Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 993 ggr
Onslow
2012-02-20 14:48

Dina shippings~

Haha, rubriken säger allt, lol.

Vad har du för shippings (favoritpairings pretty much haha)? Manga, Anime, spel, canon, fanon, vad fan du vill. xD Tycker det är kul bara, haha.

Personligen älskar jag ShinoKiba från Naruto eftersom… Haha, inte fan vet jag. Älskar dem bara, lol.
PruCan och USUK från Hetalia… Speciellt PruCan, hah.
Zelloyd från Tales of Symphonia såklart! Lite lustigt dock, då Zelos är lätt min favoritkaraktär, och jag verkligen, verkligen hatar Lloyd. xD
Morinaga och Tatsumi tror jag han heter (de kallar honom i princip bara 'senpai' och 'nii-san' genom hela mangan haha) från min favorityaoi Koisuru Boukun. Helt enkelt eftersom de är awesome… och loveable.
Sen, sist men inte minst, Junjou Egoist såklart. Förklaring överflödig, de är bara så… in a lack of a better word, awesome.
[EDIT] Hur kunde jag glömma EzioLeo?! Från världens bästa Assassin's Creed?! Riktiga Leonardo DaVinci var ju gay, och Ezio är alldeles för het för att vara straight… LOLOL. Love them though.

Så jag upprepar: Vilka är dina favoritpairings all-time? :)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
Onslow
2012-02-20 14:57
#1

Åh, och om ni vill, kan ni skriva pairings ni inte klarar av också.

Det är inte många pairings jag verkligen, verkligen inte klarar av, men det finns dem som kan göra att jag tillexempel slutar läsa en i övrigt awesome fanfiction eftersom det är med dessa pairings… Jag hatar dem, lol. xD

SasuSaku!!!!! Jag kan inte förklara det brinnande hatet jag känner för Sasuke och Sakura som ett pairing! Blir det canon slutar jag läsa och titta på Naruto. Punkt slut.
FrUK från Hetalia. Varför peeps, varför?! Varför gillar ni Frankrike och England som ett par?! Nej. Disgusting, enligt mig. USUK aaaall the way!
PruHun från Hetalia. Antagligen främst eftersom PruCan är mitt #1 Shipping all time tillsammans med ShinoKiba… xD
SephirothxCloud från Final Fantasy. Min vän är beroende av dem och kallar bestämt en av de ondaste karaktärerna all-time för god damned Sephy-chan. Oh god. No. xD

Har säkert fler men dessa är de jag kommer på sådär direkt. xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

KaiPon
2012-02-21 01:11
#2

.. RukixShou, KaixNao, KaixHiroto, ToraxHiroto, SagaxHiroto (Damn you drunken Saga! XD), ToraxSaga, ShouxNao, NaoxHiroto, ReitaxRuki, ToraxNao, AoixUruha, AoixRuki, ReitaxUruha, AkixMao, Aijixmaya, Miyavixmaya….

Nu är alla dessa typ musikrelaterade, men i alla fall XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Upp till toppen
Annons: