känner dig ledsen. Idol-dyrkan är en jobbig förälskelse som kan hålla i sig länge och som på något sätt hör till tonåren. Kanske det kändes bättre för dig redan när du fått skriva av dig här? Ibland är det vad som behövs.

Jag tror inte du kan göra så mycket åt din pappa. Det var trots allt ett tag sedan han var i din ålder och kanske han inte hade någon idol på det viset själv, vilket gör det svårt för honom att sympatisera med dina känslor. Kanske har du någon annan du kan prata med det om, som har lättare för att förstå dina känslor?

Jag hoppas du känner dig lättare om hjärtat snart. Var rädd om dig! ❤️

Aily
2013-04-12 01:14
#2

Ja, vad ska jag säga… min dotter är kär i en animekaraktär… 🤓

Det där med kärlek och förälskelse är mystiskt och svårt att förstå, även för pappor.

 

dinamnam
2013-04-13 22:09
#3

Tack för era fina ord! Det värmer mig inombords och ger mig styrka

Med vänliga hälsningar 

FunkyShrimp
2013-04-14 18:45
#4

han är en tönt, bry dig inte om männskan :P

AnnaMoonshadow
2013-04-14 20:28
#5

#4 alla får ha sina åsikter, självfallet. Men var försiktig med hur du uttrycker dig i samtal med andra. Saker kan tas negativt eller missuppfattat. Vi vill inte ha något negativt på JiF. Se detta som en varning

/mod.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

dawn_of_dreams
2013-04-14 23:21
#6

Du får berätta för din pappa att det skulle betyda mycket för dig om du kunde få gå på Yohio`s konsert och hoppas att han ändrar sig så småningom, det är ju trots allt många månader kvar till konserterna, så vem vet han kanske hinner ändra sig..?!

Förstår din idol-dyrkan. Jag var också superförtjust i vissa artister när jag var yngre… ♥

Jag gillar Yohio…han är en väldigt duktig sångare och musiker :)

Annons:
dinamnam
2013-04-15 14:15
#7

#6 tro mig jag har försökt…men det funkar inte vad jag än gör :(

Ja han är verkligen jätte duktig!❤️

Med vänliga hälsningar 

Upp till toppen
Annons: