Annons:
Etiketterkonserterkonventevent
Läst 1251 ggr
Hotaunekoo
6/10/12, 1:54 PM

Någon som vill gå med mig på Uppcon12?

De som jag har frågat kan inte, och ala har typ planereat att vara 'kattvakter' över helgen -_- Jag är 14 år, så vill nog ha någon i samma ålder? :P Vill inte känna mig typ trängd på :c

Jag är ganska sent ute, men någon som vill ändå?

Thanksthanks.. :3

Annons:
[grankvist]
6/10/12, 11:27 PM
#1

Synd att du inte fått svar. Japan är väl lite intressant, men 14 år är jag över huvud taget inte… Lycka till

Aily
6/11/12, 1:14 AM
#2

Jag tror det är några stycken som ska på  Uppcon här, men det har varit lite dött här ett tag nu. Examenstider och sådant förmodar jag.

 

[grankvist]
6/11/12, 2:20 AM
#3

#2 läste om upcon, och harhar lite att göra. men som sagt, går inte med tonnåringar…

Denna kommentar har tagits bort.
Aily
6/11/12, 9:12 AM
#5

#4

Men om du känner att du blir så upprörd, läs det inte. Ta ett djupt andetag i stället.

Din kommentar däremot bryter direkt mot forumreglerna. Läs dem gärna här.

"* Visa hänsyn och vara artig mot andra medlemmar på iFokus."

 

[grankvist]
6/11/12, 11:25 AM
#6

#5

jag har ätit två huvudvärkstabletter och det hjälper något. riktigt misstänksamt vem som sitter och drar ihop inlägg som nummer noll iaf… haha.
hoppas ni fångar bovarna..Flört

Annons:
Aily
6/11/12, 1:35 PM
#7

#6

Jag förstår hur du menar, och kan hålla med, men det känns som ett misslyckat val av forum för den typen av försök.

Själv skulle jag inte ens komma på tanken att släppa iväg min fjortonåring på ett sådant event ensam. Men så är jag ju snabb att säga ja och föjla med på sådana saker om de frågar… Tungan ute

 

[grankvist]
6/11/12, 5:24 PM
#8

#7

Spelar väl ingen roll egentligen om det är ett försök, eller äkta. Svårt att tro att de som är efter, vad man nu kallar det (inte inläst), kommer på tanken att svara i en sån här tråd.
Men nej, jag tycker väl också att det är ett konstigt sätt att hitta kompisar på om man är 14 år, mitt på ett forum på internet helt öppet. Man bör knappt vara på forum i den åldern.

Inte min sak.
Tyckte mer tråden såg ensam ut.

//grankvist.

sakura14
6/13/12, 10:30 PM
#9

du kan få hänga på med mig, jag ska gå med en annan tjej och kanske lite andra personer som man träffar där på uppcon så jag kommer typ gå runt lite här och där. jag är oxå en 14årig tjej :D. däremot så kommer jag sova hos min kompis så jag kommer inte sova kvar på nätterna i några sovsalar *_*.. men du får jätte gärna gå med mig där :3 !..?

Upp till toppen
Annons: