Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Japanskt mode

Kigurumi.se

2012-10-07 20:39 #0 av: AnnaMoonshadow

Fick precis ett mail om att kigurumi.se äntligen öppnat sin webbshop, toppen för alla er som vill beställa en Kigurumi från Sverige, priset ser också helt okej ut ^__^

Tyvärr hade de ju inte just den jag vill köpa men hoppas andra kan hitta vad de vill ha. Lägger även in den i vårt länkskafferi

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2012-10-08 07:39 #1 av: Jokaso

Haha! OMG! Här klickade jag in på länken utan att veta vad Kigurumi var för något! Kul att bli helt överraskad nån gång XD

De var faktiskt fina, men jag säger inte mer ifall fler än jag klickar av nyfikenhet.

Anmäl
2012-10-08 10:06 #2 av: AnnaMoonshadow

#1 hehe roligt om du fick lära dig något nytt ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2012-11-02 15:56 #3 av: LinaN

hellre en sån än en vanlig onepeice ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Anmäl
2012-11-02 21:55 #4 av: AnnaMoonshadow

#3 jag håller helt med dig! Ser mycket mer inbjudande ut

Vea <3 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.