Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1323 ggr
Onslow
3/13/12, 9:15 PM

OT - Dagens låt

I den här tråden ska vi lägga upp låtar som beskriver hur vi känner oss just nu. ^^,

Tänkte försöka på lite liv i forumet igen.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
Onslow
3/13/12, 9:16 PM
#1

Jag kan börja. Den här låten är iofs bara piano, men den är så vacker och träffsäker. Man hör till och med hjärtslag i bakgrunden, om man lyssnar noga…

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Deleted Account]
3/15/12, 10:46 PM
#2

Kyaru Pyamu Pyamu - CANDY CANDY

AnnaMoonshadow
3/16/12, 8:52 AM
#3

music of the day: Big Bang - Fantastic Baby

denna kan jag dansa och städa till idag ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
3/16/12, 10:39 AM
#4

Gimmie Gimmie - SuG

Mest tänker jag på Yuji version (som inte verkar finnas på youtube längre >.<) för att han är random och kan inte vara seriös framför en kamera, plus att jag varit på ett allmänt konstigt, random och glatt humör sedan jag började lyssna på SuG ordentligt :P

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Deleted Account]
3/19/12, 9:27 PM
#5

Älskar era musiksmaker!! <3

AnnaMoonshadow
3/20/12, 8:38 AM
#6

#5 ingen egen att birda med då? :O

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Deleted Account]
3/20/12, 1:50 PM
#7

Already done! Här är en till:

AnnaMoonshadow
3/21/12, 3:16 PM
#8

oh, sorry! jag är nog lite virrig av mig xD Bra musik har du med, även om jag blivit rätt trött på Candy candy nu  ;)

sånt här allvarligt humör är jag på idag!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Yen-Chan
3/24/12, 10:37 PM
#9

Lyssnat på den typ hela dan ida! :DD

Sajtvärd SydKorea Ifokus

AnnaMoonshadow
3/25/12, 8:07 PM
#10

min pojkvän har spelat och sjungit och dansat denna hela dagen idag så nu har jag den ringandes i öronen ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: