Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Musik

Visual kei - starta band?

2012-07-15 21:44 #0 av: pachipachi

Tänkte höra här om det är någon som, liksom jag, vill starta ett visual kei band? Själv sjunger jag (både på svenska och japanska) och spelar även gitarr och piano. Finns det några fler därute som vill samma sak och spelar något instrument eller så, skriv! Skrattande

Bor för övrigt i Dalarna, så i närheten där skulle vara bra...

Anmäl
2012-07-21 13:38 #1 av: tesushie

har letat länge efter någon som skulle vilja starta ett sånt band med mig .

jag spelar gitarr ibland men spelar mest bass är inte världens bästa men inte världens sämsta heller har lite dåligt självförroende så svårt att säga hur bra jag är men min musik lärare uppmanar mig att börja spela i ett band du kan väl sicka ett medelande om du skulle va inresserad av att låta mig vara med bor i åmot utan för ockelbo så det tar ca 1-2 timmar för mig att ta mig till dalarna beroende på vart du bor.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.