Annons:
Etikettoff-topic
Läst 4614 ggr
[Tan-chan]
2011-09-16 12:18

OT/Chattråden #23

LOL! Fortsätt såhär! Det är epic!

Skriv om allt mellan himmel och jord, och ovanför och under dessa också!

EDIT: fortsätt i #24

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-16 12:21
#1

Ow… Uhh!!! Har jätteont i ryggen på sidan typ. Måste ha sträckt en muskel i sömnen för det gör jätteont! (>_<)

Började läsa Blue Sheep Reverie i går (igen) och den är så äckligt bra och mums att jag tror jag dör.

Hm… Något mer att berätta sådär random…?

Jo! Jag drömde en superkul dröm men den tänker jag inte berätta om. xD Hähä!

[Tan-chan]
2011-09-16 16:04
#2

Bwaaah! Vill haaa!! (>_<)

http://www.ikikata.se/majestatisk-lelouch-figur-fran-megahouse

Ingen kan vara pampigare och mäktigare än Lelouch!!

NamaeMy
2011-09-16 18:17
#3

Just nu skulle jag göra precis vad som helst för att få äta Sushi i soffan med tofflor och yukata på mig. >_< Eller bara äta Sushi. Jag vill ha Sushi!

Besök gärna min blogg manganews.blogg.se! ^__^

[Tan-chan]
2011-09-16 18:21
#4

#3: Jag gillar inte Sushi, men ändå blir jag sugen på det ibland. Supermysko är det! Haha!

Jag gillar mer tofu-sushin eller vad det heter. Den är mumsigast och kan äta hur mycket som helst av det. De andra är jag inte så förtjust i, men blir ändå sugen på det.

Bwaaah! Nu blev jag sugen på Sushi också! (T_T)

[Ratass]
2011-09-16 20:32
#5

saladfingers på gubbe ndu gillade! >,.<

[Tan-chan]
2011-09-16 20:41
#6

#5: Haha! What?! xD

Annons:
Zolah
2011-09-16 20:43
[Ratass]
2011-09-16 20:51
#8

Kines nya dator kom idag :D och min nya stora skärm! :D yay!

[Tan-chan]
2011-09-16 20:59
#9

#8: Awesome! Vill också ha en ny dator (pga att min är så gammal att dess prestanda klarar INGENTING! GRAAAAH!). Men laptopen får fungera som den gör för den är det inget fel på. (^_^)

[Ratass]
2011-09-16 21:02
#10

vi spelar ju båda den del så det var hemskt att dela på en speldator och hans laptop som överhettades av inget alls, bara att den stod på med inget programm gjorde att den dog :P

[Tan-chan]
2011-09-16 21:12
#11

#10: Men lol vad är det för fel på laptopar?! Min laptop har aldrig haft överhettningsproblem eller någonting annat problem heller mer än att skärmen hade glappkontakt och tre pixlar dog på den, så fick bytt den (Gratis. Hähä!).

Efter det har den fungerat helt felfritt. Överhettning är tydligen ett vanligt problem. Känner flera som har samma problem. Men så blir det ju så när man trycker in så mycket kraftfulla saker på en så liten yta. Blir ju överhettning direkt. (Förutom på min av någon anledning… Har haft tur med datorval antar jag.)

Nu ska jag kolla på Last Exile och mumsa i mig lite choklad och sånt som jag inte har fått njuta av på så hemskt länge! Blev så sugen på serien för jag älskar verkligen den där gamla fina vanship:en i serien.

Jag och en kompis har småbörjat diskussioner om att faktiskt också bygga en i full skala! Av trä dock för annars blir det för dyrt och för tungt. Har kollat upp material och sånt. Hittade flexibelt plywood som verkar asbra! Vi planerar att ha en motor i skiten också som vi ska leta upp på skroten till bra pris. xD

Exklusive motorn så kommer den kosta cirka 6000 kr att tillverka som MAX. Inte så farligt om man är flera stycken på det. Men än så länge är det bara jag och kompisen.

AnnaMoonshadow
2011-09-16 21:29
#12

Jag har varit utan internet en hel dag! Förstår inte hur jag överlevde. Utan internet har jag inget alls att göra om dagarna, vilket tråkigt liv jag har >__<

jag har fått ätit räkor idag! det är bland det bästa jag vet, så mummsigt <3 Och mycke bättre än Sushi xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
2011-09-16 22:11
#13

va dött det var här då! Zombie-attack??

eller är det bara Vea Tråddödare som spökar igen?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-16 22:13
#14

Nä det har varit dött hela dagen. Har uppdaterat lite här och var, men inget mer har hänt. Tror folk är ute nu. Det är ju fredag. Förutom vi som faktiskt ugglar här. LOL!

AnnaMoonshadow
2011-09-16 22:59
#15

haha jiF-ugglare är vi ja xD

Usch, jag blev lite deppig nu, det vill vi ju inte! det är ju inte lika roligt som att vara glad :/

Varför ska alla andra vara ute och ha ett liv för? xP

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-16 23:43
#16

Ja det undrar jag med. xD

AnnaMoonshadow
2011-09-16 23:55
#17

ähh, vi kan ju roa oss själva om de ska vara uta och tro sig ha roligt, vi har det bättre här! *muttrar något otydligt och är INTE ALLS avundsjuk*

Kya kyaa~~ Matsumoto Jun <3

sorry, sitter och skummar runt på youtube eftersom jag håller på att göra klart en artikel, och jag kan inte låta bli att "fangirla" lite i min ensamhet ;D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-17 11:05
#18

#17: Hahaha! LOL! ja, eller hur! xD Fast förhoppningsvis får jag ett liv i morgon. Flyttar i morgon och börjar skolan på måndag! Wihooo! Fast det håller bara på fram till december….

I dag måste jag tvätta till ära för flytten i morgon. Hatar att tvätta men vad ska man göra? Så nu ska jag bara vakna till mig först, käka frukost och klä på mig medan jag kollar på något avsnitt av Last Exile.

Sedan kör jag igång med tvätteriet!

Azmaria
2011-09-17 11:26
#19

YAH! kort hår igen! det gillar jag.

lol, det första man fick höra av pap när man kom; "du påminner om Billie Joe(sångaren i Green Day), har du blivit en punkare nu?"

det gjorde mig glad på något vis ^^ kanske för att BJ är en av mina musikgudar?

Iaf så tog jag referens av en helt normal Shonen bishie frisyr, typ som en "grund" till Goh frisyr som jag sen skall ha i oktober(OM jag far till cosplaygalen i helsingfors, ännu osäker) och januari(desucon frostbite), bara att pannluggen bler super kort..men den växer supersnabbt XD

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2011-09-17 12:18
#20

#18 du är så duktig som tvättar! Kämpa kämpa <3

#19 Billy joe är awesome! har nog aldrig varit så trollbunden av en enda person som jag var på deras konsert ;) Musikgud i det här hemmet med.

själv sitter jag och undrar vad jag ska hitta på idag. Ska jag kolla på lite Anime? det jobbiga med det är att jag för tillfället måste sitta vid köksbordet då vår router pajat och nätverkssladden inte räcker längre. inte så kul att sitta och fangirla när pappa sitter på andra sidan bordet och löser korsord xD

Om jag inte skulle göra det så skulle det väll bli till att läsa, har fått hem Bone Crossed av Patricia Briggs, älskar hennes serie om Mercy Thompson <3

aldrig i livet att jag börjar läsa vidare i skollitteraturen på en lördag, inte när jag lämnade in hemtentan igår!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-17 12:29
#21

#19: VILL OCKSÅ KLIPPA MIG! Och jag beordrar dig - a la forumdiktatorn - att du ska visa en bild på ditt nya hår!

#20: Haha! Nä kan tänka mig att det inte är så kul. Jag fick göra det en gång när en kompis från lååååååååååångt uppe i norr kom och hälsade på. Stackaren hade inte sovit på över 24 timmar och var sjukt åksjuk så han fick sova över dagen och jag satt i köket och tjöt till Yaoi medan farsan lagade mat. xD

Nä, du har jobbat hårt så en liten paus skadar inte!

[Tan-chan]
2011-09-17 12:31
#22

Jag är dock lite orolig inför min flytt… Måste få tag i en dongel till min laptop för jag tror inte att jag har samma lyx som förra gången med internet där jag bodde. En av våra grannar på ganska långt avstånd hade inte krypterat sitt trådlösa internet så vi kunde surfa på det förra gången. Men nu sade min roomie att det är jättesvårt att få kontakt med det nätet nu så det fungerar inte så bra. Jag kanske försvinner från forumet för ett tag. (T_T)

AnnaMoonshadow
2011-09-17 13:32
#23

Nej! Tror inte vi klarar oss utan vår Tan-chan! <3 Hoppas du får tag på ett :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-17 13:43
#24

Bwaaaah! Vet inte hur jag ska ta mig till skolan när ingenting går att betala kontant, och jag har BARA kontant! Mitt bankkort är tomt så kan inte betala för bussen. Går inte att skicka efter SMS-biljetter heller för det fungerar inte på den bussen jag måste åka med. Och pappa har inte bensin i bilen och vi kan inte tanka för ingen av oss har pengar på bankkontot! Maskinen på macken tar inte kontant heller!

Seriöst!! Vad är det här?! (T_T)

Får pengar på måndag men det är ju då jag SKA vara i skolan. Kan inte åka på morgonen heller för det tar minst tre timmar att åka härifrån till skolan, plus att jag har massor med värdesaker och annan packning med mig som jag måste lämna i lägenheten först. Har ju packning för två veckor framåt. Gaaah!

WHAT SHOULD I DO?! (T_T)

AnnaMoonshadow
2011-09-17 14:03
#25

O____O en jäkligt knivig situation!  och det finns ingen annanstans att tanka kontant? Vad i hela….

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-17 14:07
#26

#25: Nä, vi har bara en mack här. Nästa ställe ligger två mil härifrån.

What the hell should I do?! Bwaaah! Känner ingen som kan skicka över pengar heller till mitt konto så att jag kan betala för bussen med bankkortet. (T_T)

AnnaMoonshadow
2011-09-17 14:11
#27

hur mycket kostar det då? :O

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-17 14:14
#28

#27: Typ 40 kr eller någonting sånt, och jag har 20 kr på kontot. LOLOLOL!

Kan bara skratta åt allt. xD På tåget kan man betala kontant sedan, och på bussarna i Göteborg kan man köpa SMS-biljetter. Så den vägen löser sig. Det är bara frågan hur jag tar mig hemifrån till tågstationen här i Trollhättan. Hahaha! Seriöst! Vad är detta?! xD

Hörde med några kompisar om jag kunde låna men de har inte heller pengar. Hahaha! Får helt enkelt åka på måndag morgon då typ 4 på morgonen och gå i skolan till 1600 och släpa på all packning… Yaaaay…. (=_=) Kommer vara död!

[Tan-chan]
2011-09-17 16:06
#29

LOL! Kill the Nyan Cat!! KILL IT! OHMIGOD! THEY WONT STOP COMING!

Hahaha! xD Kommer aldrig äta en poptart nu bara för det!

AnnaMoonshadow
2011-09-17 17:37
#30

#28 men Tan, du kan få 20 kr av mig om du vill? :O xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-17 17:48
#31

#30: Rly? (T_T)

AnnaMoonshadow
2011-09-17 17:50
#32

japp, känner mig snäll idag :) PMa mig ditt banknr eller nå så kan jag skicka på en gång ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-17 17:51
#33

#32: Aaaawh!!!! ♥♥♥ *sob*

Du får tillbaka det! Jag lovar och svär!

AnnaMoonshadow
2011-09-17 17:52
#34

haha tror jag nog, annars kommer jag ta ut återbetalning i kramar :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Ratass]
2011-09-17 17:52
#35

tan chan! du blir rik här hör jag :P lol

AnnaMoonshadow
2011-09-17 17:53
#36

fast, vad har du för bank? det är ju helg och alla överbetalningar går ju inte då väll? :O

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-17 17:56
#37

#34: Aawh! Skulle krama sönder dig då!

#35: Rik? Pfffft! Kommer ha bara ca 8 kr kvar efter detta, och det kallar du rik? xD Fast får ju pengar på måndag.

#36: Vet inte. Med Swedbank + Swedbank så brukar det gå på direkten. Är lite osäker på helgerna dock, men har för mig att det ska ändå gå direkt. Men frågan är vad DU har för bank. LOL!

AnnaMoonshadow
2011-09-17 17:59
#38

de ska gå direkt, nu är 20 kr på väg till ditt konto ;) Kramar uppskattas alltid <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-17 18:04
#39

#38: AAaaw!!! Känner seriöst en eller två tårar i ögonvrån. You awezum, you 'now dat?

Azmaria
2011-09-17 18:07
#40

#20 word, jag dog typ ett X antal gånger när de spelade i Helsingfors <3 totally love. Inte så konstigt, jag har äslkat deras musik enda sedan jag var 11år eller något x)

minns fortrarande när han hade en lillunge på scen som skulle välsigna honom, LOL o så kom musiken överraskande, o ungen sprang iväg. LOL

#21 Ahaha. lugn diktator Tan-chan. Az skall lägga upp bild på sin nya frisyr så JIFarna känner igen Az när de råkar se henne….i sverige…lulz…höhö.

men först ladda kameran! 8D

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2011-09-17 18:07
#41

hihi allt för dig Tan <3 har man väl vunnit sig ett husdjur måste man se till att ta hand om dem också  <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-17 18:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#42

LOL! 50-öringen satt fint där. xD

[Tan-chan]
2011-09-17 18:09
#43

#40: LOL! Hoppas jag hinner se bilden innan jag flyttar i morgon. xD

#41: HAHAHA! Så klockrent!!!! xD

AnnaMoonshadow
2011-09-17 18:18
#44

#40 jo de är awesome! jag och syrran började lyssna på dem nån gång i tidiga tonåren också och sen var man fast. Det kommer alltid vara nå speciellt med deras musik. OCh jag vet också att de gjorde något liknande på spelningen i stockholm, fast då tog de upp en lite äldre pojkle om jag inte minns fel ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[VictoriaR]
2011-09-17 18:34
#45

Har shoppat lite Versailles saker från livejournal…känner att jag lägger ut lite väl mycket pengar på det bandet men ååh vad svårt att låta bli..

[Tan-chan]
2011-09-17 18:41
#46

#45: LOL! Jag vet hur det är (fast med Anime och Manga då). Det går inte att låta bli. Det är typ omöjligt. xD And why resist it? Go with the flow…

*Tung filosofi här*

[VictoriaR]
2011-09-17 18:53
#47

#46 haha skulle gärna tänkt så om jag var gjort av pengar! Flört  "Tyvärr" måste jag lägga ut på pållen också, och så ska det ju räcka till fika med kompisar etc etc…>.<

[Tan-chan]
2011-09-17 18:59
#48

#47: Jag är en såndär nörd som prioriterar manga/anime-stuff före fika. LOL! Kan till  och med leva på bara nudlar för att få köpa något jag verkligen verkligen vill ha. Har inte ens klippt mig sedan maj på grund av alla Konvent och sånt man varit på. Fy fasen, vilken dummer man egentligen är när man tänker på det. Nästan så man skäms! LOL!

Fast en sak som jag faktiskt prioriterar över allt annat: Räkningar! Det är jag stolt över! Och om jag får pengar över och vill spara på dem till någonting "viktigt" (konvent, resor mm) så kan jag faktiskt spara. Yaaay! Det senare är något jag har upptäckt rätt så nyligen. Blev helt (O_o) när jag fattade det. LOL!

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-17 19:09
#49

Wah! Installerade AdBlocker Plus på min Firefox. iFokus är REKLAMFRI för mig nu! LOL! xD Också Youtube är helt reklamfri! This is so awesome!

Slipper se den där Sion-jackan i reklamen bredvid hela tiden nu. Nieeehehe! I killed it! xD

Zolah
2011-09-17 19:10
[Tan-chan]
2011-09-17 19:12
#51

#50: Tv3 play (O_o) Why?

Zolah
2011-09-17 19:17
#52

#51

för all reklam försvinner där med *stolt*

[VictoriaR]
2011-09-17 19:19
#53

#48 haha, försöker också dra in på fika/mat, men hästen är det lite svårt att dra in på så att säga, den prioriterar jag framför Versaillesmerch! Förvånad

[Tan-chan]
2011-09-17 19:22
#54

#52: LOL! Kollar aldrig på TV3-bajen. xD

#53: Jo, djur går ju först. Så är det bara. Hade en katt innan han dog och då gick han ju före allt annat.

Zolah
2011-09-17 19:23
#55

#54

jag kollar där bla på djurprogrammet, men detta gäller andra tv stationers kanaler. vilket är som sagt trevligt

Annons:
Liss
2011-09-17 19:25
#56

#2 OMG OMG! Ge miiiig! :'c

Dududud… Igår var jag ett kolli, glömde äta också. Så idag köpte jag B&J glass och tekakor ^^ Nomnomnom! Så idag var det min tur att käka Strawberry cheesecake B&J :D

And Im so sad at my hair, my fast growing hair! Damn you hair!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-09-17 19:26
#57

#55: Yeah. Slippa klicka bort de där irriterande rutorna på Youtube tex som dyker upp MITT I VIDEON! Har hänt flera gånger att de täcker något "viktigt" i videon och man ser rött för att man missade det som den blockerade.

Visst, då kan man gå tillbaka och bara spela om videon. Men om man ser ngåot epic för första gången och så kommer en dum skylt om billiga bindor mitt i videon så blir man ju gött irriterad. Värsta anticlimax-känslan ju. xD

Zolah
2011-09-17 19:31
#58

#57 haha ja xD

samt så tror jag nästan att den tar bort pop ups med?  jag har inte fått nån på ett bra tag iafl

[Tan-chan]
2011-09-17 19:37
#59

#58: Nu när du säger det så fick jag inga popups på mediafire när jag skulle ladda ner lite Manga. Får ALLTID popups där! (O_o)

This is even MORE awesome! xD

Snacka om att spara datorn på en massa skräp och öka internetprestandan också.

Zolah
2011-09-17 19:41
[Tan-chan]
2011-09-17 19:42
#61

#60: Me too! xD

Zolah
2011-09-17 19:45
#62

Keito är dum och gömmer sin vocaloid låt där han är rik baron, som satt en förbannelse över en del kvinnor ;c

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-17 19:50
#63

#62: Är det inte Gakupo och så är Kaito i klänning och dödar Gakupo? Eller missuppfattar jag helt vad du talar om nu? xD

Zolah
2011-09-17 20:04
[Tan-chan]
2011-09-17 20:14
#65

Men det är ju Gakupo som förtrollar alla tjejerna och är en rik baron, och så kommer Kaito utklädd till tjej och mördar honom. xD Jag fangasmade som fasen då för det var så … uh… Hett? Lite fanservice. xD

Har hört den låten live… (O_o) Det är väl Paranoia Doll som låten heter? Eller har jag helt fel?

Eller nä! Det var inte den låten. Tänkte på en annan Gakupo låt. xD

Zolah
2011-09-17 20:34
#66

Jag tycker den är nice <3 tycker om sådanahär killar :9 och 'sagor'.

så jag kan nog ärligt säga att jag fangasmade med xD halka omkring på stolen sådär lite gulligt? xD

Vill ha mer liknande låtar, dom är ominomiga <3

[Tan-chan]
2011-09-17 20:36
#67

#66: LOL! Jag föredrar kille x kille då, men de är svårare att hitta i sådana här versioner. xD

Jag gillar Paranoia Doll och Dancing Samurai med Gakupo. xD

Zolah
2011-09-17 20:39
#68

#66

Jag tycker om alla mixar, jag är omnisexuell? xD dock Yuri är halvtråkigt imho :/ ( antar folk inte är så pryda här så jag kan dela med mig om saker)

oh? kan du länka? :3

[Dominik]
2011-09-17 20:41
#69

Jäk*lar va ni chattar mycket asså.

Vet ni vad jag tänker göra idag ? jag tänker kolla klart på Angel Beats och äta godis med min kompis <3.

Jag skulle åka till danmark idag, och köpa olika Anime figurer men det gick inte eftrsom det var kallt o blåsigt :(

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-17 20:44
#70

#68: Jag tycker hetero och Yuri är astråkigt. (>_<) Kan liksom titta på det och bara sucka för det ger mig typ ingenting. LOL!

Paranoia Doll (DEN har jag hört live från han som har gjort rösten till Gakupo. xD GACKT! ♥ Den som Gackt sjunger personligen är också bra.)
Dancing Samurai (Blir alldeles hopping och bubblig av låten! xD)

Joker

AnnaMoonshadow
2011-09-17 21:15
#71

tänker lägga mig i och hålla med, Yuri är astråkigt! Ge mig lite manliga män xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Dominik]
2011-09-17 21:16
#72

Vill någon se min hamster som jag köpte igår ?

Zolah
2011-09-17 21:19
#73

#70

nu är zolah skum och säger att hon gillar d-girls, Yaoi, och viss hetero. Har som aldrig varit för det 'lilla gulliga' som oftast tecknas osv. gillar dominanta kvinnor xD oj vad illa det låter :3

ska lyssna igenom dom du skicka ^^

[Tan-chan]
2011-09-17 21:26
#74

#71: Yuri hade faktiskt varit intressant för mig om det inte var så strikt riktat till killar. Inget illa menat men sådan Anime brukar faktiskt vara rätt så fantasilös och typ har världens sämsta ursäkter till varför tjejerna blir avklädda. Typ "Oj! Jag råkade släppa ut ett hemskt virus som äter upp kläderna! Aieeee! Nu är jag naken! Oj! Vad händer nu?! En annan tjej tar mig på brösten helt random! Aieeeee!"

Typ… xD

#72: Visa om du vill!

#73: Word! Men oftast brukar ju dominanta kvinnor göra serien till ren porr… Me don't like. (>_<)

Zolah
2011-09-17 21:30
#75

#74

Ja… men finns vissa bra, men oftast dock vad jag kan komma ihåg i vanliga Anime serier? -shrugs-

fick lust att rollspela nu :c

[Tan-chan]
2011-09-17 21:34
#76

#75: Har inte sett en enda Yuri som jag faktiskt gillar. (T_T)

Rollspela är kul! Ska kanske göra det nu i veckan med kompisarna! xD

Annons:
Zolah
2011-09-17 21:36
#77

#76

I rollspels koncept är det enda jag funnit som var roligt.

Jag med *_* jag är besatt av det, men finner aldrig nån grupp T_T

[Tan-chan]
2011-09-17 21:40
#78

#77: Yuri i rollspelskoncept? Aldrig testat! xD

Jag har typ en liten grupp. Det är bara jag och två till, varav en är spelledaren. Men vi ska få några fler under kommande veckorna som "gästspelare", och senare blir det vampyr-lajv i skåne. xD

[Dominik]
2011-09-17 21:41
#79

Oki! Han heter Balle <3

Zolah
2011-09-17 21:43
#80

#78

jag skapade två karaktärer som jag aldrig fick spela ( snyft ) - hela ideen var att ena var 'fröken' och den andra slav. Men igentligen så var slaven den smarta av dom två medan 'fröken' bar akunde slåss. Det var mer med andra ord en fasad- äh har dom på min deviant om du vill se ( zolah ) .

Orättvist :C så jäkla orättvist.

[Tan-chan]
2011-09-17 21:44
#81

#79: LOL! Vilket namn! xD

[Tan-chan]
2011-09-17 21:46
#82

#80: Aaawh! Stackare!!

Zolah
2011-09-17 21:49
#83

får hoppas att dom i gruppen jag pratat med idag vill ha med mig, så får jag spela iafl lite :c

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-17 21:53
#84

#83: Hoppas på det också! Synd att vi inte bodde närmare för då hade du kunnat haka på med oss.

AnnaMoonshadow
2011-09-17 21:55
#85

#74 nej men precis, det är det som gör det så jäkla tråkigt. Hade man fått en riktig handling så hade det nog inte varit några problem för mig heller att se. men gillar inte när det bli endera uppenbart att syftet med det är att tjejerna ska bli nakna eller så händer det absolut inget alls.

Samma sak kan jag känna vid de flesta oneshots-yaoi jag läst, det är praktiskt taget sex på sidan nummer två och sen är det över. Sånt gillar jag inte heller >___<

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-17 22:02
#86

#85: Nä, inte jag heller. Det liksom händer och är över innan man ens hinner fatta vad man läser. (>_<)

Därför gillar jag inte Sensitive Pornograph heller. Den är precis sådan som du beskriver. Tycker det ska vara riktig handling i grejerna och sexet som BONUS. Typ. Eller hur man nu ska förklara det.

Typ som Totally Captivated, Maiden Rose, Junjo Romantica + de andra, Yellow, Blue Sheep Reverie, I Want To Bite, Il Gatto Sul G (fy fasen så jag lipar till den VARJE gång. xD), med flera.

Zolah
2011-09-17 22:03
#87

Jag gillar när det är 'verkligt', visst det får ju vara lite fanservice… men, allt funkar med måtta :C typisk grej är ju pantie shots >_>

En Anime med massa fanservice som jag avskyr är love hina :/ Harem är inte min grej… iafl inte den sortens.

sker som gör mig glad när det finns : Konflikt, romantik, komedi.

#84 nån dag kanske, kanske kommer flytta till skåne senare med grabben :) - känner trom att när rp skulle vara skoj just nu ._. är bara så petig med vad för rp det är då D: sist blev allt förstört då en kille tillät ' jake long' vara med :P

[Tan-chan]
2011-09-17 22:06
#88

#87: Jag avskyr harem/revese Harem. (>_<) Den enda jag kan gilla är Demon King Daimao eller vad den heter, men det är bara för att storyn i sig är så kul och det är svart humor i skiten. Men den har sina jobbiga stunder också med knäppa tjejer som man bara vill vrida nacken av…

Skåne? Ja, det är ju ett mysigt ställe också har jag hört. Aldrig varit där faktiskt.

Zolah
2011-09-17 22:13
#89

#88

inte sett/läst :c

jag är sugen på se nåt som är mer grimdark faktis ( allmänt inte i snusliga saker xD ) - måste kika om mer kommit till deadman wonderland <3

lol fick förmig att du bodde där xD

AnnaMoonshadow
2011-09-17 22:18
#90

#86 nä men precis, det får gärna vara något de bygger sig upp till i serien. Den där spänningen är det som gör det hela tycker jag :)

#87 håller med, Harem är inget för mig heller, och har inte lyckats tagit mig igenom Love Hina ännu bara för det xD det känns liksom för utstuderat när en kille bor med en massa tjejer och hela tiden råkar komma på dem i badet, ramla och ta dem på brösten och se när kjolarna "råkar" flyga upp… Själva handlingen försvinner helt!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Azmaria
2011-09-17 22:19
#91

#43 de beror på när du sticker~ tänkte ladda upp imorgon, eftersom det är svårt o få bra bild mitt i natten. lol. xD Soo pic of my retarded hair comes tomorrow~

btw, tycker det är inget fel på Yuri. visst, knaper handlig. Men de kan vara mysigt o se ibland när man har ide torka på Anime o vill se något enkelt. LOL nu låter jag som den västa perversa här..äh, deal with it. >_>

Make Pasta not War, Vee~

Zolah
2011-09-17 22:22
#92

#91 *lägger en hand på din axel* jag vinner nog…. *går in i skuggorna igen*

#90 Jag blev bara irriterad så jag gav upp, den enda Harem var typ Ranma som jag gillat hittils?

[Tan-chan]
2011-09-17 22:23
#93

#89: Togainu no Chi mangan är epic om du gilalr blod och sånt! Men den finns inte att ladda ner tyvärr, och det finns endast 6 volymer av den utgiven på engelska innan förlaget gick i konkurs. Men den är så brutal så det vattnas i käften på mig. xD

Är ursprungligen ett yaoi-spel men den finns nu som Anime (rätt så lågbudget tyvärr och tycker den faktiskt förtjänade mkt bättre) och Manga. Det är nog den råaste mangan jag äger av alla mina… uh… vet inte hur många hundra Manga jag har. xD

Typ bara blod i skiten. xD Samlar på figurer och stuff från den serien också. Har spenderat typ 7000 kr på bara merch från spelet/mangan/animen. xD

(Trailern till animen. ÄLSKAR splattet på 01:17! xD Typ bara skvätter sådär asmysigt!)

[Tan-chan]
2011-09-17 22:25
#94

#90: Ja, precis!

#91: Kommer sticka rätt så tidigt. (T_T)

Azmaria
2011-09-17 22:28
#95

#94 neeeeiinn..and oh noes! D8 då tar jag mig över me bil till dig så får du se mitt hår in real!

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2011-09-17 22:29
#96

#92, jo nu när du säger det så är ranma ganska bra tycker jag med, de delar jag sett i vart fall :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-17 22:32
#97

#95: LOLOL! Du är så välkommen till Göteborg så! xD

Annons:
Zolah
2011-09-17 22:34
#98

http://img.photobucket.com/albums/v491/Zolah/ronyo.jpg

*plants*

Jag var så kär i Ryoga i ranma :c *snyft*

#96

verkar intressant :o

Azmaria
2011-09-17 22:39
#99

#97 Nej men så trevligt. C: Så hoppas jag att det bjuds på tee när jag kommer fram. lol.

XD

#98 jag var kär i Mousse….>_> inte så konstigt, han är hot, utan brillor då(o med brillor höhö)!

Ooooohh Snygg pic btw~ x3

Make Pasta not War, Vee~

Zolah
2011-09-17 22:43
#100

#98 haha han var söt med ^^ suger att jag blev av med min skiva fylld med ranma serierna :c

jag har en liten rad av fangasm karaktärer, det dom verkar ha gemensamt är att dom är lite små dumma xD

[Tan-chan]
2011-09-17 22:45
#101

#99: Ja, och kakor också! xD

Har inte sett hela Ranma eller vad den heter som ni pratar om. Började titta på den men fick typ en allergisk chock av någon anledning och det började klia i mina ögon. Inte förrän jag stängde av animen slutade det klia och jag mådde bra igen. (>_<)

Så bra tyckte jag att den var. LOLOL! xD

Zolah
2011-09-17 22:48
#102

#101

jag läste hela mangan, och såg delar av animen… och spelade spelet xD Rumiko var min stora inspiration när jag var yngre :3 gjorde så jag kom på hur jag skulle teckna min första OC Illenora !

http://illenora.deviantart.com/gallery/#/d3chqlo

( data gjord, alla mina linjer brukar bli odd då ._. )

[Tan-chan]
2011-09-17 22:52
#103

#102: Se där ja! Epic när man finner inspiration sådär!

Zolah
2011-09-17 22:54
#104

#103

tecknat henne sedan jag var…. 14? :3

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-17 22:55
#105

#104: Nice!

Vill också lära mig teckna men har inte skillsen till det och inte tålamod heller att lära mig. (>_<)

Zolah
2011-09-17 22:56
#106

#105

tror keyword är att man gör det till en lek, rollspelar man = kan man teckna till det.

är man fan av nåt? - teckna av det.

and suddenly you Go on

[Tan-chan]
2011-09-17 22:58
#107

#106: Har testat båda, fungerar inte. Jag har helt enkelt inte tålamod och blir typ gött irriterad av att sitta och försöka rita. Geh! (>_<)

Zolah
2011-09-17 22:59
#108

#107 ok ^^

ibland kommer ju sådant 'bara sådär'. så ritar man nåt helt plötsligt ^^

Azmaria
2011-09-17 23:00
#109

#101 härligt! känns som om jag skall besöka en britt nu. LOL (förutom att det är cookies istället för scones XD)

#100 ahah. jag hade oxo en skiva med avsnitt, men den den är bortappad för tillfället. Brände alla avsnitt på cd då och såg på tv.. LOL

Nu skall jag se på Anastasia. Fick inspiration efter att jag såg den creepiga black swan filmen :3

Make Pasta not War, Vee~

Zolah
2011-09-17 23:02
#110

#109

det jag hade var mangan :3  var en Medarbetare på mitt sommarjobb som lånade den permanent…

oh kolla in svansjön då med :3

[Tan-chan]
2011-09-17 23:11
#111

#109: It's bloody nice to meet you! xD LOL!

Anastasia… Gillar den på finska. Men tycker storyn känns lite lam på något sätt. Det hade kunnat finnas mer i det. Den där trollkarlen är bara bleh-jobbig!

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-17 23:14
#112

LOL! Sitter och kollar på en jättestörd j-drama som heter Mr Brain. Kollar på den bara för att Gackt är med i den. Den är ju asstörd och kul! Gackt spelar en kannibal! HAHAHA! xD

Tror dock inte jag orkar se mer än avsnitten med Gackt…

Azmaria
2011-09-17 23:22
#113

#111. *being a total american* Yeah, same here~. Dude, u ar like the most awesome pal who share cookies with me! Im soo god damn happy to have a teaparty now!…in America!

lol jag kommer inte ihåg handligen så bra, därför skall jag se den nu XD men minns att filmen inte direkt var en som fastnade hos mig men visste att den existerade o så. :3 och jepps, jag såg den oxo på finska. Kanske därför jag inte kommer ihåg handlingen av den…*slap myself*

nä, men seriöst…gillade en sång därifrån typ..

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-09-17 23:24
#114

#113: Haha LOL! xD

Jag älskar "Once upon a december"-låten från filmen. ♥ Och animationen är verkligen vacker i den filmen. Kul bara att många missar att filmen INTE är en Disney. LOL! xD

Azmaria
2011-09-17 23:32
#115

#114 lol det stör mig när de säger att de är disney…för..de e ju inga det. Precis som the prince of Egypt eller El dorado(min favorit film av dreamworks lawl). Där tror en del att de är disney fast det inte är det.

och jag minns inte hur den låten gick..*kollar på youtube* ahaha..den jaaa..men det var inte den jag tänkte på som jag gillade, men den låten är mysig indeed. :3

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-09-17 23:36
#116

Glöm inte Simbad också! DET är nog min favorit inom tecknat från väst!

[Ratass]
2011-09-18 10:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#117

ååååh gäsp! -.-

var inte så aktiv igår kväll, försökte ta massa höst bilder på mina rådisar, å sen lägga si tidigt för jag ska orka jobba idag, blurghs, hatar å jobba söndagar även om det bara är två timmar :P

Måste ju se upp till min namn och visa ett råttarsle :P Det är bra omöjligt att få en bra bild på sysrtarna när de är tillsammans :P

[Tan-chan]
2011-09-18 12:24
#118

#117: LOL! Så sött.

Ugh… Hade ännu en lång natt. Pappa hamnade på sjukhus i natt. (=_=) För lågt blodsocker att det var akut och han ligger fortfarande inlagd. Men enligt läkaren så ska han bli utskriven antingen senare i dag eller i morgon eftersom han också klagar på ont i hjärtat. Som tur var åkte han in i god tid. Så jag får stanna hemma i dag ändå för vägrar åka iväg förrän jag vet att pappa får komma hem.

Han hade blodsocker på 1,2 vilket egentligen borde innebära koma för honom… (O_o) Runt 1,5 brukar gränsen ligga till då det börjar bli risk för koma.

Kom precis hem från sjukhuset. Tur att du, AnnaMoon, skickade de där 20 kr för då kunde jag ta mig hem från sjukhuset med bussen i morse.

Bwah! Är så trött och ögonen är svullna! Bokstäverna bara dansar framför mig. LOL! Fick inte sovit någonting alls i natt så tror jag ska lägga mig nu en liten stund.

Annons:
NamaeMy
2011-09-18 12:54
#119

#118 Oj, hoppas din pappa kryar på sig!

Besök gärna min blogg manganews.blogg.se! ^__^

Azmaria
2011-09-18 13:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#120

#118 aj då inte kul alls. :o :/ hoppas han blir bättre med hälsan!

Babam; här iz that pic of mig som ni ville se~ XD ohlol!

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2011-09-18 14:47
#121

#118 va? gud vilken jobbig natt du måste ha haft? :O Hoppas verkligen han blir bättre, och bra att pengarna kom till nytta :)

#120 gillar frisyren, och nu vet jag hur du ser ut!  ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-18 16:05
#122

Vad söta ni alla är! Pappa är hemma nu och han är piggare nu. (^_^) AnnaMoon! PMa mig ditt bankkontonummer för jag vill föra över de där 20 kr som jag fick låna från dig i morgon när jag får mina pengar. (Rätt ska vara rätt!)

#120: Snyggt!

Ska också klippa mig i morgon innan jag drar till öarna. Bokade tid på stans bästa klipperi för nu kände jag att jag vill unna mig någonting ordentligt. Så ska klippa till denna frisyr i morgon. Fast den kommer vara svart förstås.

http://i53.tinypic.com/11ihnuv.jpg

AnnaMoonshadow
2011-09-18 18:24
#123

#122 toppen :D och skickade kontonr till dig ^__^ Föresten Tan, vill du veta något roligt, du har typ gjort 1000 fler inlägg på iFokus än vad jag gjort XD

Idag har jag hunnit med massor, bland annat har jag riggat och installerat så nu har vi trådlöst nätverk här hemma igen! Fast blev lite irriterad på far min som ofta tror att han vet mer än han gör, så ska han låta mig fixa men samtidigt lägga sig i xD fast tycker om honom med <3

Har dessutom börjat kolla en ny drama, My Princess heter den och är koreansk. Hittills är den rätt ok. Ska försöka ta mig igenom de avsnitt av protect the boss som jag ännu inte har sett… och jag som egentligen vill se Anime!

… Jag har nog inget liv…

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-18 18:39
#124

Men bwah vad iFokus krånglar! Kan inte se kommentarer förrän jag postar en struntkommentar! (T_T)

[Tan-chan]
2011-09-18 18:41
#125

Sådär ja!

#123: LOL! Rly? xD Awesome! Jag är flitig! *pats herself on the head* (*^_^*)

Jag har inget liv heller om det är en tröst. Sov förut i dag men sedan har jag satt mig vid iFokus och Youtube. xD

Annons:
AnnaMoonshadow
2011-09-18 18:50
#126

#125 jo, tror de har problem med servrarna eller nå idag, alldelse nyss gick det inte att göra något alls. Haha toppen att jag inte är ensam då xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-18 18:53
#127

#126: Tycker de har sådana här problem hela tiden… (=_=) De kanske borde fundera på att byta serverleverantör? Börjar seriöst tröttna på iFokus. (^_^,)

AnnaMoonshadow
2011-09-18 18:56
#128

#127 Nää, är lite less jag med, hade det inte varit för alla underbara människor här skulle jag nog inte orka <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-18 18:57
#129

#128: Nä, samma här faktiskt! ♥

[Tan-chan]
2011-09-18 19:10
#130

Waaaah! Dumma folk! De håller på och budar på en plattång som jag vill ha på Tradera, och det är fortfarande en timme och 20 min kvar! Vad är det för idé att buda nu?! Priset hinner ju bara gå upp!

Bwaaah! Vill ha en som är bra men billigt också, och dummisarna gör den dyrare! Waaaaah! *sob*

AnnaMoonshadow
2011-09-18 19:28
#131

#130 det är riktigt dumt!!

oarkar ni se hela videon? xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Ratass]
2011-09-18 20:10
#132

men dåså vi är alla trötta på ifokues, lets do something!

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-18 20:14
#133

#131: LOL!

#132: Like what?

[Ratass]
2011-09-18 20:14
#134

we make neeew site!!! fu yeah!

[Tan-chan]
2011-09-18 20:17
#135

Men JiF då? (T_T)

[Ratass]
2011-09-18 20:19
#136

if sucks.. then j-if sucks.. men ppl dont.. så lets flytta alla awesome människor till något bättre tillhåll!

[Tan-chan]
2011-09-18 20:25
#137

#136: Tror det kommer vara rätt så tomt på det nya tilhållet, och tror inte alla kommer följa med dit.

[Ratass]
2011-09-18 20:27
#138

maybe not .. :/

[Tan-chan]
2011-09-18 20:31
#139

JAG HATAR TRADERA!!! Den hade loggat ut mig och ändå gick det att buda på skiten. Men budgivningen registrerades inte om man inte var inloggad! Och PRECIS när jag skulle Go in for the kill så säger den att jag måste vara inloggad när jag redan var det, och då hade tiden för auktionen redan gått ut!

FY FASEN SÅ ARG JAG ÄR NU! GRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!! Hata Tradera och snåljåparna som finns där. (=_=¤)

Annons:
NamaeMy
2011-09-18 20:40
#140

Jag vill inte till någon psykolog imorgon. >___< Jag går så mycket hellre till skolan än blir utfrågad av någon akademisk människa.

Besök gärna min blogg manganews.blogg.se! ^__^

[Tan-chan]
2011-09-18 20:42
#141

#140: Usch så läskigt! Men om du behöver gå till en så får du försöka se det från den ljusa sidan att du får hjälp med vad det nu är du har problem med. Är inte det skönt? (^_^)

NamaeMy
2011-09-18 20:47
#142

#141 Jo, det är ju faktiskt sant.. (n_n)

Besök gärna min blogg manganews.blogg.se! ^__^

[Tan-chan]
2011-09-18 20:50
#143

#142: Hoppas det hjälper dig och jag håller tummarna för dig! Visst, det är inte kul att gå till en sådan (been there, done that) men det är bättre än att snubbla omkring själv i mörkret och inte hitta strömbrytaren till lampan. Ibland behöver man hjälp från någon som faktiskt ser i mörkret!

Wow! Psykologer är fantastiska. De kan se i mörker. (O_o) Jag vill också!!! *mörklägger rummet för att träna ögonen*

[Ratass]
2011-09-18 21:05
#144

känner igen mig lite där angående tradera ;P tur att man sparar lösenorden å allt på datorn så ja lyckas hinna med att trycka på logga in XD

AnnaMoonshadow
2011-09-18 21:06
#145

Det finns andra saker man kan göra i mörker med!

randomsnusk FTW!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Ratass]
2011-09-18 21:10
#146

pille pill!!!

Annons:
Azmaria
2011-09-18 21:17
#147

#121 haha Thanks~ :D , har du inte sett bild på mig tidigare?…wait wait..har jag inte din fb? :o

#122 thanks a lot 8D

btw, såg Anastasia igår natt. Och jepp som du sa, den skulle vara bättre utan han där trollkarlen. XD Det skulle istället kunna vara mer realistisk skurk i filmen som försöker hindra de goda XD. + så skulle de kunna fortsätta utspela sig i ryssland. Det blev lite för snobbigt i frankrike samt att jag fick filmen "stämplad" för att endast ha ryssland som karaktärs land… ;D

ööh..svårt att förklara xD btw, sången jag diggade förr var när Anya/Anastasia sjöng i vintervädret när hon skulle gå till St:Petersburg. x3 Men blev mer fast för Once upon a december låten XD LOL nu vill jag höra den på ryska versionen~ :3

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2011-09-18 21:17
#148

xD

Ge mig en kram! Har fått för några idag :(

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-18 21:55
#149

#144: Jag sparar också men jag brukar lägga bud typ två sekunder innan auktionen slutar, och under dessa två sekunder hinner man inte logga in och lägga budet. Trodde jag var inloggad vilker jag hade varit hela tiden under tiden jag väntade på att auktionen skulle avsluta, men vid nåt mysko tillfälle hade Tradera loggat ut mig. (T_T)

#145: Hahaha! WORD! xD

#146: Ja, precis så tyckte jag också när jag såg den! Och den ryska versionen av Once Upon A December är jättefin!

#146: KRAAAAAM!!!!

Har inte fått kramar på… Uh… Sedan jag var hos Liss senast? Vilket är en månad sedan typ… (O_o)

Azmaria
2011-09-18 22:05
#150

#148 *hugs from mig* x3

lol på normala dagar är jag ett ass på att ge kramar XD jag är typ som voldemort i sista HP filmen…det blir en awkward situation…XD

men på Konvent o otakuvänner är det helt annat x3 LOL

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-09-18 22:06
#151

#150: LOL! Samma för mig! Har svårt att ge kramar i vanliga fall, men på Konvent kramar jag allt som rör sig. xD (Nästan)

Zolah
2011-09-18 22:07
[Tan-chan]
2011-09-18 22:15
#153

#152: Epic. (O_o)

Annons:
AnnaMoonshadow
2011-09-18 22:33
#154

#150 & 151 Kram kram kram!

#152  ooohhhh~!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Zolah
2011-09-18 22:36
#155

såndär lysande dusch huvud :D

drivs av vattnet som strömmar igenom den ^^ lol för en gång skull dushar jag med släkt ljus xD

[Tan-chan]
2011-09-18 22:42
#156

#155: Hahaha! Har också funderat på att köpa en sådan någon gång. LED ftw!!! xD

Zolah
2011-09-18 23:11
[Dominik]
2011-09-19 00:34
#158

omg ni chattar mycket

[Tan-chan]
2011-09-19 09:16
#159

Nu försvinner jag från sidan på obestämd tid på grund av internetbrist! Kanske lånar skoldatorn då och då för att titta in, men det är nog tyvärr allt.

[Ratass]
2011-09-19 09:20
#160

okidookie! Då ska ja smsterra dig i stället ^^ påå obestämtd tid!

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-19 09:26
#161

Haha du är så välkommen att göra det så! xD

AnnaMoonshadow
2011-09-19 09:54
#162

Ha det så bra så länge då Tan <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
2011-09-19 15:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#163

Vad gör man då en sån tråkig och regnig dag när man kollar på streamad föreläsning, jo jag sminkar och lockar håret. vad tycks?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-19 16:36
#164

Teh biatch iz back, baby! JAG HAR INTERNET DÄR JAG BOR!!! \(^0^)/  Fast det är ett dåligt sådant, så den dör ibland. Men den duger gott och väl. Har varit med om värre så som satelitbredband. LOL! xD

#163: Oh så söt du var!! Du passar i lockar! ♥

Onslow
2011-09-19 16:43
#165

Gaaah, vad svårt det ska vara att hitta snygga iPhoneskal! Helst vill man, nörd som man är, ha ett animeskal (gärna med Naruto eller Hetalia!) men jag hittar inga ställen där de egendesignade blir snygga. Vill gärna ha ett med kristaller dessutom, då det är otroligt fint!

Just nu lutar det åt ett superfint med en blomma på eller ett med Englands flagga i kristaller. Angående det sistnämnda är det ett mer diskret sätt att visa sin fangirlness, haha! Helst skulle jag vilja ha Italiens flagga i kristaller i såfall, men man kan ju inte få allt~

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Tan-chan]
2011-09-19 16:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#166

#165: Men köp ett random skal och en massa stenar och sånt till och limma på själv? Lätt som en plätt ju. Finns ju hobbyaffärer och sånt.

Btw, såhär blev det när jag klippte mig.

Egentligen skulle det vara lite längre, men hon som klippte tyckte att jag skulle klippa det kortare så att frisyren håller längre, och då det växer ut så blir det typ så som i bilden som jag visade henne. Litar på henne och hon gjorde ett jättebra jobb så jag är nöjd! Har lite kortare precis vid öronen och sedan blir det längre igen. Fy så gött det är att slippa ta bort håret från mellan öronen och hörlurarna när man ska lyssna på musik i iPod osv.

Onslow
2011-09-19 16:54
#167

#166 Jag är inte alls duktig på sådant, så det skulle bara fucka upp. ^^' Tack iallafall för tipset.

Det blev skitsnyggt! Önskar att jag skulle kunna ha kort hår, det är så snyggt och praktiskt. Dock har min frisör sagt att min huvudform inte skulle passa i kort hår, jag har inte så runt ansikte så det ser lätt för avlångt ut om det blir för kort. Det är snyggast när håret 'ramar in' ansiktet.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-19 17:07
#168

#167: Jag tror att om du först planerar hur du ska lägga stenarna och sånt innan du faktiskt limmar på dem, så blir det kanonbra. Tror du klarar det. Du har nog det i dig med tanke på att du redan kan rita så snyggt som du gör. Du har det estetiska i dig.

Ha lite mer självförtroende med dig själv. Du klarar mer än du tror. Så tycker du ska köra så det ryker och fixa ett awesome mobilskal!

Naaw, tack! Jag har typ en konstig ansiktsform som passar i typ allt, så jag antar att jag hade tur med min genuppsättning. LOL!

Men har sett massor med folk som har avlånga ansikten och de ser jättebra ut i kort hår också. Fast deras hårtoppar är typ lite böjda inåt oftast. Lite som bobfrisyr eller så. Och om man är osäker men ändå vill ha kort hår så kan man alltid skaffa sig en page, eller vad det heter: Kort där bak men långt framme. På så sätt ramas ju ansiktet fortfarande in även om du har kort hår.

(Är askass på frisyrer så vet inte vad de heter eller hur de stavas. LOL!)

AnnaMoonshadow
2011-09-19 17:18
#169

#166 Tan-chan är så söt också <3 och toppen att du har internet!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Azmaria
2011-09-19 17:44
#170

#166 Nejmen NAAAAWWWWS vad söt du blev *kidnappar dig i min ficka*

Make Pasta not War, Vee~

[Ratass]
2011-09-19 18:33
#171

aaw tan chan så söt du ärr!!! man vill ju bara mumsa på dig!!! och ja tror du har dpålig teckning eller någe på mobbe ndå ja bara fick ett halvt meddelande å mitt vill inte komma fram..

NamaeMy
2011-09-19 19:59
#172

#166 Nämen vad söt du är!

Besök gärna min blogg manganews.blogg.se! ^__^

AnnaMoonshadow
2011-09-19 20:03
#173

Vea har inte hunnit med någon drama idag! O___o hon har haft fullt upp med städning och föreläsningar. Kanske man hinner med något avsnitt ikväll?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-09-19 20:11
#174

#149 Awwwwh!!!!! DU ska få massa kramar när vi ses i helgen! Vare sig du vill eller inte ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
AnnaMoonshadow
2011-09-19 20:19
#175

#174 Jag vill också kramas  med er :(

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-09-19 20:26
#176

#175 Haha, du får komma till Gbg/Liseberg då? :D Så kan du få så många kramar du vill.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Onslow
2011-09-19 20:37
#177

Haha, Hail Randomness!
Facebookdiskutioner kan bli… Spännande. Och random.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Ratass]
2011-09-19 20:39
#178

screw facebook :P FIJ är rändom å awesome!!..

wait.. FIJ? yeah! här är man bakvänd!

AnnaMoonshadow
2011-09-19 20:40
#179

#176 skulle jag så gärna göra men lite svårt att komma ifrån nu :( men ni får tänka på mig och kramas extra mycket när ni gör det <3

#177 jo de har en tendens att spåra på ett väldigt bra sätt :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Onslow
2011-09-19 20:41
#180

Och jag vill btw också få en massa kramar av alla söta på forumet. T___T
Bara för att jag är lite utanför här på forumet, och inte stannar uppe assent för att hänga med i era nattdiskutioner, haha, så betyder det inte att jag inte ska glo på er med mina puppyeyes och se supersöt ut~ ^^,

Jag ska gå runt med en free hugs-skylt på UC sen, haha.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Ratass]
2011-09-19 20:42
#181

Skuolle aldrig fixa att gå me en kram skylt XD ja får ju panik då folk flyger på en O.o''

Annons:
Azmaria
2011-09-19 20:43
#182

#177 Voooooooodkaaaa.

Ahahahah, håller med där! XD XD Och du…om du har brist på youtube videon med hetalia så kan jag tipsa dig ett X antal awesome som jag har sparat. XD Får aldrig typ nog o leta..höhö. X3

Hast a la Pasta!

Make Pasta not War, Vee~

Liss
2011-09-19 20:47
#183

#179 Förstår det :) Och jaa, jag ska hålla i Tan-chan hårt ^^ Speciellt när vi fryser, medan vi åker karuseller.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
2011-09-19 20:49
#184

#180 du kan få massa kramar av mig <3 Och inte ska du känna dig utanför även om du inte kan sitta uppe på nätterna, ska nog se till att vi hinner flumma på dagtid med :D Jag praktiskt taget lever framför datorn nu ju ^__^'''

#181 nä, inte jag heller, även om jag nu tycker om kramar. Jag vill kunna välja vem jag ska krama xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Onslow
2011-09-19 20:49
#185

#182 Haha nä, brist på Hetalia-videor tror jag inte att man kan få. xD
Jag har så sjukt dålig humor så jag typ dör av 10 minute challenges, bara, haha.
Sen finns det ju X antal som är riktigt mystiska, haha! Berwald, världens elakaste man t.ex. Ska se om jag kan hitta den.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Ratass]
2011-09-19 20:51
#186

184 precis :P

NamaeMy
2011-09-19 20:52
#187

#185 I LOL'D. x'D

Besök gärna min blogg manganews.blogg.se! ^__^

Azmaria
2011-09-19 21:26
#188

#185 AHAH så sant så, jag har också världens sämsta humor, så 10min challenge är en guldgruva för mig <3

och loool på den videon XD XDXD jag tror jag dör…XD

btw, FLYING MINT BUNNY!

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
Onslow
2011-09-19 21:33
#189

#188 Oh lolololol. xD

Jag kollar på japanska, men just FLYING MINT BUNNY!! låter roligare på engelska. xD
Och det är mer fanservice, haha. Istället för att Italien säger "Doitsu, doitsu, hug me~" så säger han "kiss me, kiss me". xD
FUNimation är yaoifans i hemlighet. Honhonhon~ (btw är Frankrikes skratt också roligare på engelska, haha)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
2011-09-19 21:37
#190

En 10 minute challenge som alltid får mig att dö av skratt. Literally.
Germany is so damned MANRY!! xD
_Dessutom hör jag "China!" "ARU!". xD
_

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Zolah
2011-09-19 21:40
#191

- faller in genom tråden med ett brak -

Jag är sjuuuuk D:

- lägger handen på pannan som en sann dramaqueen medans hon stönar högljutt -

Onslow
2011-09-19 21:42
#192

#191 Ohw, krya! Skickar massa webbkramar (och webbalvedon) till dig!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Azmaria
2011-09-19 21:52
#194

AHAHA jag föredrar japanska jag med, men det går inte att undvika den dubbade, det är typ som en annan version på hetalia som man måste typ se för det är mer crackness! XD XD

det här ar min favorit 10min challenge!

http://www.youtube.com/watch?v=EYXp1IXvFkw

och för att inte glömma denna!

Look its Austrias Sparkle party!! 8D

Make Pasta not War, Vee~

Liss
2011-09-19 21:54
#195

#194 Låter som en skräckfilm ;D

Nu kanske VEA har lust att skapa ny Ot tråd btw. För den här börjar bli seg.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Onslow
2011-09-19 21:58
#196

#194 LOOOL! Screw team Edward and Team Jacob - I'm FRICKIN' TEAM AUSTRIA! xD

Och neeh, lite har jag sett på engelska, men den känns väldigt fanmade. xD
Allas dialekter gör det hela så himla fullt av crack att jag typ dör, haha. Och Tyskland säger massa tyska fraser hela tiden… Men om det inte vore för honom skulle jag inte lärt mig "think about it, DUMMKOPF!!!". Behöver jag nämna att bror tycker att jag är galen när jag säger det till honom hela tiden? (aa')
Också en 10 minute challenge, såklart! Jag känner en sorts hatkärlek till Tysklands dialekt i dubben. xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Ratass]
2011-09-19 22:00
#197

Här sitter jag å smeker två rövar, mys mys! Ett stycke halvkilos rumpa på vardera axeln!

Azmaria
2011-09-19 22:40
#198

#195 lawl, de låter mer som ett party tycker jag~ :3

#196 haha jag tycker det är epic med dialekterna. Älskar Englands brittish accent~ x3 men det är endast Chinas dialekt jag inte är vän med. :< det saknas ordet "aru".

Men Boss Spain….Yummm~ ;3

haaha jag har inte ännu sett dubbade versionen av helfilmen, måste göra det XD och viedon där är epic. XD LOL

#197 LOLWHUT?! XD pratar du om råttarslen nu eller? XD

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2011-09-19 22:42
#199

#195 jepp, aldeles rätt! satt precis och tänkte det

Här låser vi denna tråd, fortsätt i nästa!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: