Annons:
Etikettmusik
Läst 985 ggr
AnnaMoonshadow
2/26/13, 8:14 AM

ONE OK ROCK - Clock Strikes

Jag blev så glad när jag såg denna video! för det första berodde det på att ONE OK ROCK är ett av de där banden som jag emellanåt återvänder till, och för det andra för att de är smarta nog att posta sina videos på Youtube. I vanliga fall skulle jag säga det är den stora skillnaden mellan koreansk och japansk musik, man har lätt att komma åt de koreanska för de postas där per automatik medan de japanska sällan läggs ut i full version längre :/

anyhow, enjoy!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
P3-san
5/14/13, 8:50 PM
#1

Kul att se att det är fler som gillar one ok rock!😃 Blev själv ett stort fan av Takas röst efter att ja hörde han i summer paradise, när han sjöng med simpel plan.

Måste hålla med om att det är jobbigt att komma åt den japanska musiken av det ja lyssnar på är det bara one ok rock och home made kazoku som är aktiv på youtube, vilket är väldigt synd. 😕

Btw så är detta min favo låt av one ok rock ^^

AnnaMoonshadow
5/14/13, 11:23 PM
#2

Åh, Summer Paradise är mysig ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: