Annons:
Etikettcosplay
Läst 13317 ggr
Mr-Goldfish
12/18/11, 1:33 AM

Pikachu One Piece

Vet någon om de finns något ställe i sverige man kan köpa pikachu One Piece? Jag och några kompisar ska gå som Pikachu´s på Uppcon i år och vill gärna inte importera :D

Annons:
Onslow
12/18/11, 11:22 AM
#1

Menar du Kigurumi?
Isåfall finns ju Kawaiishop i Göteborg tror jag, deras hemsida är kawaiidesign.se.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

AnnaMoonshadow
12/18/11, 6:48 PM
#2

Onslow skrev precis det jag tänkte :P

går de inte att få tag på dem där kan man alltid prova http://kigurumi-shop.com. Den sidan är utländsk, men de brukar ha väldigt bra priser ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Mr-Goldfish
12/19/11, 4:56 PM
#3

ok, tack :D vi har kommit in på lite andra planer nu så en utav mina kompisar ska sy en Pichu cosplay, en ska köpa en Pikatchu cosplay och jag ska då sy en Raichu cosplay. Dock hittar jag inget mönster till det… Någon som vet Någonting om vart man kan hitta mönstret? :D

AnnaMoonshadow
12/20/11, 6:36 PM
#4

de som jag känner som cosplayar gör sina dräkter ofta på egen hand. Kanske kan du få inspiration från din vänners köpta och sen göra utifrån dem? Raichu är ganska lik en pikachu förutom i färg, öron och svans :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

bloggdesign
12/21/11, 6:11 PM
#5

Du tänker inte på en sån där one piece jump in? Eller måste det vara pikachu?

AnnaMoonshadow
12/21/11, 9:59 PM
#6

#5 tror det är en pikatchu-kigurumi som #0 menade Flört

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Mr-Goldfish
12/26/11, 12:14 AM
#7

Ok, jag har genomsökt google efter ett mönster till Raichu men hittar inget… Vet någon en sida med mönster för pikachu då? så får jag byta ut lite saker? :D De jag har i tanken är att den ska se ut såhär i slutändan :D

www.gamersbin.com/attachments/f138/123775d1316992088-pokemon-cosplay-thread-raichu_pokemon_cosplay_by_blashina-d37yosc.jpg

Upp till toppen
Annons: