Annons:
Etikettoff-topic
Läst 4969 ggr
[Tan-chan]
2011-10-11 16:30

OT/Chattråden #25

Här skriver vi om allt mellan himmel och jord!

Annons:
[Tan-chan]
2011-10-11 16:32
#1

#205 i förra tråden: Jisses så söt du var!!! Helt hysteriskt ju! Ser ut som en hime eller nåt. xD

[Tan-chan]
2011-10-11 16:41
#2

Håller på och redigerar cosplaytutorial 4. Har inte haft tid att göra fler förrän nu i helgen, men hann inte redigera den innan jag åkte till öarna. Håll tummarna att min laptop klarar av att redigera i Pinnacle! (>_<)

Onslow
2011-10-11 16:42
#3

#1 Vad gulligt sagt, Tan-sama. c:
Haha, fick höra att jag "ser ut som en sån där klassisk gammal dam" idag av min spanskalärare. Vet inte hur jag ska tolka det, dock. xD

(Och vi är lite unika här på Japan, vi kör på en Cgattråd istället för en Chattråd. Haha!)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Tan-chan]
2011-10-11 17:16
#4

#3: Nej, inte alls en klassisk gammal dam! Det där var ju elakt! Tycker du ser ut som en tjej från någon Anime. Kommer inte ihåg vilken exakt, men vet att du påminner om någon gullig tjej från en Anime.

(LOL! Ja! Märkte det inte förrän nu, så ändrade det till som det SKA vara. xD)

Azmaria
2011-10-11 19:45
#5

# i förra tråden: naaw det passar dig jättebra ju~ :3

min kompis fixade min ritplatta idag med magiska tablet skillz. XD min tablet led av någon konstig ADHD rycknings problem..men när min kompis kopplade ritplattan i datorn en gång till var den "poff" fixad o_o no problema. inga konstiga ryck någonstans alls…

weird….

Make Pasta not War, Vee~

Zolah
2011-10-12 11:51
#6

#5

låter som när man glömt pennan på plattan och sedan försöker använda msuen xD

Annons:
Mandi_
2011-10-12 16:07
#7

#3 är spanska kul?? måste nämligen välja språk efter höstlovet och jag tror jag kommer välja spanska (vi har fått prova på)..

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Onslow
2011-10-12 16:26
#8

#7 Ja, jag tycker att spanska är kul iallafall. Dessutom har du ju användning för det, då det är ett av de mest talade språken som du säkert vet. :)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Zolah
2011-10-13 17:10
#9

aww, blev lite ledsen

finns en tjeja på RiF som förlorade sin råtta idag, och ingen ville hjälpa henne att komma till vetrinären. och råttan verkar varit sjuk en längre stund, så istället fick flickstackarn sitta med en råtta som var döende. Huvva, blir så ledsen och arg

AnnaMoonshadow
2011-10-13 17:34
#10

#9 låter inte alls roligt :(

Själv har jag suttit och skrivit tenta större delen av dagen, nu är mitt huvud helt slut. Trots det ska jag försöka skrapa ihop lite text om islams kvinnor genom historien också innan jag avrundar helt för idag. Ju mer jag gör idag, desto mindre blir det att rätta till imorgon innan inlämningen xD

Om jag senare kommer komma med nå flummigt inlägg här på Jif så beror det på att min hjärna runnit ut i en av mina böcker och mitt förnuft därför inte går att finna…

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Mandi_
2011-10-14 15:54
#11

hade halv orienteringsdag idag.. men det var ju för sjutton -6 grader ute!!!! skönt då med innelunchrast och att spela sällskapsspel istället för att ha matte…

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

[Tan-chan]
2011-10-14 19:57
#12

#11: Härligt att ni fick vara inne. "På min tid" var vi tvugna att vara ute oavsett vad förutom då någon hade gjort något stört och hamnade hos rektorn. (Talar inte om sig själv. *öhum host* Jag klättade inte upp på skoltaket och det blev jäkla kalabalik när jag inte ville ner. Neeej då! *öhum*)

Forumet är toooooomt!!!!

Onslow
2011-10-14 19:58
#13

Jag känner att jag får mycket unika smeknamn av mina vänner.

För tillfället heter jag både Husalfen Lars (eller bara Lars) och Judas. Trevligt trevligt. xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
Liss
2011-10-15 03:55
#14

Om nom nom… varm choklad och mackor. Första jag äter på länge.
Jag har varit magsjuk och haft det gött… fortfarande dålig.. men blev helt plötsligt hungrig iaf. höhö.

Så har man blivit mörkhårig med :c

Nu har jag uppdaterat mig.. fniss* bye bye.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-10-15 10:43
#15

#14: Man ska dricka blåbärssoppa när man är magsjuk. Då får du i dig mineraler och sånt, samt att det lugnar magen (har jag för mig… testa på egen risk. xD).

Azmaria
2011-10-15 11:30
#16

Nu har jag kommit hem till kimito och är ensam hemma. Så vad hittar jag på? Jo spelar Pink Floyd musik i hög volym på datorn, LOL! nostalgi~ lyssnade på dem när jag var skitliten efter att pappa gjorde det XD så jag fick en kick-känsla o spela upp deras musik igen. :D

Make Pasta not War, Vee~

[Ratass]
2011-10-15 14:34
#17

pet pet.. måste liksom synas iaf en gång i tråden :P

[Tan-chan]
2011-10-15 16:02
#18

Jag köpte min fula nördmössa äntligen!!!! Fick låna pengar från kompisen när jag väl hittade den mössan. Höll på att dö för att jag inte hade pengar då, och hon var så snäll och lånade. Så jag har min nördmössa!!! Hell yaaaa!!!

Liss
2011-10-15 22:42
#19

#15 Hehe, dricker nypponsoppa iaf ;)

Nu är jag typ bättre… men nu blev mina läppar skumma. Torkat ut och är allmänt jobbiga. Jag har visst alla världens virus inom mig just nu. Jätte skoj, skulle jag vilja påstå.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
2011-10-16 00:28
#20

#19 nu blev jag sugen på nyponsoppa när du nämde det. skall köpa det till internatet imorgon..höhö :3

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[Tan-chan]
2011-10-16 07:39
#21

#19: Men awh! ♥

#20: Fruktsoppa iz da sheat! Med Digestivekex till! ♥

Mandi_
2011-10-16 09:56
#22

min storebror när han var liten och pappa hade gjort hemmagjord fruktsoppa:

öööh, får jag se på paketet?

för övrigt så hade mamma kalas igår.. jag blev riktigt ''kalas-mätt'' :D

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

AnnaMoonshadow
2011-10-16 12:00
#23

jag och pojken beställde pizza igår kväll, tog evigheter innan de kom och det resulterade i att jag var asmätt väldigt snabbt för att jag kastade i mig den xD

annars består mitt liv mest av små problem och frågetecken som jag är osäker på. bland annat har jag tusen olika kanaler på min tv väldigt plötsligt och jag ska bara ha baspaketet, så måste kolla upp på måndag så jag inte blir tvungen att betala något jag inte har råd med…

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-10-16 21:44
#24

#20 Det är MOMS!!!!

#21 Digistivkex är nostalgi! ♥ haha

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
2011-10-17 20:26
#25

haft trevligt samtal med Teri på FB om ordet Otaku :P

Fryser för övrigt som satan! måste nog dra upp värmen på elementet!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-10-17 20:57
#26

#25 And me then? ;'c

Jag ska… gå och hämta en Power King från kylen, poppa lite popcorn.. och kanske… leta lite på arbetet till imorrn.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-10-17 21:22
#27

Sitter och awwhar mig, åt bilderna Teri lagt upp på bdb - från våran helg. Guu så ful man är :D Men Ecko är söt iaf xD

Nehe, leta info till arbetet var det. blöööh.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
AnnaMoonshadow
2011-10-17 21:32
#28

#27 haha, han ju skriva innan du halkade in :D åhh, popcorn! jag vill också ha (#__#)

Uppdatering: Har haft trevligt samtal med Teri, Liss och Lina på FB-gruppen :D

Fryser fortfarande även om jag nu har mer kläder på mig T___T

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-10-17 21:34
#29

#28 Hahahah! ♥♥

Then do popcorn.
And I'll give you some warmth too.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
2011-10-17 21:56
#30

JAG ÄR AWESOME PÅ KEMI UPPGIFTER…

så awesome att jag tänker hoppa ner i en brunn och simma.

derp.

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2011-10-17 22:17
#31

#30 inte simma i brunnar inte! Gör som jag och Liss och lyckas utesluta alla negativa saker, här finns bara enhörningar som spyr regnbågar! Se det som ett äventyr istället för ett problem xD

Jag är awesome på att söka mina kurser till nästa år. Så awesome att jag inte ens hittar dem. och kurskoderna stämmer inte… Det är ett riktigt äventyr det!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-10-17 22:23
#32

Hahaha eller hur! ALLTING LÖSER SIG! Inte vara rädd för att säga upp lägenheten, att det inte finns praktikplatser eller att jorden är rund. Allting är ett nytt äventyr, med nya möjligheter. Varje steg kan leda till något annat.

Jag är awesome på att hitta information till mitt arbete, till imorrn. O_O … wait… where the hell am I gonna look!!!!! Im not going to work for a damn company. Im gonna be a freelancer! grr…

Lalalala…. enhörningar! yeeeeeaaay!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
2011-10-17 22:31
#33

Nej precis! och vem behöver pengar? eller mat? Det löser sig ju alltid! Och man kan njuta av allt det nya under tiden ^__^

Äventyr var det ja, jäkla antagning.se är ett äventyr som jag tänker spara till imorgon xD

…oh! it's a dubble rainbow! <3 (#___#)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
2011-10-18 09:57
#34

Goder morgon :D

klockan är inte  ens tio än, och jag har hunnit med mycket! Bland annat har jag äntligen fattat hur ansökan ska gå till, så nu är det avklarat :D

en inte lika rolig sak var killen som spammade vår FB-grupp, han är dock spärrad från gruppen nu och inläggen är anmälda som skräp. Man får skylla sig själv om man inte kan sköta sig :/

Nu blir det till att ägna några timmar åt att läsa om hinduism ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Liss
2011-10-18 12:18
#35

#34 Ah, hade du anmält dem som skräppost med. Jag tog bort dem i stället.

Tycker det är ganska roande hur en annan medlem gått ur den gamla (som gäller) och ligger kvar i den nya i stället. Det är ju redan bestämt att det är den gamla som kommer användas. Men what ever.

Ska snart ut med Ecko, sen ner på stan och gå på möte, sen hem igen och sova.. eftersom jag inte fått någon sömn. Tjopp tjoopp.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-10-18 15:45
#36

Vi hade världens produktivaste dag i dag på skolfartyget: Vi satt och sov och kollade på film i mässen heeeela dagen. LOL!

Fanns absolut inget att göra. Inga av våra handledare visste vad de skulle ge oss för arbetet, så det blev att vi satt och slappade hela dagen. Världens händelserikaste skoldag någonsin (NOT!).

Liss
2011-10-18 17:40
#37

Det började rycka i mitt öga… och en Tan-chan har berättat för mig att det beror på järn brist.. så nu blev jag påmind om att ta min vitamintablett xD erhm… 1 + 1 = 2 liksom..

#36 Låter jätte kul. Ungefär som min skola var varenda dag förut… ^^

Jävla pissväder här! man vill ju bara gräva ner sig i en gropp och inte komma upp förrän det är sommar igen :c

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
2011-10-19 16:14
#38

urgh! jag har försökt jobba med hinduismen idag, eftersom vi ska ha seminarie imorgon. Toppen! men känns som om jag inte kommit någonstans fast jag typ inte gjort annat. Skulle ha behövt läsa en massa, har typ 300 sidor och det mesta borde jag ha klarat av innan seminariet. Sure… Har typ klarat av ty 60 sidor. Har förstås skrivit seminarieuppgiften på 1,5 sidor samt kollat på 2 timmar föreläsning då jag missade stora delar av den när den streamades.

Nu ska jag nog lägga mig i varmvatten i badkaret för jag fryser, och tror jag ska ta med den fördömda boken så jag i alla fall kan skumma igenom den till imorgon…

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Azmaria
2011-10-19 21:20
#39

#31 jejejejeje ett äventyr som består av kemi formler~ 8D me gusta!

*derpface activated*

Det åskar här viiiihihiii~ så det känns som man skulle bli sneaky fotograferad utifrån stup i kvarten, för snål med flash, dee är vädret inte~ XD

Make Pasta not War, Vee~

Liss
2011-10-20 02:40
#40

#38 Hejja hejja! :D

#39 Hehe! Saknar Azz derpface!

Maaaaah!!! Varför finns det inte mellanstorlekar på byxstorlekar… jag behöver stl 31!!!! och de finns ju inte, finns bara 32-34 :ccc Dumma byxor.

Och nu är snart sista Power King'en slut… what to do! gå ut med ecko… sova? hm…

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
2011-10-20 14:36
#41

Shit! jag fick VG på min tenta, vilket är högsta betyg! jätteförvånad då jag sista 1,5 dygnen var som en zombie och jag kommer inte ihåg mer än mitt lite desperata samtal till mamma. Tydligen gjorde jag något rätt i alla fall :D det är ju inte det fastslagna betyget i kursen, inte ens i delkursen eftersom vi gör två tentor på det, men ändå!

Nu ska jag pyssla lite med min blogg, som jag inte ens rört på flera veckor, innan jag förösker sätta mig att plugga igen ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
AnnaMoonshadow
2011-10-20 17:07
#42

skulle också vilja kunna dansa som de ungarna (börjar typ runt 2 min in i videon)

och ja, när ingen annan är aktiv lägger jag beslag på hela forumet själv!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Mandi_
2011-10-20 17:30
#43

Jag måste bara säga att jag älskar när mina lärare åker på kurs!

1½ studie dag är väl inte fel?? igår åkte jag och mina bästisar till ett badhus som ligger nära skolan. Sedan gick vi till max och tog varsin riktigt stor meny, och efterrätt. Vi rullade nästan hem till min kompis då.. sedan gick hennes föräldrar ut på promenad och vi hade tänkt att spela tjuv och polis fast vi satt och pratade istället (och fick 2 stycken suuper skrattatacker..) sedan gick vi och lade oss vid 11 fast vi pratade tills klockan var typ 1. (Min gårdag..)

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Liss
2011-10-20 18:51
#44

#42 Fy vad läskigt. Jag skulle precis sätta mig och titta på hela det där programmet efter jag kollat igenom internet ett tag ^^ Haha! Usch…

Och grattis Vea, till betyget. :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Onslow
2011-10-20 19:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#45

Var rejält uttråkad när jag satt och läste Hetalia fanfiction (med PruCan såklart! Mitt OTP) när jag kom på att min frisyr är ganska lik Canadas. Och eftersom Canada är min favoritkaraktär skulle det vara epic att cossa honom någon gång, även om han säkert är vanlig. ^^,

Kom ihåg nu att min Canada-styling var på typ två sekunder. Det som tog längst tid var att försöka fixa en lock, haha! Lindade en tunn hårslinga runt en penna. LOL.
Mitt hår är lite för långt och jag ser förjävlig ut utan luggen, och mitt hår är lite tjockt, men vafan.
Någon gång ska jag cosplaya Canada, sådeså! xD
Och vet ni vad som känns allra skönast?
För första gången ever är jag för kort för en karaktär jag älskar, haha! Canada är 177cm!!

Ignorera min otroligt störda min. Försökte se Canadagullig ut, men det gick inget vidare. Haha!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

AnnaMoonshadow
2011-10-21 13:12
#46

#44 haha verkligen? skoj :D

lyssnar just på föreläsning två idag, som handlar om min VFU. Trååk. men har hämtat en kompis på tåget, så har sällskap och skoj planerat i helgen!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Onslow
2011-10-22 11:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#47

Skrämde jag bort alla från tråden med mitt fula nylle nu? xD

Oh well~
Jag och en polare började skissa på en Hetalia fanfiction. Det började seriöst, jag skrev "America-<3-England" och efter det la jag till France, och Canada, Prussia… Sen började det seriösa cracket.
Vi ville få in China någonstans eftersom han är en av bådas favoriter, men vi hade ingenstans att sätta honom, så han fick vara tillsammans med Korea. France var ensam, så Seychelles fick ha en crush på honom, oooch Sweden och Finland fick vara med på ett hörn som relationsrådgivare med adoptivsonen Sealand…
Vi båda hatar Turkey så han fick vara med bara för att irritera folk. Vi bestämde oss för att Belarus var perfekt för honom, men Russia behövde vara med, så några crush-ar där också. Hong Kong och Icelandd blev ett "perfekt" par för… Vi ville ha med båda. Russia är tillsammans med Latvia för det är ett av mina OTP, och Latvia är kompis med Estonia och Lithuania (som såklart är tillsammans med Poland - ett av bådas OTP).

Om ni förstod något av det där får ni en kaka. xD
Ritade upp vår "disposition" i paint. LOL! Hjärta - kärlek, brustet hjärta - olycklig kärlek, siblings - syskon, blixt - ogillar, stjärna - vänner… (aa')
Visade för min svenskalärare som sa att det var unikt, men "ni har verkligen fått med många länder. Varför?". Vi typ bröt ihop, det lät så kul!

Nu ska jag sluta prata eftersom ni ändå inte förstår något, eller bryr er, och låta et se den vackra dispositionen. xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Azmaria
2011-10-22 21:50
#48

#45 awwwwwww. PruCan hör oxo till mina favorit OTP. x3 och jaa jag tycker också att du skulle bra cosplaya som canada x3 frisyren din påminner om hans ;D

igår hade jag(spain), Meimei(Taiwan) och ryssland en cosplay träff i Åbo stad. XD vi planerade kommande cosplay videon som vi skulle göra i en grupp på 4 pers. XD yay! träffen var skit kul och crackig och samtidigt firade vi den internationella Hetalia dagen i förtid. :3

2 random otakun kände igen våra cosplays på stan, det var kul :) dom kom fram springandes till oss och frågade om vi var karaktärerna de tänkte på(vilket vi var) och sedan ville de ha bild på oss. LOL.

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
AnnaMoonshadow
2011-10-23 11:08
#49

söndag…

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Onslow
2011-10-23 14:30
#50

LOL vad jag älskar fangirls!

Jag: OMG! Kolla, Namikawa Daisuke som gör Italy's röst och Yasumoto Hiroki som gör Germany's röst är typ tillsammans! *happy face*
Kompis: Jaha? Det är väl ingen stor grej. Den som gör Italy är väl en tjej?
Jag: Neeh, en kille. Han är rätt söt, at that.
Kompis: NEJ GUUUD VAD GUUULLIGT! *sparkly eyes*

Jag dog. Typ literally. xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
2011-10-23 16:25
#51

HERREGUD! o___O
Jag ska skriva en Hetalia fanfiction och ville se om det fanns någon officiell version av Burma. Så jag söker på Google… Och vad kommer fram om inte typ alla bilder jag någonsin lagt upp på iFokus?! Och när min kompis söker kommer det också upp…

Hon säger att det är eftersom jag har Hetalia i min signatur. Men det finns väl miljoner sidor på internet där det står Hetalia?! Och jag har inte skrivit ett enda ord om Burma!
OMGWTFBBQ!!!11oneone!!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Ratass]
2011-10-23 21:01
#52

blurghahurgs va otroligt inaktiv ma nblivit  T_T jobb och rådisar å jobb å städaå massa blah och ingen som helst pepp..

åsså ber ja 1000 gånger om ursääkt till tan chan somja inte kunnat sluta tänka på >.<

AnnaMoonshadow
2011-10-24 09:56
#53

#52 Haha, forumet är rätt inaktivt men tror inte det bara är ditt fel ;)

jag och några vänner ska imorgon försöka få biljetter till Music Bank i Paris, i så fall blir det en resa till Frankerriket i februari! Ser så fruktansvärt fram emot det, då jag i så fall kommer få se en massa favoritartister <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Ratass]
2011-10-24 19:16
#54

nä inte mitt fel :P Men alla bidrar väl til ldet iofs XD

Det är bra läskigt hur opepp ja gkänner mig inför uppcon.. cosplay känns otrolgit avlägset, lickitung, vette tusan.. stor bökig, varm..just nu så har jag ingen lust alls till att göra den.. fast alla cosplays jag kan tänka mig kommer ju å bli varma då jag själv inte vill synas..

Azmaria
2011-10-24 19:22
#55

Idag var jag till en kompis och när jag skulle hem så var buss jäveln nära o sticka förbi mig så jag hamnade o vifta me armarna så den skulle stanna. Som tur var att busschaffören var en glad typ som gav förlåtelse efteråt, de gjorde mig på bättre humör ^^ LOL

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
Liss
2011-10-24 21:37
#56

Hohohohooh!!!! Imorgon kommer Liss sitta och försöka få biljett till Music Bank i Paris, precis som Vea! :D
För Liss ska till Paris och se SHINee, U-KISS, BEAST, 2PM etc!

Jag är som en liten marschmallow just nu. Gråter och skrattar om vartannat.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
2011-10-24 22:56
#57

MUSIC BANK! fasikens vad pepp jag är! min mamma är orolig, för jag brukar inte göra något såhär impulsivt, men vad fasikens, det är MUSIC BANK! i PARIS! klart jag fixar att leva på nudlar resten av mitt liv, bara jag får åka dit!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
2011-10-24 22:57
#58

och glömde jag nämna: MUSIC BANK? I PARIS!!!

(gråter om vi inte får biljetter imorgon…)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-10-24 23:57
#59

#58 Hahahaha… och glömde jag nämna SHINEE!!!!!! OCH MUSIC BANK… OCH PARIS!!!!

Hahahah! Klart vi överlever på nudlar etc. jag äter inte ens nudlar om dagarna.. jag behöver bara mjölk och gryn, så är jag klar! ;D

OM vi inte får biljetter imorgon (VILKET VI FÅR) så … jaa, det behöver inte ens diskuteras. Eftersom det är självklart att vi får det xD

Jag har inte ens tagit upp det här med min mor, eftersom jag faktiskt kom på det IKVÄLL! .. Att vara impulsiv är fina grejer.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Mandi_
2011-10-25 16:23
#60

Ny mobil.. Xperia mini. Mkt bättre än min förra x10 mini:) håller på att ladda ner skype ;D

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Liss
2011-10-25 18:11
#61

And we got the tickets, and we got the tickets!!! *dansar galen soldans*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-10-25 22:00
#62

SHINEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! Onew!!!!! <3 jag börjar sakta komma ifrån chocken nu och kommer smått börja böla av lycka igen! hahaha! Har fortfarande ont av hållet jag fick när jag rusade hem från stan…. Joppigt!

Nä, lära sig lite franska ord kanske? ;)

Annons:
[Tan-chan]
2011-10-25 22:36
#63

#60: LOL! Har också Xperia Mini xD Fast tror det är X10 som jag har. Vet faktiskt inte vad den heter nu när jag tänker efter, men det är typ Minis storebror eller något sånt. Fast har det gamla operativsystemet i det. LOL!

Ooh! Hör att folk ska på koreansk musik i Paris? xD

Nordqvist
2011-10-25 23:23
#64

#63 Storebror! hihi!

Ja det blev en impuls resa!! :D men det kommer bli awesome!!

[Tan-chan]
2011-10-25 23:25
#65

#64: LOL! Ja, men de kallar den så. Haha! xD

Jag ville också med om SHINee skulle komma! (T_T)

Nordqvist
2011-10-25 23:51
#66

#65 Attans då… Biljetterna tog slut på typ 40 min! :O Får hoppas att de kommer igen snart! (Jag kommer gå då oxå! haha!)

[Tan-chan]
2011-10-25 23:57
#67

#66: Yeah. (^_^,)

Nordqvist
2011-10-26 00:02
#68

#67 elelr kolla om det finns biljetter kvar! Står inget på hemsidan iaf!

[Tan-chan]
2011-10-26 00:27
#69

#68: Nä, det är okej. Får åka nästa gång istället. Vet att min roomie skulle kunna dö för att få se SHINee så kan åka med henne nästa gång eftersom både hon och jag är sålda på SHINee och deras dansande, för det är ju knappast sista gången de kommer till Europa om de nu inte splittras som så många andra band. (>_<) Och så känns det inte bra att bara hoppa in sådär när du och Liss ska åka tillsammans, liksom.

Annons:
[Tan-chan]
2011-10-26 10:54
#70

Oooh! Me happy! VIZ Media har lanserat ett nytt yaoiförlag! Det var på tiden! Den heter SuBLime. LOL! xD

Nordqvist
2011-10-26 18:26
#71

#69 klart du får hänga på Tan! <3 och din vän med! :)

[Tan-chan]
2011-10-26 18:40
#72

#71: Brände mina pengar på cosplay i går så det går inte. Och roomien är assur för hon har inte pengar heller nu. Haha!

Jag blev klar med min cosplay!!! Supersnygg!!!! Bwaaah! Dör bara jag ser mig själv i spegeln med den på!

[Tan-chan]
2011-10-26 20:10
#73

Ähähähä! xD

[Ratass]
2011-10-26 20:27
#74

#73 O.o wtf tanchan, fick ju just en länk från en annan med dt där huset fast med nightmare before christmaslåten i stället

Liss
2011-10-26 23:34
#75

#62 Awwh!! Vet du att jag kände ett litet sting i mitt bröst när du andades som en … jag vet inte vad, i telefonen. Men det var ju liksom SÅ VÄRT DET!!!!!! För annars hade vi inte haft biljetterna… och inte heller, om jag inte varit så flummig och lagt biljetterna i korgen redan xD

Men jag tror faktiskt det var systemet som kolapsa.. NU vet jag inte om det finns några kvar.. men det fanns kvar igen sen, efter dem där 40 minuterna ;D

Och jag sa det sist dem var i Paris.. att kommer dem igen SKA jag åka. Så det var liksom inga tvivel på den kakan… även om jag inte har råd! haha!

Kommer SM Town till Paris eller något igen, också… så ska jag lätt på det med! För då får jag se Super Junior och TVXQ öhöhöh… och SHINee IGEN då… xD

#69 Och VARFÖR skulle du behöva känna så? Jag menar… det är Teri och jag .. men sen är det Vea och sex av hennes vänner också. ;)

Såg att det var en tjej som klickat hem sex biljetter, i sin brådska… hon skulle bara ha två. xD Så nu säljer hon dem andra.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-10-27 09:15
#76

#75 Andades jag? haha! Ja alltså, jag hade sprungit genom eld om jag så hade varit tvungen!!

Jag skulle vilja se Big Bang!!! jag börjar känna mig smått galen och funderar på resa till Syd Korea "över dagen" för att gå på konserter!! xD

ÅH! Tan!! KÖP! :DD

Annons:
Liss
2011-10-27 16:00
#77

#76 Hahahahah!! Jaa, du andades ganska hårt och typ pep att du hade ont. Blev lite orolig :P

Och jaaaa!!!! Fast då ska man veta när, var och hur dem har konserterna också. För dem har ju inte direkt konserter varje dag.. Eller ja, Music bank, Melon, M! Countdown, Music core och Inkygayo sänds ju ofta och det är med plublik.. men ändå.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-10-27 18:54
#78

#77 ja det gjorde ont…. :( Men det var värt det! ;)

Det finns säkert info på deras hemsida! :D

Liss
2011-10-27 21:34
#79

#78 Jo, för man måste ju pricka in med bra artister också… :D
Fast… Syd Korea är en annan femma då dock. Det är lite längre och dyrare dit ;)

Woop woop… Ap trött! Fixat massor idag och sedan var jag barnvakt en stund.
Hann inte ens lämna in mitt hyreskontrakt idag heller. Så det får jag ta på måndag.. och försöka snacka ihop mig med min hyresvärd och se om det finns en kompromiss.

Och imorgon kommer en vän hit, som stannar till söndag. Vi ska gå på bio, som jag inte gjort på 14859790243754971 år, för att det är för dyrt. Men han hade presentkort ^_^ mehehehe…
Inte för att det går något bra på bio nu :S Men roligare än min lilla dator. Och gratis är gott.

Gäller att vara sparsam nu asso.. ^3^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-10-27 23:13
#80

#79 Spara spara!! ^_^  Kul med besök och bio! ;)

AnnaMoonshadow
2011-10-27 23:58
#81

alltså, tror bara det är jag som ser fram emot att se tjejbanden med. Alla bara pratar om SHINee hela tiden, och visst de är bra, men jag gillar många av de övriga banden med, inklusive kvinnfolket :D

och självklart skulle du vara välkommen Tan-chan <3 De vänner som jag åker med säger bara; ju fler desto bättre. Vi behöver visa dem att svenskarna är intresserad vi med så måste hålla ihop ;)

fast när jag tänker efter så åker jag med 4 kines/svenskar och en kines som inte kan särskillt mycket svenska alls, så vet inte hur pass representerande vi egentligen skulle vara xD men det är trevligt folk som är lätt att umgås med och som gillar kpop <3 jag och mina kineser <3(och det kanske låter lite rasistiskt men ni ska veta att det bara är ett skämt från min sida och att jag verkligen tycker om dem <3)

imorgon är det seminarie och dags att sätta igång med nästa tenta. Har på mig till nästa torsdag med den, och sen kommer sluttentan  veckan efter det T____T jag kommer nog bryta ihop, hoppas att M tänker ta hand om mig, han kanske gör det om jag tjatar på honom xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-10-28 02:09
#82

#80 Eller hur ;) Vet inte vad vi ska se på bio dock. :c

#81 Haha, fast det är ju mera att vi har den största fandomen av alla band, till SHINee… Thats why.
Jag ÄLSKAR U-Kiss och Beast också, kan jag tala om. Och 4Minute har med sina bra låtar. Jag älskar T-aras senaste album.. och så har dem ju gjort den oslagbara "Boo peep Boo peep" ;) Även Sistar och SNSD har sina låtar (även om jag tycker dem två är överskattade)
Men klart som faaan jag ser fram emot alla! ;D Annars hade jag inte lagt ut dem här pengarna, om det endast var ETT band jag gillade.. … eller vänta… det kanske jag hade gjort. Men skit samma! ;D haha

Ähh.. vi får ha Sverige-flaga ;) hehehe..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-10-28 10:43
#83

#81 Jo jag gillar SNSD! 4 minute och de andra är OK! Men SHINee är det band som verkligen fick mig att falla för k-pop så för mig är dom lite speciella! ^_^ Har inte hört så mycket med t-ara och sistar faktiskt om jag ska vara ärlig!

#82 FACE PAINT SWEDEN! xD Eller inte… :P

Annons:
Onslow
2011-10-28 14:38
#84

HÖSTLOV!! Iallafall, guys, jag har en fråga som jag och mina vänner tittat mycket djupt i utan att komma fram till ett svar. Frågan lyder: Om man genderbend-ar Poland från Hetalia… Blir det då en maskulin man, feminin kvinna eller en maskulin kvinna?! Usch, jag läser aldrig genderbend (varför detta hat mot yaoi/shounen-ai fanfiction författare/läsare?!) men vi kom in på ämnet om hur nationerna ser ut med genderbend. Btw, om ni undrar, Latvia är en fullkomligt bedårande tjej.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Liss
2011-10-28 16:18
#85

#83 Ehm… Så du menar att om vi kanske får träffa Onew/Taemin - så ska du stå där med Sverigeflagan i fejan? ;D hahahaha.. NO-NO!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-10-28 18:41
#86

#85 Nej, det var ju det… ;) haha!

Liss
2011-10-28 23:14
#87

#86 Möjligt att vi kan måla den på ena handen eller nåt.. i nacken? ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
2011-10-29 12:56
#88

Nacken? Vad tråkigt du är Liss, bodre ju stoltsera med vår härkomst om vi nu ska, klä oss i helt blå/gul dräkt och öva in några ramsor att skrika tillsammans xD

men ok, kanske fattar vad du menar… :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-10-29 21:21
#89

#88 Hahahaha, jaaa alltså.. jag är inte den som är den. jag kan skrika ramsor om du vill. Menee.. Vi kan ju kanske ge en lite finare bild av Sverige då, än vad som redan finns..
Så det kanske räcker med "Saranghe!!!!/ Sweden" eller nåt ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
2011-10-30 14:23
#90

dagens höjdare i butiken:

Az: titta, de säljer mämma i plastpåsar. LOL usch!

Snailshit(min skolkompis): dude, de är  plommon.

lolwhut, jag kan tydligen inte läsa nu heller.. Gomene btw att jag har varit oaktiv~ mycket har hänt o gjorts. Bokmässan var jag till igår, fyndade en butler/maid outfit för 20€(rea pris) på otkuhörnan i mässan. :3 så lite fattig blev jag igen. Dags o dra igång med nudelparty för överlevnad.

Snart tent för mig, me not gusta.

Sedan har vår skola har kurturella dagar i tre dagar. Jag och snailshit gjorde woodo dockor(aka recycle av gosedjur och plushies). Medan vi tillverkade dem läste jag högt upp den mest  disturbing crackig fanfiction ever; DobbyxHagrid, hardcore.

mina ögon blödde och gör det fortfarande.

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
Onslow
2011-10-31 05:14
#91

Kan. Inte. Sova!!!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Azmaria
2011-10-31 14:16
#92

#91 aww jag kan komma och sjunga en sång åt dig ^^ höhöh

Make Pasta not War, Vee~

Snailshit
2011-10-31 14:17
#93

Ohohohoho hallå hallå? :D Här kommer snigelskiten trololololo!!! Weeee

Hey babay!

Onslow
2011-10-31 14:17
#94

#92 Nu var det ju typ 9 timmar sedan, LOL

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Snailshit
2011-10-31 14:18
#95

Auoaaaoaoaa

Hey babay!

Azmaria
2011-10-31 14:19
#96

#94 owwww men jag kan komma o sjunga ändå ;)

#93 o vem är det som har sniglat hit då? XD OH U. I knew it.

Make Pasta not War, Vee~

Onslow
2011-10-31 14:23
#97

#96 Du får gärna komma och sjunga. Börjar bli lite ensamt när man vart ensam hemma (i princip) hela helgen. Haha!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
Azmaria
2011-10-31 15:09
#98

#97 ohoho then i'll be right there to save your day~ BD

Make Pasta not War, Vee~

Onslow
2011-10-31 15:12
#99

#98 Supaahhero Azmaria is on her way~

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Azmaria
2011-10-31 20:56
#100

#99 YEAH! im coming with hamburgers to sing a song of heroness;

hamburger streeto, ore ga kono seikai hero sa! 8D hahahahaha*america mode*

Make Pasta not War, Vee~

Onslow
2011-10-31 21:20
#101

#100 YEAH! Vi får ha en Hetalia soundtrack-sing along för alla som vill vara med~
Buono tomato, buono tomato, buono buono ooh, tomato~

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

KaiPon
2011-11-01 01:41
#102

JAG HAR ÄNTLIGEN HITTAT MIN FÖRSTA RIKTIGA COSPLAY!!! 8DDD

Nu gäller det bara att få ihop pengar och så också XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Azmaria
2011-11-01 12:56
#103

#101 YAY

jag kan bara en del i den sången o de är: SPAIN, SPain och CHIGII XD

lets continue med kära France delen: parapappadiparapappadi paredo~

>8D

Make Pasta not War, Vee~

Onslow
2011-11-01 17:29
#104

#103 LOL. Jag har lyssnat på alla Hetalia soundtrack miljoner gånger. Var. xD
Och Romano's CHIGII~ är bedårande. Haha xD

En av de bästa är ju Iggy's Demon Summoning Song. Den kan jag utantill, men brukar inte sjunga den så ofta… För jag vill inte att Russia ska poofa fram och jaga mig med sitt järnrör…
Förbered er allihop. Om någon säger kolkolokol bakom er 5 sekunder efter att jag tryckt på publicera kommentar vet ni vem det är.

Mera mera to, yaki tsukuse, sumi kara sumi made sono gouka de~

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
Azmaria
2011-11-01 21:10
#105

#104 hahahah samma här, jag gillar bäst englands låt Pud and Go och Absolutley invisible english gentleman X)

kanske för att jag kan sjunga till dem? XD och för att dom är cracky. För att vara ärlig så är Kinas och Americas svårast att sjunga till. >_> de bara går inte. XD

btw..I FEEL LIKE WE ARE SUMMONING THE DEVIL! *ser russia som sitter bredvid mig* EEK!

Btw, Idag såg jag och snailshitto på Gintama igen, fy fan vad vi skrattade så tårarna rann. OH LOL. Nu vill jag en elizabeth cosplay oxo..med lazer ögon. o_< derp.

Make Pasta not War, Vee~

Onslow
2011-11-01 21:43
#106

#105 Ah, Ni Hao China är omöjlig. xD Kaida-san sjunger alldeles för fort. Aiyaa Yonsennen kan jag utantill därimot. Älskar China's character songs, haha.

Älskar Pechika My heart has a light och Zima, though. xD Russia är så sjukt yandere men kan bli o de älskar jag. LOL.
PE! PE! PE! PE! Pe-pe-pe-pe-peeechika~

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Snailshit
2011-11-01 21:56
#107

#96 Ohohoho 8D jag som tänkte komma och överraska dig att jag inte var död som en plattfisk i det här forumet xC

Hey babay!

Snailshit
2011-11-01 21:59
#108

#101 YAyyayayy ….German sparkle party anyone? 8D

Hey babay!

Azmaria
2011-11-01 22:57
#109

#106 håller med på båda punkerna X) russias vinter sång, mysig. Den tänker ajg sjunga på nästa Konvent här i finland då jag cosplayar som ryssland. O vem kanske på uppcon oxo nästa år om jag kommer med samma cosplay dit? x3

Japans låt; excuse me, im ssorry är också väldig kul att sjunga till. Mn som sagt, inget kan slå englands Pub & Go. XD

#107 …höhöhö, set sail for fail for you then XD o plattfisk är du väl annors också så det var ingen stor nyhet än så länge X) höhö skämt åsido~

#108 Ah ME ME! *dra på mina partypants*

Make Pasta not War, Vee~

Onslow
2011-11-02 06:53
#110

#109 Jag. Älskar. Japans. Seiyuu. xD
Lol, det är lite kul att Takahashi Hiroki som gör hans röst är en av de längsta av alla seiyuus i Hetalia, och Japan är en av de kortaste karaktärerna (Yasuhiro Takato som gör Russia är kortast av alla though…). Fast det visste du säkert redan. Haha!

Haha, jag föredrar Absolutely Invisible Brittish Gentleman. xD
Yosei-san, yosei-san, ahahahahaaah~

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Azmaria
2011-11-05 11:00
#111

#110 hohojo det visste jag o de e epic XD första gången jag såg hetalia Seiyuu live blev jag förvånad och klappade i händerna. Och du kanske vet att Grekland och Prussia har samma Saiyuu? XD svårt o föreställa men sant XD LOL

*bakabakabakabakabakabaka* ~osv Cx

Fär övrigt känns det som om jag har blivit en pensionär. Sjuk rygg att jag knappt kan stå rakt. x_X what iz this. I dont even know…

Men jag tror det beror på att jag sprang med världens tyngsta väska på en axel från tågstationen för att´sedan hinna med en buss. (tåget var försenad igen*le epic adrenalin kick race i stan o skita i rött ljus, yeeeeeaaaah*

för skylla mig själv för att ha släpa för mycket med..men vad hjläps det. Måste saker hem så måste det. >_>

Nä, nu skall jag stjäla en rulator från en åldring, Hej svejs på er! 8D

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
Onslow
2011-11-05 12:36
#112

#111 Jag älskar Kousaka Atsushi. x3 Älskar hur han är alldeles gullig och chibi, och sen blir han helt Prussia. xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Azmaria
2011-11-05 19:58
#113

#112 I know han är också min favorit Seiyuu tillsammans med Noriaki Sugiyama x3 Alright, Nu har jag fått en fandom bomb över mig, gomene. XD man spammar ju forume snart me APH stuff.

jag tycker  yagami från Death Note är gullig, speciellt när man läser hans namn baklänges som blir Imgay..jag vet old stuff..men jag vill vara rolig nu. höhöhö*hör mitt eget eko* well close enough.*sits in corner*

Make Pasta not War, Vee~

Onslow
2011-11-05 20:37
#114

#113 Haha, bättre att man får fangirla här än att jag tar ut det över mina vänner xD De blir väldigt störda på mig ibland.
Händer också att man snackar med någon från ett annat land, typ:
Kompis: Jag älskar mitt land!
Jag: OMG HAN ÄR SÖT. <3
Kompis: o___O

Non-Tan är awesome. xD Koni-tan också. <3
Fast totalälskar Yasuhiro och Kousaka though. Och Kaida Yuki! Alla seiyuu i Hetalia äger. x3

Alla vet redan att Light är gay… *wink wink* hosthostFÖR Lhosthost

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
2011-11-06 17:12
#115

Snart kommer nya lilla bebiskaninen hit också. ^^,
Ska bli sjukt mysigt med en liten kaninunge igen!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
2011-11-10 17:49
#116

Fan. Fan. FAN!

Har verkligen failat den här gången. Allting blir bara fel.

Jag sumpar skolan. Går mot F i alla ämnen. Jag kan inte byta skola heller för jag kommer inte kunna något där heller… Mina folks är arga för att jag inte klarar skolan. Min bror är bara allmänt otrevlig… Jag orkar inte! Just när man tror att allt håller på att bli bra igen - jag mår bättre, jag har så många underbara vänner som jag älskar så sjukt mycket, så faller allting bara ihop igen.

Jag orkar verkligen inte längre. Har alltid haft det som mål - bara genom grundskolan så kan livet börja på riktigt. Nu fixar jag inte ens den…

Usch.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Azmaria
2011-11-13 20:24
#117

uhuuhuhuhu…känns som om man sku ha narkolepsi..tappar saker och vill sova i evigheter XD

Har firat farsdag idag och jag gav dessutom min bäste mor sin försende 50-års present som var en tavla av mig, målad. Hon blev glad. :)

Sedan har jag ätit och ätiti och ätit bullar och kakor i mängder som min farmor har bjudut på. Proppmätt.

Har även lyssnat igenom Pink Floyd, the wall albumet. Nostalgi, lyssnade på dem som liten unge när min pappa gillar dem.

Oh just det, nästa vecka skall jag labba fram mikroorganismer, tjihoo! 8D

+ så skall jag på torsdagen ha lektioner från klockan 9:00 - 21:00.

lalalalal..energi drickor tack. För det kommer o bli en tung dag. X_X o herre jee. Men vi skall ha sådan lång dag så vi inte behöver ha lektioner på veckoslutet. >_>. Örk.

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2011-11-14 20:35
#118

oj vad inaktiv jag varit den senaste månaden! ber om ursäkt kära vänner, har haft fullt upp med två tentor och haft noll energi över. Sk försöka halka tillbaka in i det igen ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
AnnaMoonshadow
2011-11-14 22:31
#119

btw, någon som sett dess "guldmynt" som det står om i massutskicket?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
2011-11-15 07:21
#120

#119 Jag tror jag har typ 4-6 stycken Guldmynt.. Glad

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

AnnaMoonshadow
2011-11-15 16:19
#121

#120 alltså hur ser de ut? och vart ramlar man över dem? :O har inte sett ett enda liksom xD

Vilken härligt seg dag jag haft idag! hade inget att göra på förmiddagen så satt och myste framför Sekaiichi Hatsukoi och facebook. Har varit ute och promenerat lite och hämtat ut paket och på eftermiddagen läste jag ett kapitel i min skolbok och sen somnade jag  ^__^'' ska umgås med herr M ikväll vilket inte alls är så dåligt ;)

imorgon dock är det tvättning som gäller, klockan 7 på morgonen >__<

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
2011-11-15 19:39
#122

#121 Dom finns i en blå typ box på sidan under 'mina iFokus sidor' och typ en annons. x3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

AnnaMoonshadow
2011-11-15 22:22
#123

hmm oki, då vet jag vart jag ska hålla utkik xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
2011-11-16 10:50
#124

Ja x3 Appropå det hittade jag nyss ett Guldmynt haha :D

Dock vet jag inte riktigt vad som är meningen med dom :/

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Onslow
2011-11-16 11:49
#125

Haha, nu får ni vara med i min och en kompis diskution. xD Ni yaoi- och Death Note fans! Vem är seme, Light eller L? Om jag ska vara ärlig skrämmer uke!Light skiten ur mig… Han är definieringen (heter det så? Haha) av en seme. Min kompis säger tvärt om. Så, vem ser ni som uke respektive seme? xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
AnnaMoonshadow
2011-11-16 15:33
#126

#124 tror man ska kunna "köpa" vissa saker med dem… skog något i det där meddelandet… haha har 2 Guldmynt nu ja!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
2011-11-16 15:34
#127

så här står det i meddelandet;

För ungefär en vecka sen byggde vi en ny funktion på iFokus. Du kan hitta guldmynt ibland när du surfar omkring. Guldmynten kan du använda i Guldmyntshoppen. Där finns det till exempel blommor, tårtor och heliumballonger som du kan skicka med ett personligt meddelande till dina vänner på iFokus.

Om du samlar ihop riktigt många Guldmynt kan du också köpa iFokus Insider.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
2011-11-16 16:49
#128

#127 Haha okej :D

Blev för övrigt stoppad idag vid mitt skåp av en tjej som går i min historia klass. Hon frågade om hon kunde ta en bild med mig XD Bara för att jag har min Bell the Cat mössa på mig idag haha XD Hon sa att hon gillade att jag vågade vara mig själv och så, typ. My day was made :'D

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

AnnaMoonshadow
2011-11-16 18:02
#129

#128 sånt är asroligt att höra, man blir lite glad över att vara sig själv då ^^

jag har försökt ägnat hela min dag åt att läsa moralfilosofi, inte det lättaste trots att boken är anpassad för nybörjare… men bara ett kapitel kvar nu och sen får jag kolla på film!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
2011-11-17 10:07
#130

Nu låser jag denna tråd, vänligen fortsätt i OT/Chattråden #26

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: