Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Anime & Manga

Tips på streamingsidor för anime

2013-03-23 15:39 #0 av: [luneri]

Någon som har tips på bra streaming site som har animes? 

Jag har inte sett anime-serier på typ 10 år eller nåt och nu fick jag helt plöstligt lust att se Full Metal Alchemist och fortsätta kolla på Naruto. 

Någon som vet hur det ligger till med Naruto, gör de fortfarande avsnitt eller har den fått ett slut? Hur många avsnitt är den uppe i nu? 

Som sagt, jag har vart helt off när det gäller anime och manga och sådant. 

Medarbetare på Konstnärer I Fokus

Anmäl
2013-03-25 06:07 #1 av: AnnaMoonshadow

Narutomangan kommer fortfarande ut. Första svängen av animen slutade på strax över 200 avsnitt och därefter påbörjades Naruto Shippuden som ligger på något över 300 avsnitt om jag inte minns fel. Den ska dessutom fortfarande vara igång.

När det kommer till streamingsiter så finns det så många att det räcker med att googla lite snabbt på "anime online". Vet att jag har vänner som kollar på Animefreak.tv och watchanimeon.com så någon av dessa kanske är värda att testa?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2013-03-25 23:29 #2 av: [luneri]

tack för infon! 

Jag kollade lite på google på streaming sidor, men jag fick leta en del innan jag hittade en sida som gick bra att streama från. 

Anmäl
2013-03-26 09:22 #3 av: AnnaMoonshadow

#2 jo, det brukar ju vara lite varierande kvalité beroende på vilken serie man ska se m.m ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2013-03-31 12:48 #4 av: [luneri]

Någon som vet vilka avsnitt som är fillers i naruto? Hört att det är en hel del. Dem skippar jag gärna. 

Anmäl
2013-03-31 20:20 #5 av: AnnaMoonshadow

jag googlade lite, kanske kan

detta

vara till hjälp?

Vea <3 

Anmäl
2013-04-12 01:16 #6 av: Aily

http://www.1channel.ch/

http://www.animecrazy.net/

Anmäl
2013-04-12 14:43 #7 av: [luneri]

Tack!

Anmäl
2013-04-19 22:48 #8 av: MintCon

Naruto är fullt igång! <3

/Leah

Anmäl
2013-04-20 12:19 #9 av: [luneri]

Jag har sett klart på Full Metal Alchemist, men så upptäckte jag att det finns en Full Metal Alchemist Brotherhood. Ni som sett den, är den bra? Vad jag upfattat det som så är det nästan som första serien. 

Nu när jag börjar bli sjuk och allt är det ju egentligen perfekt att börja med Naruto, och slappa till det idag :P 

Anmäl
2013-04-20 22:19 #10 av: AnnaMoonshadow

#9 det jag har hört ska de vara rätt olika, brotherhood ska mer följa mangan där orginalanimeserien drar ifrån, så vi har lite olika info ;)

Vea <3 

Anmäl
2013-04-21 21:11 #11 av: [luneri]

är Brotherhood versionen bra, ni som sett den? 

Anmäl
2013-04-23 15:14 #12 av: RinRainicorn

http://otaku-streamers.com/ :D jätte bra :) bli medlem så kan du streama animes och även hålla koll på vad du sett :)

De streamar Anime och asiatisk drama,uppdaterar snabbt och är jätte vänliga ^^ Har mycket anime och alla har engsub :D juste blir du medlem skicka en vänförfrågan till mig ^^ Heter RinRainicorn där med :D

Anmäl
2013-04-24 07:49 #13 av: AnnaMoonshadow

#12 ohh, sidan verkar bra. Tror jag ska bli medlem  för att testa den jag med :P

Vea <3 

Anmäl
2013-08-16 10:46 #17 av: Zolah

crunchyroll.com finns ju också, licenserad anime osv blir bortaget så allt är legal :3 

Anmäl
2013-08-18 12:01 #18 av: Yen-Chan

GoGoAnime brukar jag kolla på

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.