Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Konvent, event och konserter

Cupcakecon

2012-06-11 18:10 #0 av: AnimeKitty

Hallå! Någon som vet när och var man kan få tag i biljetter till Cupcakecon? :D

Anmäl
2012-06-11 19:07 #1 av: Aily

Hehehe... CupCakeCon... Jag hade aldrig ens hört talas om något liknande tidigare, så googlade.

Verkar som om det blivit inställt. I varje fall det som skulle varit nu i veckan.

Anmäl
2012-06-11 21:58 #2 av: [grankvist]

Inte cupcakes igen.
Har fått sådana i ansiktet en gång förr.Skrikandes

Anmäl
2012-06-13 22:14 #3 av: sakura14

hmmm undrar oxå.. dem borde ju ha nån sida Glad. men det fanns en fb sida för cupcakecon men den sidan vart inställt eller (alltså dem tog bort den) så det verkar inte bli men jag vet inte :/ .

Anmäl
2012-06-13 23:18 #4 av: [grankvist]

fann en blogg i ämnet med ett inlägg, som var ganska gammal. vet dockinget om cupcakes, eller någon tävling med sådana. råkade landa på forumet, har tränat lite Japansk kampkonst för ett antal år sedan.
men det har inget med cupcakes att göra xD

Anmäl
2012-06-14 10:08 #5 av: Aily

#4 Hehe... apropå kampsport och cupcakes... är inte Cupcakes från början något amerikanskt? Känns lite avigt ihop med kampsportsuppvisning. Tungan ute

Anmäl
2012-06-14 23:22 #6 av: [grankvist]

#5 Mm, därför jag ursäktade offtopic

Anmäl
2012-06-15 01:16 #7 av: Aily

Men det var inte off topic, för där skulle ha varit kampsportsuppvisning på det här CupCake conventet... Tungan ute

Anmäl
2012-06-15 01:22 #8 av: [grankvist]

Missade den infon...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.