Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Anime & Manga

Kaleido Star-dvd på väg!

2011-12-27 18:44 #0 av: [Momiji]

Försökt få tag i dom i snart 6 månader, men nu är äntligen båda säsongerna av "Kaleido Star" påväg hem till mig Glad

Ska bara hoppas att antingen dvd spelaren eller datorn kan läsa dom(region 1)  Oskyldig

Sol Anna Måne
Medarbetare på Sagan om Ringen iFokus
Even angels fall ♪ ♫ ♪ ♫ ♫ ♫ ♪

Anmäl
2011-12-29 23:11 #1 av: [Momiji]

Borde få dom nån gång nästa vecka Skrattande

Sol Anna Måne

Anmäl
2011-12-30 20:45 #2 av: Escaflo

Datorer kan läsa alla regioner, har en del skivor från USA och en del från asien. Funkar inte i dvd-spelaren, men datorn tar glatt emot dem. ;)

Anmäl
2011-12-30 20:58 #3 av: [Momiji]

# 2 Vilken tur, har varit smått orolig. Men jag får ju som inte tag i serien på något annat sätt än att beställa(eftersom jag inte laddar ner) och det fanns bara för region 1. Men nu kan jag vara lugn Glad

Sol Anna Måne

Anmäl
2011-12-30 23:44 #4 av: AnnaMoonshadow

Det finns ju även regionsfria dvd:er. brukar stå på baksidan av spelaren eller i handboken :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2011-12-31 09:10 #5 av: [Momiji]

Har inte kvar handboken för dvdspelaren Oskyldig om den inte finns kvar hos föräldrarna. Men brukar ändå oftast kolla via datorn så(tv:n är ganska gammal och ibland blir allting lila och grönt Tungan uteGlad

Sol Anna Måne

Anmäl
2012-01-04 17:20 #6 av: [Momiji]

Nu har jag fått hem dom. Var tvungen att ändra inställningarna på datorn för att kunna se dom. Funderar ändå på att köpa en ny dvdspelare eftersom den som jag redan har inte är helt 100

Sol Anna Måne

Anmäl
2012-01-05 00:54 #7 av: AnnaMoonshadow

Grattis :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2012-01-05 08:27 #8 av: KaiPon

Grattis! :D

Försök hitta en regionsfri DVD spelare i sånna fall (Det borde finnas, har kompisar, iofs bor dom i usa, som har det) :)

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Anmäl
2012-01-05 10:11 #9 av: [Momiji]

Jo, finns ju massor som är regionsfria. Har hittat en för typ 300 kr :)

Sol Anna Måne

Anmäl
2012-01-05 10:17 #10 av: KaiPon

Det är ju bra :D Gud så billigt :3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Anmäl
2012-01-05 10:22 #11 av: [Momiji]

Japp Glad

Sol Anna Måne

Anmäl
2012-01-07 17:14 #12 av: [Momiji]

Så, nu har jag sett igenom båda säsongerna och båda OVA avsnitten Glad

Sol Anna Måne

Anmäl
2012-12-02 21:32 #13 av: Suigintou

Hej! Om du berättar vad DVD'n du har heter så kan jag ju alltid kolla upp hur man gör dom regionsfria, har gjort min (Blu ray då) regionsfri på DVD delen och tja, det var jätteenkelt. Samma sak med mormors :3 Så kolla upp vad den heter så kanske du ens slipper köpa en ny ^^

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.