Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Kpop och Korea

Taeyang fansajt?

2012-01-22 00:09 #0 av: Furida-san

hmm ja som rubriken lyder, vet någon om Taeyang ha en fan sajt? som han typ svarar eller läser osv?

ha skrivit på hans youtube kanal men tror han inte kommer se det jag skrivet. och hans twitter. (om det inte är fejk) 

vet ni någon annanstans man kan få "tag" i honom?

varför jag vill det är för att min bästa vän är döende och hon älskar Taeyang, har honom som insperation i hennes dans och allt.

vet att det här är ett Japanskt forum men sett andra som skrivit om k-pop :P

Anmäl
2012-01-22 00:31 #1 av: KaiPon

Läste artikeln du bifogade bild på och är i tårar. Fy så hemskt Gråter

Själv vet jag inte ens vem Taeyang är för att vara ärlig, är inte så inne i k-pop scenen. Skäms Men om han är med i nåt band eller så, kolla med bolagets hemsida? Det borde väl finnas nån typ av kontaktinformation där?

Och i egenskap av sajtvärd här kan jag säga att k-pop och liknande är mer än välkommet att prata om här Flört

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Anmäl
2012-01-23 11:50 #2 av: AnnaMoonshadow

många k-pop artister brukar vara ganska aktiva på sidan me2day men om det går att kontakta honom där vet jag inte. Annars kan du kolla YG's hemsida, borde finnas någon adress eller så att skicka brev/mail till

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.