Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 2404 ggr
Vintersnö
2012-02-09 19:58

Rekommendera anime?

Hej!

Är det någon som kan rekommendera någon bra Anime till mig? Jag är nybörjare i genren, men jag har sett Fruits Basket och den älskar jag! Finns det någon mer Anime i ungefär samma stil, eller med lite samma känsla över sig?

Tacksam för svar! :)

Annons:
KaiPon
2012-02-09 20:05
#1

Nu har jag inte sett Fruits Basket alls, och kollar på väldigt lite Anime faktiskt -sänker huvudet i skam- men jag har faktiskt kollat på två Anime serier som är bra. Båda fick jag faktiskt nys om via mitt favoritband, Alice Nine, som pratade om Anime i novemberavsnittet av Alice9 Channel.

Ano Hana har jag kollat ytterst lite på (min dator har inte velat .__.), men den verkar bra i alla fall.

Boku wa Tomodachi ga Sukunai. Lite, uh, pervers, men väldigt bra. Handlar om en grupp ungdomar som inte har vänner. Den rekomenderas av både mig och Hiroto Flört

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Momiji]
2012-02-09 20:33
#2

Kaleido Star, D.N Angel och Ouran High School Host Club Skulle jag tipsa om i så fall Glad

KaiPon
2012-02-09 20:37
#3

Ah, yes, Ouran. Den hade jag helt glömt bort Skäms

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Momiji]
2012-02-09 20:38
#4

Just ja! Höll ju på att glömma Love Hina!

fckingdead
2012-02-09 21:38
#5

Itazura na kiss tycker jag är urbra (= och fullmoon wo sagashite

 

 

Malteråttan (L)

Yen-Chan
2012-02-11 17:53
#6

Kolla på Nichijou! Det håller jag på att kolla på just nu, ganska bra, kul och annorlunda Anime ^_^

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Annons:
Vintersnö
2012-02-11 18:54
#7

Tack så mycket för era svar! Skall definitivt kola upp alla ni nämnt, så lär jag nog finna något riktigt  bra. Glad

Geru
2012-02-12 23:39
#8

En nya Anime som jag börjat titta på heter "Another". Kan rekommendera den starkt:)