Annons:
Etiketterkonserterkonventevent
Läst 1562 ggr
[yyoshistyle]
4/13/12, 11:31 PM

UppCon 2012 - jag vill inte vara ensam!

Nu är det såhär att jag hemskt gärna vill åka till UppCon i år. Det ser ut att bli skitbra, och jag vill verkligen inte missa det. Tyvärr så kan ingen som jag frågat följa med, och det ser ut som att jag blir ensam på UppCon om jag ska dit, och det vill jag ju inte…

Tänkte då höra vilka här som ska till UppCon i år, och även om jag skulle kunna få hänga med någon/några där om jag inte hittar någon? ^w^

Snälla..?! :3

Annons:
KaiPon
4/13/12, 11:58 PM
#1

Haha ingen vill vara ensam tror jag, jag vet att jag absolut inte vill det. Kämpar bla med social fobi, och får lätt panikattacker runt för stora folkgrupper. Men jag ska fanimej på UppCon i alla fall XD

So, if you wanna, you can hang with me? :3 Kommer dock hänga runt andra människor (har en massa kompisar som ska dit, bla Frostlilja, så jag kommer hänga mycket i Artist Ally), men if you don't mind that och vill hänga med den allsmäktiga sajtvärden, så.. XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[yyoshistyle]
4/14/12, 12:11 AM
#2

Ooo vad glad jag blev nu!! Det skulle vara supersnällt! Det blir bara roligare om man är flera som går tillsammans tycker jag. :D

Bara det är okej för de andra också! Vill verkligen inte tränga mig på, säg bara till om ni bara vill dras med mig en dag eller alla. Helt upp till er! Jag är bara glad att jag inte blir forever alone där i alla fall! ^o^

Tack föresten! C:

KaiPon
4/14/12, 12:59 AM
#3

Haha de borde inte ha några problem med det, mina kompisar är sociala varelser, de allra flesta i alla fall. :P

Inga problem ^^

Tror vi ska ha enn UC tråd though, lite längre bak. Där kanske du kan hitta flera som du kan hänga med? (Vet att jag ska på Screw så under den tiden kommer jag vara icke tillgänglig om inte du också ska se dom :3)

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[yyoshistyle]
4/14/12, 1:18 AM
#4

Yattaaa ^w^

Kan kika där också! Men jag ska garanterar på Screw, det vet jag. ;)

Shiro
4/14/12, 1:45 AM
#5

(Ny användare btw. Den här är jag aktiv på just nu!)

Upp till toppen
Annons: