Annons:
Etikettövrigt
Läst 1901 ggr
TokyoWings
2011-11-09 08:59

Bosatt i Japan?

Hej! Har fölt Japan i Fokus ett litet tag, men idag är första gången jag skriver. Tänkte fråga om det är några här som är bosatta i Japan just nu eller kanske flyttar hit inom en snar framtid? Vart bor ni och vad hittar ni på här?^^

Jag heter Sara och bor i utkanten av Tokyo, mitt plugg ligger i Shinjuku och jag pendlar dit. Jag pluggar japanska, inte det lättaste ever… men iaf det roligaste^^! Jag flyttade hit för ca 1 år sedan och kommer stanna ytterligare ett år. Efter det… vi får se :3 Vore roligt att höra av andra svenskar i Japan lite (^_^)

MVH Sara Ekström
jibun.blogg.se

RisingSun - Bloggandes om Tokyo, Japan
Medarbetare på Japan

Annons:
SandraNoSekai
2011-11-09 23:51
#1

Fan att jag inte visste detta när vi var där^^' Hade varit nog vart kul att mötas upp och hänga :3 nog för att jag och min kille kunde ta oss runt men du borde väl veta en massa grymma ställen att besöka x3

DESU!~Cool

TokyoWings
2011-11-10 06:44
#2

Haha så mycket vet jag inte dock haha men det hade varit roligt! Vad gjorde du? :D MVH Sara Ekström

RisingSun - Bloggandes om Tokyo, Japan
Medarbetare på Japan

SandraNoSekai
2011-11-10 13:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vi var ju runt lite ibland dom största stationerna då eftersom vi aldrig varit där innan haha x'D men vi va och gick runt i shibuya, Akihabara, harajuku, asakusa, hamamatucho och rätt mycket ikebukuro för vi bode där x'D

Sen var vi nog mest i harajuku för herregud vad jag älskar det stället x'D<3 köpte kläder tills jag dog x'D

Lite suddig bild men du ser ju x'DD

DESU!~Cool

AnnaMoonshadow
2011-11-14 20:55
#4

En nära vän bor också i Japan sedan början av september. Dock bor hon inte i Tokyo :/

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: