Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Köp/sök/sälj/skänkes/bytes

[S] Bakemonogatari figurer

2011-10-04 19:21 #0 av: Yossi

6 st figurer från serien Bakemonogatari (Nendoroid petit)
Dom är 6 cm höga, oöppnade och har inga skador.
Bilden är från Google.com men dom är mycket sötare irl.
Skulle vilja ha 200 kr för dom.
Vänligen skicka PM till mig om du är intresserad av att köpa
och skriv endast frågor i den här tråden, tack i för hand!

Anmäl
2011-10-04 22:04 #1 av: Azmaria

är det styckevis som det äe 200kr? eller aiihop? och hur skall betalningen gå till väga om man bor "utomlands"? :3 juuust asking~

Anmäl
2011-10-04 22:35 #2 av: Yossi

Nej, nej :D Allihopa för 200 kr. Förlåt för att jag inte skrev tydligt.
Jag har Paypal om det är bekvämare.

Anmäl
2011-10-04 23:05 #3 av: Azmaria

ohoho, det var inte illa~ skall fundera på saken. För värt skulle det vara att äga dem ;)

Anmäl
2011-10-05 08:00 #4 av: Zolah

Yossi tror det är lättare om du följer guiden om försäljning nästa gång ^^

Anmäl
2011-10-06 13:35 #5 av: Yossi

Hm? Läst igenom dom men förstår inte vad du försöker antyda @_@ är det [S] ikonen? Den är nu ditsatt. Är det bilden? Jag har angivit källa och är uppriktig med att jag inte tagit den; men det gäller exakt samma figurer, bara att de på bilden är ur förpackning.

Anmäl
2011-10-06 13:38 #6 av: Yossi

Åh, lol! Jag förstår nu xD tänkte inte på att det finns folk utomlands på den här sajten då den heter .se - My bad, my bad!

Anmäl
2011-10-06 14:56 #7 av: Zolah

jamen kanske sätta dit hur betalning osv ska ske, tycker inte att det är nåt fel då det stog tydligt i texten vad som såldes osv. bara att det kanske ksulle funnits lite kompletterande info :3

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.