Annons:
Etikettövrigt
Läst 1699 ggr
Onslow
11/19/11, 9:15 PM

Dina OTP

Tror inte jag sett en sån här tråd tidigare… Iallafall. Vilket eller vilka var era första OTP i en Anime, en Manga eller ett spel, och vilka har ni nu?
Straighta, Yaoi, Yuri, alla par är välkomna. (^w^)

För mig var det Zelloyd, dvs. ZelosxLloyd från Tales of Symphonia som var mitt första riktiga OTP. Det var via dem jag upptäckte Yaoi, och nu är man en yaoi-fangirl liksom. ^^,

Just nu är jag en totalshipper av ShinoKiba från Naruto, och mina vänner får ständigt höra på när jag klagar över hur lite fanart, fanfiction och doujinshis det finns med just det paret. Haha!
Annars är PruCan från Hetalia en stor favorit också! Mest eftersom det är så cracky att det blir gulligt. xD Nej men seriöst, läste en superbra fanfiction som konverterade mig till PruCan fangirl-ismen… Dem hittar man inte heller mycket med.

Dock skriver jag fanfiction med BL.a USUK så det är svårt att inte tycka om dem då, haha.

Er tur~

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
AnnaMoonshadow
11/20/11, 9:16 PM
#1

Zelos och Lloyd är väl en ganska bra kombo, men tror jag gillar Kratos mer än Zelos :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
11/20/11, 10:59 PM
#2

Ett annat av mina favoritpar är Thoru och Kyo i fruitsbasket

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Azmaria
11/21/11, 12:33 AM
#3

…….. ;) jag gillar denna tråd.

Jag har många OTP från hetalia…och faktiskt..det är av få animen som jag gillar OTP. xD

KoreaXChina, KoreaxUS eller Kimchiburger som det även kallas, KoreaxHongkong är också mysig.

det kändaste USUK tycker jag oxo är mysig. x3 kanske för att de går att  para ihop. Från personligheterna mest och hur de reagerar me varandra. (öhöhö.. det där lät läskigt..)

emm..FrUk är skitkul att se på fanart..men neh..doujinshis och fanfiction får skippas där. XD LOL. i know im cruel..fuhu.

sedan är Spamano(spainxRomano) gulligt x3

prussiaxeveryone är också en favorit. haha XD

från andra animen;

LavixKanda från d.gray-man kan vara kul ibland. x3

och grellxWill kan vara hilarious~ XD

Make Pasta not War, Vee~

Onslow
11/21/11, 6:43 AM
#4

#1 Haha, jag gillar varken Kratos eller Lloyd. ^^' Men Zelos däremot är en av mina favvokaraktärer, ever. xD

#3 Haha, jag gillar dina Hetalia pairings. x3 Förutom att personligen vill jag att Prussia ska vara med Canada! Jag klarar inte av PruHun eller PruAus. Och FrUK klarar jag inte heller, haha. xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Upp till toppen
Annons: