Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Cosplay

Bästa Ryuk jag sett!

2011-10-16 10:25 #0 av: [Tan-chan]

Wow! Denna tjej är verkligen superduktig på cosplay! Speciellt på Ryuk från Death Note! Ser helt epic ut ju!

Synd bara att hon inte använde lite mer högkvalitésmink när det gäller det vita... Det ska ju inte spricka sådär. LOL!

Anmäl
2011-10-16 10:44 #1 av: Onslow

Det där var epicness in a can!

Man blir ju nästan sugen på att cossa Ryuk när man ser sådär duktiga cosplayare. LOL!
Skulle nog aldrig göra det, though... xD

Anmäl
2011-10-16 12:23 #2 av: AnnaMoonshadow

Det var riktigt bra  gjort :D stör mig dock också på sprickorna :/

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2011-10-16 12:35 #3 av: [Tan-chan]

#2: Yeah. Hon hade kunnat använda något som är mer krämigt. Finns ju asmycket camouflage-smink där ute som man kan använda som är gjort för att användas på rörlig hud.

(Har själv en sådan vit och den är ju awesome!)

Anmäl
2011-10-16 14:58 #4 av: [Dominik]

Hon är riktigt bra på cosplay! Go, go, go Ryuk haha

Anmäl
2011-10-16 20:36 #5 av: Liss

Han som var på Närcon var riktigt nice... men det där var verkligen grymt awesome! Ganska enkelt egentligen ^^

Anmäl
2011-10-20 11:58 #6 av: KaiPon

#5 Hihi när jag var på närcon förra året så fick jag och mina kompisar Ryuk att dansa för oss XD Det var ganska epic if I may say so myself <3 XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Anmäl