Annons:
Etikettmusik
Läst 928 ggr
Lyan
2/23/12, 12:28 PM

Dir en Grey - Ain't afraid to die

Var kan man få tag på den? Upptäckte just (ja, jag är seg :-P) att den inte finns på något av albumen :-(

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Annons:
AnnaMoonshadow
2/23/12, 9:20 PM
#1

Det finns ju vissa singlar som aldrig hamnar på ett album, Ain't afraid to die är en sådana sång tyvärr. Den ska dock finnas med på Decade 1998-2002 och finns ju även på youtube. Annars går den ju så klart att ladda ner olagligt även om jag nu inte kan rekommendera det då forumets regler säger ifrån :P

hoppas detta hjälper dig något?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Lyan
2/24/12, 8:06 PM
#2

Går det att ladda ner från youtube? Decade verkar inte säljas i Sverige :-(

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

AnnaMoonshadow
2/24/12, 9:58 PM
#3

PMar dig

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Lyan
2/24/12, 10:04 PM
#4

Det behövs inte för jättesnälla KaiPon har precis skickat den till mig så jag sitter och lyssnar på den nu :-D

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

AnnaMoonshadow
2/24/12, 10:11 PM
#5

hehe goodie ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: