Annons:
Etikettsajten
Läst 1135 ggr
AnnaMoonshadow
12/5/12, 7:31 AM

Jag är ny sajtvärd

Jag har varit i kontakt med killarna bakom iFokus och jag har tagit över sajtvärdsskapet här på Japan då Kaipon inte varit aktiv på länge. Jag hoppas att ni medlemmar kan leva med detta?

I och med det här ska jag nu försöka få igång forumet igen och har bland annat fått en hel del bra tips från andra värdar. Men jag behöver er hjälp! Vill ni få Japan att blomstra igen? Om svaret är ja så uppmanar jag er att kika in här så ofta som möjligt, ställa era frågor, lägga en kommentar i chattråden osv.

Är ni dessutom experter på ett specialområde? Då är ni mer än välkomna att skriva en artikel eller två!

Jag finns alltid här för era frågor och ni är välkomna att PMa mig om ni undrar något mer privat.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Aily
12/5/12, 9:04 AM
#1

Härligt! Vi har behövt det ett tag nu. Glad

 

AnnaMoonshadow
12/5/12, 9:20 AM
#2

Japp, förhoppningsvis kommer vi kunna göra Japan mer populär igen ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Chokladmousse]
12/9/12, 7:19 PM
#3

Eftersom det snackas mkt om K-pop här kan väl du ordna en K-pop kategori? Det vore nog uppskattat!

Aily
12/9/12, 9:09 PM
#4

#3 Det finns ju en Musik kategori. Går det inte att använda den? :)

 

AnnaMoonshadow
12/10/12, 10:13 AM
#5

förstår precis vad du menar #3 om att det inte är renodlat japanskt som snackas på forumet men #4 har rätt att både j-pop och k-pop passar i musikkategorin. Det står utförligt redan i Om sajten att den handlar om både japanskt och annat östasiatiskt ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
12/10/12, 4:31 PM
#6

Yes, jag vet, jag har varit dålig på att vara inne, men det har sina förklaringar. Mest är det pga att min dator är dum och inte ville alls ett tag. Så fort jag gick in på iFokus crashade internet. D:

Sen dog den och var död i över en månad.

Sen har jag flyttat till Skåne också.

Och har fullt upp i skolan och med det egna måendet.

Men, om jag får, vill jag grna vara kvar som Medarbetare. ^^

Om ni vill ha mig, dvs ;)

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Annons:
Aily
12/10/12, 5:21 PM
#7

#6 Klart vi vill ha kvar dig!!

Välkommen till Skåne! Flört

 

AnnaMoonshadow
12/10/12, 9:00 PM
#8

#6 självfallet! Det var en lösning för att försöka få igång forumet igen, självfallet är du Medarbetare och kan hjälpa till som vanligt ^_^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
12/10/12, 10:47 PM
#9

Awesome! Tack för det! ^^

Har som sagt haft lite stressit, flyttat till Skåne för skola och allt.. XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

AnnaMoonshadow
12/11/12, 8:53 AM
#10

#9 no worries, vi hjälps åt med Jif och kommer "livet" emellan måste det bli så ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: