Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Köp/sök/sälj/skänkes/bytes

[S] Digimon ryggsäck

2013-02-24 00:44 #0 av: Swadika

Jag är hemsk på att kasta hela saker och hittade denna när jag gick igenom en gammal låda med leksaker. Jag vet tyvärr inte vad figuren heter, men det är ifrån Digimon. 

Den är hel och fin och i väldigt bra skick, den är knappt använd utan legat i en kartong alla dessa år. Pris kan vi diskutera via PM, men vill mest bli av med den. Finns i Norrköping och kan tas till Linköping och Motala men går att skickas om köpare betalar frakt :)

MVH Swadika
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”
- Stephenie Meyer

Anmäl
2013-02-24 00:45 #1 av: Swadika

Bakifrån :)

MVH Swadika
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”
- Stephenie Meyer

Anmäl
2013-02-25 07:10 #2 av: AnnaMoonshadow

Den var söt ^^ tyvärr har jag inte råd att lägga ut pengar och vet egentligen inte vad jag skulle ha den till mer än att se på hellerLedsenKan dock berätta att jag tror den heter Biyomon Skämtar

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2013-02-25 09:47 #3 av: Swadika

Den är riktigt söt ^^ Önskar jag hade hittat den för några år sedan när min klädstil var decora, men men det är som det är :) Ja jag fick reda på det nästan direkt efter att jag postat inlägget x)

MVH Swadika
- Stephenie Meyer

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.