Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Köp/sök/sälj/skänkes/bytes

Japan-butik i Uppsala - webbshop

2012-07-10 14:27 #0 av: MissInAction

Hej!
Tänkte jag skulle tipsa de som bor i eller runt Uppsala, om en jättesöt liten butik som jag tror är relativt ny. Chansen finns väl att ni redan vet om det ändå förstås Flört
Förresten så har de även webshop så du behöver inte ens bo i Uppsala för att handla där!

KawaE import

Flytta gärna inlägget om det finns någon mer lämplig kategori - detta är första gången jag är inne på Japan Oskyldig

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl
2012-07-10 16:06 #1 av: Aily

Hehe, lite häftigt att våga öppna en sådan butik. Tack för att du delade med dig.

Anmäl
2012-07-10 16:22 #2 av: MissInAction

Ja jag hoppas att den är/blir lönsam så att hon fortsätter länge Glad

Kluring om Ryssland

Anmäl
2012-07-14 10:06 #3 av: Aily

Absolut, det hoppas jag också. Såg riktigt trevlig ut på internet. Själv bor jag i Skåne, så det är ju inte riktigt en butik jag bestämmer mig för att åka till bara sådär... Tungan ute

Anmäl
2012-07-14 11:27 #4 av: MissInAction

#3 Hehe nä det förstås Glad

Kluring om Ryssland

Anmäl
2012-07-18 23:39 #5 av: Yossi

Åh så spännande :D det får man kolla in!

Anmäl
2012-07-21 13:06 #6 av: SHIAWASE

Kul att se dig har MissInAction,,, Kanhanda att jag har inspirerat dig till att titta in pa Japan sidan??Flört Jag ar som ar Japan-veteran har ju ocksa bara kikat in har nagra ganger faktiskt!! MEn det ar roligt att intresset ar for Japan ar sa stort:) Tycker ju naturligtvis jag!!

Sajtvard, Law Of Attraction iFokus

Anmäl
2012-10-06 18:42 #7 av: AnnaMoonshadow

Flyttar tråden till en annan grupp och lägger in länken i vårt länkskafferi ^__^ och självklart ska ni vara välkomna här ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2012-10-06 21:11 #8 av: MissInAction

Aha det var kanske bra! Minns inte var jag lagt den innan men detta låter ju logiskt Flört

Kluring om Ryssland

Anmäl
2012-10-07 09:38 #9 av: AnnaMoonshadow

Hehe ingen fara, sånt är lätt att ordna ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2013-01-20 01:26 #10 av: [pinknation]

www.sweetthings.se har också mycket från japan o övriga asien!

Anmäl
2013-01-20 09:07 #11 av: AnnaMoonshadow

#10 tack för tipset!

Vea <3 

Anmäl
2013-01-20 15:45 #12 av: [fuzzygirl21]

har handlat där fast genom internetet

Anmäl
2013-03-01 11:10 #13 av: Spökriddare

Åh, vad underbart! 
Nästa gång jag är i Uppsala ska jag gå dit! 

Anmäl
2013-03-03 16:56 #14 av: KawaÉ import

Hej!

Jättekul att ni har upptäckt vårt lilla Japanställe i Uppsala och varmt välkomna allihopa Glad

Passa på att gilla oss på Facebook vetja'  Skämtar

https://www.facebook.com/kawaeimport

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.