Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1592 ggr
Zolah
2011-10-16 21:09

Var med i JiFs Facebook grupp!

Nu kan du hänga med andra JiFare på facebook också, det är bara att skicka en förfrågan på JiF på FB och du är garanterad att komma in !

http://www.facebook.com/groups/187450887999682/?ref=notif¬if_t=group_r2j

Just nu är vi bara 3 medlemmar ( 4 med min pojkvän som var tvungen vara med då jag skapade gruppen lol ) så hoppa bara på ;)

Annons:
Liss
2011-10-16 22:05
#1

Ehm… Vill bara meddela.

Jag blev medlem i den gamla alldeles nyligen. För jag tog fel grupp. Och där är alla medlemmar redan (46 stycken)
Och jag blev accepterad av Teri, så det är hon som är admin där.

Tycker det är lika bra att stanna på den som redan fanns från början. För som sagt, där är alla redan medlemmar ^^ ???

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Zolah
2011-10-16 22:54
#2

Informationen vi fått är att ingen visste vem som vad admin i gamla, och därav skapade vi en ny. men om det gamla finns kanske lika bra att gå till den? men då måste ju admin i den kommai kontakt med resten av JiF.

Liss
2011-10-17 01:14
#3

#2 Jag blev accepterad av Teri, därav förstod jag att det var hon som var admin nu. Så jag messa henne, och hon sa att hon är admin som sagts.

Hon stängde av datorn innan hon kunde kolla det här dock ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Zolah
2011-10-17 12:44
#4

Ok ^^ men be henne komma hit och snacka så vi kan komma i bättre kontakt osv. ( jag har oll koll på den biten då jag inte är med i den andra facebook gruppen ).

[Tan-chan]
2011-10-17 16:33
#5

Har också noll koll. (O_o)

Liss
2011-10-17 19:03
#6

Nu är jag och Vea admin i den gamla gruppen med. Så nu ska saker och ting funka. ^^

Här!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Zolah
2011-10-17 19:05
#7

Ok, så då måste vi aveckla den nya med andra ord?

Liss
2011-10-17 19:21
#8

#7 Mja, det är väl lika bra? :) Som jag sa, så är alla redan medlemmar på den gamla och den är fungernade nu.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-10-17 19:40
#9

Jag är admin för den gruppen som startades från början av Tan (tror jag??) men när hon lade ner sin FB så vart det Victoria R som ensam fick stå för sidan och bad mig hjälpa till efttersom hon inte orkade själv/hade tid. Jag vet inte hur aktiv hon varit… Jag själv glömde bort JiF sidan på FB för jag måste hålla koll på mina andra sidor om Ankcon och MIN fansida! Moahahah! som jag inte heller är så aktiv i…. och alla dessa FB uppdateringar gör mig snurrig! haha!

Men den här sidan är ju den som startades från början och den borde få vara kvar för alla medlemmars skull! så de inte måste leta upp sidan igen….

Eller vad tycker ni?

AnnaMoonshadow
2011-10-17 19:45
#10

jo, men klart vi ska köra på den med flest medlemmar:P lägger in en länk i vår press här på sidan med ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Zolah
2011-10-17 20:05
#11

men då stänger jag ner den ^^ ( kände att jag behövde lite 'votes' innan jag gjorde något )

[Dominik]
2011-10-17 20:18
#12

Jag är medlem i den gammla gruppen som har 46 medlemmar och FUNKAR inte pga noll aktivitet där, så jag ska använda den nya, och alla borde göra det :D

Det krävs tid för att få in många medlemmar. Haha ni kan döpa om gruppen till "Alla vi som hatar Justin Bäver", så kommer ni på 1000 medlemmar direkt hehehe :DD

AnnaMoonshadow
2011-10-17 20:32
#13

Dom: den gamla gruppen håller vi precis på att dra igång igen, nu är vi ju några aktiva admins där så kommer gå lättare än att starta en helt ny :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Upp till toppen
Annons: