Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Anime & Manga

Novellserie (BL)

2012-07-12 19:36 #0 av: Ikajo

Jag håller på skriver en novellserie med BL tema och skulle uppskatta om det fanns några trevliga själar som skulle vilja läsa berättelsen och ge sina åsikte om den. Serien ligger online så man behöver inte ladda ner något. Berättelsen är japaninspirerad men utspelar sig inte i ett verkligt land (kan för lite om Japan för det...)

Jag skulle verkligen uppskatta jättemycket om några skulle kunna tänka sig och läsa. Det är inte en text jag med fördel kan be mina föräldrar att läsa.

Det här är länken till min profil på sidan där novellserien ligger, där ligger alla hittills publicerade delarna.

http://noveller.com/author/ikajo

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Anmäl
2012-07-14 10:03 #1 av: Aily

Oj, vad mycket du skrivit. Jag har inte tid att sitta och läsa just nu, det får vänta till hösten är över oss. Jag läser en del Japanska BL noveller, så det ska bli spännande.

Tack för att du delade med dig av dina alster. Glad

Anmäl
2012-07-14 11:03 #2 av: Ikajo

Den är inte klar än heller...har en bit kvar innan den är klar.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.