Annons:
Etiketterköpessäljesbytes
Läst 1723 ggr
Swadika
2013-02-24 00:44

[S] Digimon ryggsäck

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är hemsk på att kasta hela saker och hittade denna när jag gick igenom en gammal låda med leksaker. Jag vet tyvärr inte vad figuren heter, men det är ifrån Digimon. 

Den är hel och fin och i väldigt bra skick, den är knappt använd utan legat i en kartong alla dessa år. Pris kan vi diskutera via PM, men vill mest bli av med den. Finns i Norrköping och kan tas till Linköping och Motala men går att skickas om köpare betalar frakt :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
Swadika
2013-02-24 00:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Bakifrån :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

AnnaMoonshadow
2013-02-25 07:10
#2

Den var söt ^^ tyvärr har jag inte råd att lägga ut pengar och vet egentligen inte vad jag skulle ha den till mer än att se på heller😕Kan dock berätta att jag tror den heter Biyomon 😉

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Swadika
2013-02-25 09:47
#3

Den är riktigt söt ^^ Önskar jag hade hittat den för några år sedan när min klädstil var Decora, men men det är som det är :) Ja jag fick reda på det nästan direkt efter att jag postat inlägget x)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

charlie-89
2017-04-23 15:01
#4

Så söt! :D skulle man ha^^

Swadika
2017-04-23 16:24
#5

#4 Ja den var väldigt söt och såld sedan länge haha :P

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

charlie-89
2017-04-24 21:24
#6

jo det förstår jag eftersom inlägget är 4 år gammalt xD

Annons:
Tandtrollet
2017-04-25 04:14
#7

Hej Charlie! Jag har en bekant här i Japan som hjälper svenskar få tag i ORIGINAL Pokemon, mangafigurer, pluschar, vocaloider och annat. Om det är intressant för dig så lan jag PM:a dig hans mailadress. Han kan alldeles säkert hitta fram en sån där ryggsäck åt dig.

/Anders aka Tandtrollet

Min japanska godisaffär har september-REA!
Bästsäljare: Godislera!

Expat-Tokyo
2017-04-25 09:29
#8

Charlie, jag kan verkligen rekommendera Tandtrollets kontaktpersoner. De är verkligen duktiga! De hjälper många svenska samlare få tag i japanska saker.

/Stefan S.
Vill du hjälpa till att göra JAPAN iFokus till en riktigt bra plats?

Plimme
2017-04-27 08:09
#9

Tänk om Charlie är ett sånt där Nättroll?

Expat-Tokyo
2017-04-27 08:55
#10

Plimme: var snäll! Please! Även om Charlie-89 bara skrivit två inlägg någonsin, så… Hen är ju inte obscen. Man kan ju alltid hoppas på att Swadika har andra saker att sälja och andra ämnen att kommentera och skriva om :-) Samma sak med Charlie-89. Fö: Välkommen hit!!!

/Stefan S.
Vill du hjälpa till att göra JAPAN iFokus till en riktigt bra plats?

Upp till toppen
Annons: