Annons:
Etikettoff-topic
Läst 3835 ggr
[Tan-chan]
9/11/11, 6:36 PM

OT/Chattråden #21

Ja men se där ja! Efter bara några dagar fyllde vi upp förra tråden.

Här är då nästa! Skriv om allt! Vad som helst som du har lust att berätta om!

Annons:
[Tan-chan]
9/11/11, 6:38 PM
#1

#197 i förra tråden: Fy så jobbigt med sådana böcker! Hade en sådan bok en gång på komvux. Fattade verkligen ingenting av vad som stod i den, så jag kunde inte ens göra uppgifterna. Och ingen annan i klassen fattade det heller riktigt, så det blev att alla hoppade av. LOL! Fanns väl en och annan som tänkte likadant som författarna, men författarna hade inte varit pedagogiska för fem öre när de skrev den. xD

Zolah
9/11/11, 7:42 PM
#2

skulle vara så mycket simplare med en chatt xD

[Tan-chan]
9/11/11, 7:43 PM
#3

Ja, typ en shoutbox eller nåt. xD

Liss
9/11/11, 8:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Teri hittade en fin bild på facebook idag. I like it.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/11/11, 8:33 PM
#5

#4: SPARAD! Haha så awesome! xD

Zolah
9/11/11, 8:35 PM
#6

fanns ju en chat grej man kunde ha, man fick som en privat chatt där all chat historik sparades. var nice, då kunde man tex rollspela på den ^^

Annons:
[Tan-chan]
9/11/11, 8:35 PM
#7

Tänkte väl att NÅGON av alla hundra foton som togs på torget den dagen var tvugna att dyka upp någonstans. xD

[Tan-chan]
9/11/11, 8:36 PM
#8

#6; Men den kan man ju inte ha i iFokus? Då måste man ju länka bort från forumet och då är det ju inget forum längre. Aktiviteten här går ner något så hemskt mycket om vi ska starta en chatt sådär någon annan stans.

Zolah
9/11/11, 8:37 PM
#9

#8 inte nödvändigtvis, om sidan hade tillåtit en viss kodning hade man kunnat h den direkt i tråden, men tyvärr så har inte iF bbc kodning :/

[Tan-chan]
9/11/11, 8:38 PM
#10

#9: Nä, det är ju just det. (=_=) Tycker det är lite småjobbigt att man inte kan koda någonting själv alls på denna sida. Hade gjort susen i Dreamweaver. (>_<)

Zolah
9/11/11, 8:40 PM
#11

Minns på gaia, där hade vissa sin egen chat i sina profiler.  om det hade funnits sådan frihet hade det varit najjs

[Tan-chan]
9/11/11, 8:43 PM
#12

Yeah, men det finns inte på denna sida. Bläh! Tycker inte om iFokus egentligen…

Liss
9/11/11, 8:47 PM
#13

#7 Jaa, tyckte med det var lustigt. Det finns säkert flera i cyberspace. Men nu hittade hon EN av alla iaf. Och den var riktigt bra.
Innan min hals svullna upp och blev till blåval ^^ Och ögonen ser ju till och med blåa ut. Och du är dundersöt!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Zolah
9/11/11, 8:47 PM
#14

#12

egentliga fördelen med iFokus är att det är som ett stort forum med mindre underforum… wait, det har gaia med :P

nämen, ibland har vissa platser endast guldkorn till människor :)

[Tan-chan]
9/11/11, 8:52 PM
#15

#13: Tyckte inte om mitt ena ben bara. LOL! Men vi alla var riktigt fina! Liksom pigga och sådär, även om vi var raka motsatsen med tanke på värmen. Hemskt att det var en så varm dag bara. (>_<)

Och en blåval var du aldrig! LOL! Gå inte till överdrift. xD Och även om du var en blåval så var du en söt sådan i sådana fall. xD

#14: Så sant så, och med denna sida känns det som att jag är rik så in i kossan mu med tanke på alla guldkornen här. ♥

Bwaaaaah! Senaste avsnittet av Ao No Exorcist… Äntligen börjar det hända riktiga grejer!

Liss
9/11/11, 8:57 PM
#16

#15 Hehe, ska vi vara så - så gillar inte jag heller mitt ena ben. Och att jag inte dragit ner min kavaj, som alltid åker upp ^^
Mjoo.. just då fick vi ju typ 15 pers som fråga om att fota med. Och vi typ söndervarma.. men det funka ju fint. höhö.
Måste bara lära mig att posa på något bättre vis än bara stå och glo.

Joo.. en hemsk blåsfisk. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Zolah
9/11/11, 8:57 PM
Liss
9/11/11, 8:57 PM
#18

Usch! när jag ser sånadär bilder, vill jag bara fixa alla nya cosplays jag har i åtanke. :c NUUUUU!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/11/11, 9:06 PM
#19

#16: Tror vi alla behöver lära oss att posa. Jag är värdelös på det också. LOL! Blir så stelt framför kameran, och jag hatar Alois-cosplayen för han har bara en freakin pose i den yukatan! Bwaaah!

Men "som tur är" är den trasig nu så jag slipper den. xD Om jag nu inte väljer att fixa till den en vacker dag.

Nä, ingen blåfisk heller!

#18: Vill också dona med alla nya cosplays. Men har inte råd. Men täntke ta mig lite råd att köpa tygerna till Hemlig nu när jag får pengar från CSN. Hoppas jag får dem redan nästa vecka, för sedan börjar ju skolan efter kommande helg.

ÄNTLIGEN! Få komma ut på öarna lite med min roomie. ♥

AnnaMoonshadow
9/11/11, 9:10 PM
#20

Gilla att vi ligger på 3500+ poäng när det gäller aktivitet på forumet, det är värt att firas!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Tan-chan]
9/11/11, 9:12 PM
#21

#20: Vänta med firandet tills vi brakar genom 4000+! xD Inte långt kvar nu!

Liss
9/11/11, 9:21 PM
#22

#19 Mjoo… man får försöka vara mer in character när man posar också. Sen får man väl stå framför spegeln och glo, och se vad som ser bra ut. Bara att man glömmer allt sånt, när man väl står där… jäffla hemska kameror.

awh.. ja, vill du, kan du ju fixa den igen.
Och joo blåsfisk!!

Ja, jag har absolut inte råd heller… Nu blir det gbg resan först och främst. Efter de ska jag väl se vad jag får ihop till hemlig, så fort som möjligt med. Och även Nezumi… om de går ^^ vart efter så…

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/11/11, 9:28 PM
#23

#22: Bara att så fort de kommer och vill ha foto så blir man så ställd att man glömmer av allt, som du sade. Fail!

Yeah, jag får ju Sion's peruk nu i alla fall snart hoppas jag. Det är en början i alla fall, så att cosplayen "börjar röra sig" i alla fall. Är bara så sjukt konfunderad över materialet som Sion har på sin jacka..

OMFD! Såg på första avsnittet av en OVA på två avsnitt som heter Switch. Har försökt få ner den OVAn i flera dagar nu, och äntligen fick jag ner den på hög kvalité! DEN ÄR HELT AWESOME!!! Men är helt heartbroken för det är bara TVÅ avsnitt. Varför ska alla awesome Anime vara så korta nu för tiden? (T_T)

Onslow
9/11/11, 9:30 PM
#24

Tell me when you hear my silence, there's a possibility I wouldn't know..

Jag gillar inte Twilight sådär speciellt mycket, men soundtracken är verkligen fina.

Det jag hatar med Twilight är att den är så himla… Hetero. Ni fattar… Alla killar gillar huvudtjejen - check. Liten svag tjej med stor stark pojkvän - check. Och så vidare. Men ändå.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Tan-chan]
9/11/11, 9:35 PM
#25

Gillar inte Twilight alls men kanske för att det är en ungdomsfilm och jag är inte mycket för ungdomsfilmer. (>_>)

Ligger här i sängen och tränar rumpa och lår! Känner att det behövs för rumpan hänger typ vid hälarna. xD

[Ratass]
9/11/11, 9:45 PM
#26

nu vill jag också vara med ^^

Kine har sagt sååå många gånger att vi , jag, nån borde skaffa en egen hemsida, göra ett eget RIKTIGT forum :P som vi kan hänga på istället för sketna i fokus :P

varför 4000? why not over 9000?!

[Ratass]
9/11/11, 9:46 PM
#27

hmm, ja kan ta å inspektera rumpan din, så avgör JAG om den behöver tränas eller ej!

Annons:
[Tan-chan]
9/11/11, 9:50 PM
#28

#26: Hade varit epic med ett eget forum som man kan trixa med. xD

#27: LOL! Vet du ens vad du bad mig om? xD

[Ratass]
9/11/11, 9:52 PM
#29

vi hade kunnat fixat det :) ha kvar i fokus å länka alla dit XD

ja! Jag sa att jag bestämmer om den bör tränas eller ej! and i think not! MAn måste ha ett grabable ass istället för nått stenhårt plankarsle! The might råttarslet knows everything bout arses!!!

Zolah
9/11/11, 9:54 PM
#30

Jag har flera gånger fixat phpb ( tror jag det hette.. ) forum :3

[Tan-chan]
9/11/11, 9:56 PM
#31

#29: LOL! Mitt går inte ens att ta i utan att det rinner ner mellan fingrarna. xD

Det är ju en idé, men vad händer med JiF då? Den kommer ju stängas ner om aktiviteten försvinner?

#30: Det har jag också. (^_^)

Vad tycker andra medlemmar om detta då?

AnnaMoonshadow
9/11/11, 9:56 PM
#32

#29 bort med tassarna, Tan-chan är min!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/11/11, 9:57 PM
#33

#32: Jaa, det är jag ju. (*^_^*)

Zolah
9/11/11, 9:59 PM
#34

Jag ser det lite såhär, JiF har fördelen att den alltid har en jämn trafik med personer. Medans ett forum som vi gör själva skulle i sådanafall bli mer privat och troligen endast få dit personer vi personligen bjuder in.

så, antingen ett öppet forum med jämnt antal 'nyfikna' eller en stängd forum där det mest finns samma personer. ( tror ju att JiF har större 'framtid' så att säga )

men det är vad jag gissar på :3

Annons:
[Ratass]
9/11/11, 9:59 PM
#35

haha det tror ja knappast ^^

JAg tycker att det skulle vara en ide å testa, komma ifrån i fokus som för övrigt är en SKITSIDA >.< kunna skapa eget forum utan gränser till vad man kan göra..koda n stuff.. frågan är ju om man lyckas få in mer folk, annars äre bara våran gemensamma chatsida XD MEN då kan ja får användking av pilska smultron! å länka till våran sida va den nu skulle heta..ojojoj vilken diskussion om va den skulle heta XD alla med sina egoistiskanamn alla gånger

[Tan-chan]
9/11/11, 10:00 PM
#36

#34: Jo, allt handlar ju om vad vi vill använda JiF eller forumet till. Det tåls ändå att tänka på.

[Tan-chan]
9/11/11, 10:02 PM
#37

#35: Som sagt, om vi testar så kan JiF gå under för det är endast vi som håller liv i denna sida. Och killarna bakom iFokus plockar bort sajter som inte är aktiva.

Så frågan är HUR vi ska göra och OM vi ska göra vad vi nu ska göra. xD

[Tan-chan]
9/11/11, 10:03 PM
#38

Tycker för övrigt att det nya forumet kan heta Tan-chan's Kingdom. Så det så!

[Ratass]
9/11/11, 10:11 PM
#39

and there it is ;P väntar bara på contrat syndrome

Zolah
9/11/11, 10:15 PM
[Ratass]
9/11/11, 10:19 PM
#41

Seriöst, ni MÅSTE se XD

ännu bättre om ni faktiskt sett/spelat amnesia

Annons:
[Ratass]
9/11/11, 10:33 PM
#42

va dött allt är idag >.<

god natt på er alla som säkert loggar in snart nu när ja gått å lagt mig XD

[Tan-chan]
9/11/11, 11:04 PM
#43

OHMIBWAAAH! Switch var så epic! Fasen att det bara är två avsnitt! Slutade i en riktigt elak cliffhanger också! Bwaaah!

Den var så enormt BL-vänlig också! Massa teasing ÖVERALLT att jag höll på att dö! Och en av huvudpersonerna var ju bara så jäkla söt och patetisk att HAN vill jag cosplaya! Han såg ut som en rödhårig Sion. xD

Natti natti Zolah och Ratass! Sleep tight! Don't let THE Tan-chan bite! xD

[Tan-chan]
9/11/11, 11:53 PM
#44

#41: Jag skulle dö av hjärtinfarkt om jag spelade det där spelet. (>_<) Alla spelnördar pratar om det spelet nu. Vill spela men vågar inte spela själv! (T_T)

AnnaMoonshadow
9/12/11, 12:08 AM
#45

nä nu är det dags att sova! massa plugg imorgon igen. Natti natti mina kära vänner <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Dominik]
9/12/11, 12:26 AM
#46

Idag hade jag en jätte trevlig dag! Vaknade kl 8, satt på datorn, duschade, och från kl 08:30- nu, satt jag vid datorn och spelade spel, lyssnade på musik, åt middag och var inne på iFokus. hehehe ja det låter lite galet men så är det bara. Fast jag lekte med mina möss och matade ödlor också :D

I will Go to my happy place now ♥

Och vad gjorde ni ?

[Ratass]
9/12/11, 8:20 AM
#47

inte direkt galet.. det där gör jag varje dag

Onslow
9/12/11, 8:51 AM
#48

Smarta jag käkade ingen frukost… Och är nu på Pa's jobb, eftersom jag ska till tandläkaren och fixa rälsen på underkäken. Så, jag kommer inte kunna äta förens ikväll. Om jag har tur och vi har något mjukt utan bitar hemma.
FML.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
AnnaMoonshadow
9/12/11, 9:12 AM
#49

God morgon <3

här är allt som vanligt. Måste verkligen satsa på att läsa en massa nu på förmiddagen, om fyra timmar börjar mina föreläsningar över nätet. SKa försöka att bränna en skiva under denna tiden också så jag har lite ny K-pop att köra i bilen xD

Det blir lite 2ne1, T-ARA och 2pm… Måste nog fylla ut med lite annat med ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Azmaria
9/12/11, 9:40 AM
#50

YO jag missade igen slutet på förra tråden, snacka om att jag är i dålig form här. Nu blir det skärpning för min del! sådesu! XD

Jag är btw hemma i min lägenhet/skola. med min laptop o allt <3 nu kan jag ha date med den hela veckan~ <3 yaa~ay

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
9/12/11, 10:42 AM
#51

Buuuh! Jag har en groggig morgon. Vet inte varför. Huvudet känns bara helt kaputt med huvudvärk och jag är hungrig för en gångs skull. LOL!

Jag … vill … ha … ett … LIV!

Nordqvist
9/12/11, 11:58 AM
#52

JAG ÄR GAMMAL!!!!! T____T *Bryter ihop och gråter*

[Tan-chan]
9/12/11, 12:03 PM
#53

DU ÄR INTE GAMMAL! *there there, pat pat*

[Tan-chan]
9/12/11, 12:38 PM
#54

LOL! Nu låter det här helvrickat, men jag tror jag har hittat balansen mellan alla energier i mig själv. LOL! Känner mig typ harmonisk och har typ kontroll över känslor och tankar. Ganska läskigt faktiskt. (O_o) Känns som att nothing will get to me, om ni typ fattar?

Hahaha! Låter som att jag är hög på något. xD

AnnaMoonshadow
9/12/11, 12:48 PM
#55

nirvana nästa för Tan-chan kanske? eller har hon ätit någon svamp eller nå xD

Om en kvart drar mina föreläsningar för dagen igång. Har nästan hunnit läsa allt också! Vea är duktig idag :D

Har precis satt i mig lite nudlar med, fyfasikens vad gott det är med de enkla sakerna!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Tan-chan]
9/12/11, 12:51 PM
#56

#55: LOL! Kanske! xD Men seriöst så är detta läskigt men känns typ asgött! xD

Oj, vad duktig matte är! ♥ Hoppas föreläsningarna går bra! Lycka till!

Nordqvist
9/12/11, 1:01 PM
#57

You Go Tan!! <3

(Är visst gammal! jag har ont i ryggen och gillar porslin! haha!)

[Tan-chan]
9/12/11, 1:08 PM
#58

#57: I shall! xD

Och näe! Jag har också ont i ryggen! Tränade rumpan så brutalt i går att jag inte kunde stå upp efteråt, men ändå. xD Dock gillar jag inte porslin. Äger inget sånt. LOL! Kanske betyder att du verkligen är på väg att bli gammal då? (O_O) THROW THE PORCELAIN AWAY!!!

[Tan-chan]
9/12/11, 1:12 PM
#59

Nu ska jag kolla på Resident Evil Afterlife! Bwaaah! Har längtat efter den filmen och Milla är ju så JÄKLA HET som Alice!

Banzai! Nieeehehehe! >=D

AnnaMoonshadow
9/12/11, 1:16 PM
#60

#59 blir så glad när du hejjar på mig <3 och ha så roligt, Hon är jäkligt het!

hittills idag har jag lärt mig att bror betyder manligt syskon, jäkla föreläsning xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/12/11, 1:28 PM
#61

#60: HAHAHA! Well DUH! xD

NEEEEEEEEEEJ!!!! Mitt ljudsystem är söndersprängt det också! Det är inte ens ett år gammalt!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! Varför ska jag alltid sabba alla högtalare jag äger?! Inte ens hörlurarna går säkra! *sob*

Kan de inte bygga saker som faktiskt klarar av höga volymer?! Detta är superlöjligt! Detta ljudsystem ska vara något av de bästa på marknaden och det är redan trasigt! (T_T) Okej, det är inte mycket problem med det. Ena högtalaren bara tycker inte om en liten frekvens som fanns med i introt till Resident Evil-filmen. Men det är tillräckligt! Buuuuuh! (>_<)

Balance and harmny, Tan-chan! Balance and harmny! BREATHE!

Edit: WAAAAAH! I CAN'T EVEN SPELL HARMONY RIGHT IN THIS STATE! (T_T)

[Ratass]
9/12/11, 1:43 PM
#62

:D

Annons:
Nordqvist
9/12/11, 2:55 PM
#63

You always appreciate fine china! Yes .. Teacups! Kawaii ~ ^_^

Jag ska bygga en bokhylla!! Den kommer bli awesome (I hope!) och SVINDYR.. T__T

[Tan-chan]
9/12/11, 3:00 PM
#64

Nu har jag kollat klart på Resident Evil, och waaaah! Jag vill ha mer! Jäkla cliffhangers! Aja, nästa film ska komma ut nästa år tror jag det var. Så det blir inte lika lång väntan som med fjärde filmen.

Alice är nog den coolaste hjälten någonsin! Helt brutalt awesome brud!

And yes… Tan-chan has a crush on Milla Jovovich. xD

[Ratass]
9/12/11, 3:08 PM
#65

ja får itne kolla på resident evil T_T då får lilla chuchu mardrömmar..

Nordqvist
9/12/11, 3:09 PM
#66

Den nya? jag har inte sett den än!! T__T Var den awesome? jag älskar resident Evil (Fast jag suger på spelet dock…) klart den var awesome right? jag vill jag vill jag vill jag är speedad man jag har ingen energi i kroppen och orkar inte röra mig med hjärnan arbetar i super speed och jag vet inte vart jag ska ta vägen varför rör sig inte min kropp och vart har jag gjort av mina starka smärtsillande så jag kan städa någon gång…..?

Pjuh, sorry….

[Tan-chan]
9/12/11, 3:13 PM
#67

#65: Va? Får du mardrömmar av Resident Evil? Stackare! De är ju så sjukt bra!

#66: Helt klart sevärd. Fick rysningar hela tiden av hur coola effekterna och hur Alice håller på med sina awesome moves och sånt. Slutade självklart i en ny cliffhanger som vanligt i RE-filmerna. xD

Jag suger också på spelet så du är inte ensam. xD Fast tycker bättre om filmerna än spelen i överlag.

Bara att vissa effekter ser helt enkelt inte bra ut i HD. det var en explosion någonstans som jag tyckte var totalt fail. Men det var typ allt som var dåligt med filmen. xD

Tycker Hollywood ska försöka arbeta fram lite mer trovärdiga HD-effekter för alla effekter man ser nu SER ju datoranimerade ut. Det bästa jag har sett i effektväg då de ser ut som verkliga är faktiskt Jurassic Park 1 och 2. De har typ de bästa och trovärdigaste effekterna tycker jag. Alla andra ser så plastiga ut. (T_T)

[Ratass]
9/12/11, 3:15 PM
#68

ja >.< de är äckliga.. å de kapas i bitar  å hugaligen. ush! do not like..

[Tan-chan]
9/12/11, 3:17 PM
#69

#68: LOL! Jag sitter och typ brölar på och hejar när de slaktar alla zombies och sånt. xD Det mest episka i filmen var när en snubbe ska flyga flygplan och starta från en byggnad. Han har inte tillräckligt lång startbana så han tappar höjd fort och typ masslaktar zombies på gatan med flygplansvingarna så det blir flera hundra meters blodspår innan han får vind under vingarna och lyckas ta sig upp. Jag satt och typ dregla och var helt i bliss. Ögonen glittrade. xD

Annons:
[Ratass]
9/12/11, 3:19 PM
#70

men liksom.. de styckades me nån laser som ändrade form i nå cylinderaktikt rumt.. nåån blev av me huvet i en hiss.. uuush rysa!

[Tan-chan]
9/12/11, 3:23 PM
#71

#70: Ja, i första filmen ja! Det var epic! Var ju datorn The Red Queen på labbet där som hade det som skydd för att komma in i dess kärna. Och det med lasern var inte styckning. Det var att tärna. xD

[Ratass]
9/12/11, 3:25 PM
#72

tärna då >.< men blä! så det var bara första filmen. hu..hur mång är det?

[Tan-chan]
9/12/11, 3:25 PM
#73

LOL! Alltså kolla in detta! Så jäkla EPIC! xD

(VARNING FÖR SPOILER!)

Endast ca 35 sekunders klipp, men ändå.

[Tan-chan]
9/12/11, 3:27 PM
#74

Nu finns fyra filmer.

Resident Evil
Resident Evil Apocalypse
Resident Evil Extinction
Resident Evil Aterlife

[Ratass]
9/12/11, 3:28 PM
#75

haha ^^ mos!

[Tan-chan]
9/12/11, 3:29 PM
#76

Haha jag garvade så jag fick tårar i ögonen och ont i magen. xD Måste nog vara den bästa splatterscenen i världshistorien. xD

Annons:
[Ratass]
9/12/11, 3:32 PM
#77

^^' medan jag sitter med kudde å får världens sug i magen å blir tvingad att stänga av :P

[Tan-chan]
9/12/11, 3:42 PM
#78

#77: Men naaaw! Inte kul när man är så känslig. Min roomie är likadan. LOL! Hon vågar inte kolla på SAW-filmerna utan att gömma sig bakom mig, och hon klänger alltid runt halsen på mig när mördarna kommer fram med grismasken. Hahaha!

På Human Centipede vågade hon inte ens sitta kvar i rummet. LOL!

[Ratass]
9/12/11, 3:43 PM
#79

^^' ehe, same here, dock har ja lyckats kolla på saw till å me.. fyran tror ja.. men det blir så svårt å glömma vissa scener så ja ser inte om det ^^' XD

Human centipede såg ja trailer eller nå ening på youtube..det räckte gott å väl >,<

[Tan-chan]
9/12/11, 3:47 PM
#80

#79: Det är duktigt! xD Gillar SAW också fast de senaste har spårat ur helt och hållet. Tycker de är genialiska med alla manicker och sånt, men storyn blir bara mer och mer fail…

Jag somnade till Human Centipede. Tyckte den var askass och tråkigt. (^_^,) Tvåan ska ha blivit bannlyst så den vill jag gärna se.

A Serbian Film är nog den värsta jag har sett. Typ total mindfuck genom hela filmen. Salo är mysigast. xD

[Ratass]
9/12/11, 3:56 PM
#81

mindfucks är inte bra >.< man blir helt cp!

[Tan-chan]
9/12/11, 4:06 PM
#82

Haha yeah! Den värsta mindfucken jag fick var under Evangelion Death And Rebirth. Fanns ett ställe där som tömde hela hjärnan på mig och jag var som ett dreglande kolli. Hade inte återhämtat mig riktigt dagen efter heller. xD LOL! Livsfarligt! xD

[Ratass]
9/12/11, 4:17 PM
#83

>.< hauuu!!!! läskigt!

Annons:
[Tan-chan]
9/12/11, 4:23 PM
#84

Förlåt! Det var End of Evangelion där den där scenen fanns. Har tillägnat ett helt blogginlägg åt hur grönsakig jag var efteråt. LOL!

[Ratass]
9/12/11, 4:32 PM
#85

^^'

tan chan gillar läskiga grejer.. och maskiner

Nordqvist
9/12/11, 4:37 PM
#86

Zombies…. *Gaaaahhhhh* OwO

[Tan-chan]
9/12/11, 4:39 PM
#87

#85: oooh yaaah! xD

#86: Zombies = best thing EVER!

Zolah
9/12/11, 4:45 PM
[Tan-chan]
9/12/11, 4:46 PM
#89

Oh oh! I did! I did! *viftar med händerna*

[Ratass]
9/12/11, 4:47 PM
#90

don't say that!

what?

that!.. Z- word don't say it!

Why not?

because its ridiculous!

Annons:
[Tan-chan]
9/12/11, 4:49 PM
#91

ZOMBIEEEE!!!!

Zolah
9/12/11, 4:50 PM
#92

Thriller! thriller tiiiime!

- dance -

#90

… Im not ridiculous :c

[Tan-chan]
9/12/11, 4:55 PM
#93

#92: LOL! Sett den indiska Thriller? xD Förstör ögonen. xD

[Ratass]
9/12/11, 4:55 PM
#94

citerade shaun of the dead^^'

[Tan-chan]
9/12/11, 4:57 PM
#95

Waah! Nu krånglar iFokus igen!

[Ratass]
9/12/11, 5:00 PM
#96

aså :O

[Tan-chan]
9/12/11, 5:04 PM
#97

There we have it! Om en sådan zombie skulle komma och äta mig skulle jag hinna skratta ihjäl mig innan den hade hunnit hasa sig fram till mig. xD

Annons:
Nordqvist
9/12/11, 5:11 PM
#98

haha den är… hrm… speciell! xD

JAG STÄDAR! *Woho* Eller jag har iaf plockat lite i köket.. hehe!

har ni funderat på varför man alltid skriver elelr? helkonstigt ju!?!

Zolah
9/12/11, 5:19 PM
#99

#94 jag vet, och jag bråkas ;D

#97 whyyy D:

*gråter *

#98

You confuse me madam!

[Ratass]
9/12/11, 7:13 PM
#100

god va jobbigt!! vi bygger ihp en ikeagarderob på en alldeles för liten yta.. ni ska få se sen..

[Tan-chan]
9/12/11, 7:29 PM
#101

Waaah! iFokus hatar mig! Den slänger ut mig hela tiden och när jag försöker logga in så klagar den på att den inte hittar mig. (>_<) Tämde cookies och sånt och nu fungerade det att logga in, men så fort jag stänger ner sidan så kastar den ut mig igen. Bwaaaaah!

Awesome med byggen! Visa Ratass! xD

[Ratass]
9/12/11, 8:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#102

Ser ni garderoben i all röra? XD

[Ratass]
9/12/11, 8:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#103

Done! Blev inge bidler mellan allt, för jobbigt å man ville bara få ihop skiten :P ca 2 timmar tog det ^^'

[Tan-chan]
9/12/11, 9:01 PM
#104

Men det blev ju jättebra ju! Grattis! xD

Annons:
[Ratass]
9/12/11, 9:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#105

:D för garderoberna till höger räcker inte till (A)

mwehe..

Och Babsan hälsar Herpa derp :P

[Tan-chan]
9/12/11, 9:11 PM
#106

Naaaw!

Min garderob räcker inte heller till. Ingenting i mitt rum som har med förvaring att göra räcker till. Men kan inte köpa in någon möbel heller för har verkligen ingen plats. (>_<)

Liss
9/13/11, 1:17 AM
#107

Helvete och marshmallows vad ni har snackat!!!

Jag kom hem för en halvtimme sedan, från min kära vän Petra. Tjohadelittan lej vilken grej. ^^ Vi drack vin och prata om livet. På en måndag… behövdes.

Och jag såg RE afterlife för … vad fan, ett halvår sen? Och jag var typ O_O med… awesome indeed. Bara det att jag kom på att jag missat trean, LOL… så jag fattade inte riktigt vissa bitar. Men den var awesome ändå xD Den där flygscenen är klockren.. jag satt typ "dö! dö! dö!! .. men neeej, lyft inte dååå.. döööööö! pfff…. hahahahahahah" … medan min vän tittade på mig och bara "öhm… "

Jag har köpt orange hårfärg med.. men orkar inte göra det nu. Tror jag ska se Tipping the Velvet ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
9/13/11, 11:14 AM
#108

jo Re afterlife är bra, fast jag gillar inte läskiga filmer egenltigen. FAst så läskig är de inte egentligen heller xD

Själv har jag spenderat förmiddagen åt att skriva seminarieuppgiften om vetenskapsteori, inte så jäkla roligt kan jag meddela! och kl 13.30 ska jag till ungdomsmottagningen och kl 15 ska jag ha seminarium i 1,5 timmar. Klockan 18 kommer min hemtenta ut…

Känns inte så bra när hemtentan egentligen skulle komma på torsdag men att de bestämt att vi kan behöva mer tid till den så den kommer idag istället O__o känns som om den kommer vara jobbig.

Ber om ursäkt om jag de kommande dagarna kommer vara lite osynlig på forumet. Men på lördag har jag tid mina vänner! <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/13/11, 11:22 AM
#109

#107: LOL! Dricka vin och prata om livet? Hahaha! xD *får störda minnen*

#108: Duktigt, matte! Och härligt att det är kul! Önskar jag vågar ge mig in på högskola och göra något av mitt liv. (=_=)

Du klarar tentan!

Men seriöst! Vad är det för fel på japaner?! (O_o) LOLOL! Kolla BARA in länken om du tål naket… LOL! Höll på att dö av skratt. Fattar ingenting. xD

AnnaMoonshadow
9/13/11, 11:36 AM
#110

#109 WTF! vad kollar du på? xD vad gör han förnå? O__o Ett gott skratt fick man ju i alla fall!

Och Tan, när det gäller skolan, har du något du skulle vilja testa att studera?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Ratass]
9/13/11, 11:43 AM
#111

va i hela…

Annons:
[Tan-chan]
9/13/11, 11:48 AM
#112

#110: LOL! Han har byggt en stor snorre av japankartan och går och slår ner saker med den. Fattar ingenting. LOLOL! xD Typ "Japan rule the world" eller nåt. xD

Vill testa att studera till sjöingenjör, men jag är så dålig på matte så tror inte jag klarar det. (^_^,)

#111: Ja, det satt jag också och tänkte. xD

[Tan-chan]
9/13/11, 11:51 AM
#113

Neeeej! Snubben raserar mangatornet som stod på hans bänk! DAMN YOU EVIL…!!!

[Ratass]
9/13/11, 11:54 AM
#114

XD

[Ratass]
9/13/11, 1:31 PM
#115

uuuh.. fått en sån juffsknut! -.-''

[Tan-chan]
9/13/11, 1:43 PM
#116

Juffsknut? (O_o)

[Ratass]
9/13/11, 4:26 PM
#117

Ja.. du vet, såna där juffsknutar man kan få av juffs.. har du aldrig haft det? :o

Zolah
9/13/11, 4:51 PM
#118

… betyder juffs samma sak som det betyder här D;

Annons:
[Tan-chan]
9/13/11, 4:58 PM
#119

LOL! Har ingen aning om vad juffs är. Men av någon anledning så tycker jag det låter pervo. xD

Azmaria
9/13/11, 5:14 PM
#120

oh snap! inbrott på internatet.

Som tur bor jag på andra våningen, så risken är liten att de kommer i fortsättningen ske i vår "lägenhet".  Men endå. Fan vad skrämmande egentligen, och lågt att det finns människor som faktiskt är så…så låga och tar andras dyra saker. >.< Fyra datorer och många plånböcker blev bestulna på grund av att en person hade ett fönster öppet(myggnät framför) i sitt rum samt att de andra rumskompisarna hade lämnat dörrarna öppna till sina "sovrum…fritt fram för tjuvar att välja o vraka med andra ord. Men vilken tur endå att det fanns övervaknings kameror på internatet, så polserna har tjuvarna på spåret iaf!

tråkig dag förövrigt för mig.Kemi hela dagen, tack o lov att jag förståd den iaf. Regn tycks inte vara en bristvara på här i denna kommun.

Nu skall jag måla en tavla år min morsa som födelsedags present suprise. Tror hon kommer o gilla den mycket ^^

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
9/13/11, 5:18 PM
#121

#120: Buuh för sådana människor! Men samtidigt får man ju lära sig att man får ta sitt ansvar om man lämnar öppna fönster och dörrar sådär. Då blir det ju så. Tråkigt att man ska behöva vara på sin vakt, för tycker inte det borde behövas. Men tyvärr behövs det… (=_=)

Som idioterna som snodde folks saker på Uppcon då de gjorde inbrott på Kvarngärdetsskolan där jag ursprungligen hade planerat att sova! Min kompis fick saker stulna från sig. (T_T)

Zolah
9/13/11, 5:21 PM
#122

Här är att juffsa att man juckar på varandra, eller har en 'trevligare stund'

[Tan-chan]
9/13/11, 5:23 PM
#123

#122: LOL! Jag visste det! xD Aldrig hört det förut men kände på mig att det var något sånt. xD

Så med andra ord så är det någon knut which is humping Ratass? (O_o)

Zolah
9/13/11, 5:26 PM
#124

#123

får väl se om det betyder nåt annat hos henne xD det är roligt bara hur saker kan vara olikabara nån stad bort.

typ, när jag åkte till min pojkv'n så frågade jag om jag skulle 'snöra soporna' och han såg ut som ett frågetecken.

Hos mig är det att kasta saker om man säger 'snöra' xD

' nä, man snör skosnören! ' lol

[Ratass]
9/13/11, 5:31 PM
#125

haha :D juffsa är en trevlig stund med sin käresta ja ;P Juffs kommer från Hem till Midgård :) och jag fick juffsknutar i håret ^^'

Annons:
[Ratass]
9/13/11, 5:32 PM
#126

Humpa dumpa! :D

[Tan-chan]
9/13/11, 5:40 PM
#128

#124: Ja, det pratade jag med en kompis om när vi var på väg till Närcon. I södra delarna av landet betyder grina att man ler supermycket, medan längre upp kan det betyda att man gråter. LOL!

Kommer ihåg när jag sade det till en kompis i sthlm: "Vad grinar du för?" när hon stod och log åt någonting. Hon stirrade på mig som om jag var dum och ba: "Jag gråter inte!" Jag blev helt ställd och stod som ett frågetecken först. xD

[Ratass]
9/13/11, 5:41 PM
#129

men grina är ju att gråta >.<

[Tan-chan]
9/13/11, 5:42 PM
#130

Nä! Här i Gbg-området betyder det att le jättemycket! xD

[Tan-chan]
9/13/11, 5:42 PM
#131

Hört uttrycket: "Världens grin i ansiktet"? xD

[Ratass]
9/13/11, 5:43 PM
#132

aldrig hört talas om XD

Annons:
[Tan-chan]
9/13/11, 5:44 PM
#133

Haha! LOL! xD Då är jag en sann göteborgare då. xD

[Tan-chan]
9/13/11, 5:48 PM
#135

#134: Se där ja. xD

Onslow
9/13/11, 5:49 PM
#136

Haha, dialekter är roliga!
Jag, och nästan hela min släkt, är Stockholmare och bott här länge. Så mycket stockholmska snackar man väl inte (jag säger Ä! Haha!), men man får ofta höra från folk som inte är härifrån hur snobbig jag låter. Rikssvenska dammit!
Med undantag för beige. Här uttalar vi det med E, beech, men det ska egentligen uttalas bääch enligt ordboken. LOL!

Men som sagt, jag snackar rikssvenska, ungefär. Jag pratar ändå rätt mycket av den "slarvigheten" vi har här - "hur mår du" blir t.ex "urmårru?", och sådär.
Oh well, tror ingen bryr sig. xD

Iallafall. Har kollat igenom mer än hälften av 1 litre of tears nu (mitt första j-drama! Yaay!), och inte gråtit en enda gång fast alla säger att den är så sorglig. Ja, det är den, men jag har inte ens fått tårar i ögonen? ^^,

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Ratass]
9/13/11, 5:49 PM
#137

XD dumt att de betyder typ raka motsatsen

[Ratass]
9/13/11, 5:53 PM
#138

uäh! så mycket tråkigheter idag ! >.< Grått å regnigt ja som vill ut å plocka löv! Måste få in alla kläder i garderoben..tvätta å diska å blä! .. skriva om Cv också -.-'' blurghs

[Tan-chan]
9/13/11, 5:57 PM
#139

#136: LOL! Jag kan tycka att risksvenska låter enormt snobbigt, men det är nog för att jag kommer från sydvästra delarna. Jag låter säkert som en bonde för er liksom. xD

Men har märkt att Stockholmare försöker ta till sig lite göteborska i form av "shleten" när man ska säga "sliten", och "shluta" när man ska säga "sluta". Tycker det är aslustigt för det låter helt fel när man talar rikssvenska i vanliga fall. Haha! Men inget fel med det. Tycker bara det är kul. xD

#137: LOL! Ja, riktigt kul att det är raka motsatser till varandra. xD

#138: Måste också städa, för jag flyttar snart. men VILL INTE! Uscha så hemskt! Kan städa när jag kommer hem någon helg.

Annons:
[Ratass]
9/13/11, 6:02 PM
#140

vart skulle du flytta :O å när?

här är det ju dalmål som gäller med det där utmärkande L,et som jag får till ibland om ja blir irriterad eller arg XD lite så där gunde svan aktigt

Onslow
9/13/11, 6:06 PM
#141

#139 Haha, var tvungen att säga orden högt, och märkte att det faktiskt låter lite så, haha!

Min kompis berättade att hennes kusin frågat henne varför vi sa ett mystiskt Z istället för J. Han menade att vi låter så när vi säger Ja tillexempel, men jag tycker mer det låter som "jshaa". xD
Oftast säger vi inte ens det utan bara "A" eller typ "ah".
Bra på att förklara? Absoluuut. -___-
Men lite som japanernas J. En blandning av ett J och ett sh-ljud.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
9/13/11, 6:10 PM
#142

#139 Och btw Tan-sama, din dialekt är supersöt! xD
Kollat på videoinlägg på din blogg.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Tan-chan]
9/13/11, 6:14 PM
#143

#140: Till min andra adress på inavelsön Öckerö. xD

Haha när jag blir arg så låter jag som den finneballen jag är. xD

#141: Haha, ja! Ni stockholmare har något konstigt på gång när det gäller uttal på olika saker. Ni får det att låta så snobbigt. Men vi är ju inte bättre när man säger "En fesk shka ru hao!" xD HAHAHA! Det betyder att "En fisk ska du ha!" xD Ibland händer det att man säger "du" som "dö/duö" också, men vet inte om det är trollhättedialekt eller göteborska?

Vi betonar mycket på f också tror jag?

När vi säger ja, så är det typ "ja" eller "aa". Om man ska bekräfta något så är det typ "Opp!" xD

[Tan-chan]
9/13/11, 6:15 PM
#144

#142: LOL! Tack! Haha! (*^_^*) Tycker jag låter som… Vet inte… Som en luffare? xD

[Ratass]
9/13/11, 6:19 PM
#145

ja kan ha så sjukt svårt å höra va ritkiga göteborgare säger ^^' men liskom..ska du bo där får man ju itne tag på dig T^T

Liss
9/13/11, 6:20 PM
#146

Grinar har jag hört på båda sätten… tror jag är en sjuk blandras. Jag har alla dialekter och ingen dialekt.
Något som är motsägelsefullt är dock norska… rolig, betyder inte ens rolig utan typ motsattsen. Det var ett jävla gissnings-spel när man bodde där.
Fast sen när man flyttar från en plats, faller det bort jätte fort…Jag kommer med all säkerhet låta som en klockren Loket, när jag flyttat till Gbg.

Bwaahaha! jag var ute med min vovve förut… det gick ganska bra först. Men så gick vi mellan två höga hus, så blåsten blev som en jävla fläckt rakt emot oss. Shit pomme! Trodde vi skulle dö… Helt plötsligt stod vi stilla, fast vi gick… Eckos kinder stod rakt ut och han hukade sig och såg jätte chockad ut. xD

Och nu sitter jag med orange hårfärg i huvvet… nice bajs!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
9/13/11, 6:21 PM
#147

#145: Har också svårt med riktigt grov göteborska. Jag har ju inte ren göteborska eller trollhättska. Har någon mysko blandning. Vissa har trott att jag kommer från grann-landskapet typ när jag egentligen har bott här i hela mitt liv. xD

Vadå inte få tag i mig? (O_o)

[Tan-chan]
9/13/11, 6:23 PM
#148

#146: LOL! Norska är så kul! När norrmän är arga så kan jag bara inte låta bli att skratta åt dem för de kan verkligen inte låta arga. Låter bara störtlöjligt i mina öron. Hahaha! Inget illa menat åt norrmän men deras språk har ingen kraft i mina öron.

Haha lol! Varnade dig att stormen ska komma uppåt. xD

Vill se bild sen!!

[Ratass]
9/13/11, 6:25 PM
#149

ja men ja vill ju hälsa på nån gång T^T fan va ja känenr mig ensam här uppe när ni är så långt ner! >.< damn yu guys!

Ja det blåste rejält här idag å :P Man blir lite paff då det verklige ntar i så där :P

[Tan-chan]
9/13/11, 6:25 PM
#150

Kan också peta in att när göteborgare blir arga så låter det askomiskt för att man hör verkligen hur arga de är. De kan låta så arga att man kan bara skratta. De tar liksom i ända från magen. xD

När jag blir arg så stirrar folk chockade på  mig som om de typ tänker: "Kan sådana ord komma ur en så söt liten tjej? Och hur i helskotta kan hon låta så förbannad när hon är så söt?" LOL!

Liss
9/13/11, 6:26 PM
#151

#148 Jaa, skojar du! En kille i våran studentkorridor blev jätte sur över något min kompis gjort. Han typ "försökte" låta arg, men det lät… alltså, jag tog inte åt mig alls, eftersom han inte alls verkade arg xD Men min vän som bott i Norge flera år viskade "Han ÄR arg" :P

Jaaa jag vet.. och den kom, med storm xD Tror inte jag vill gå ut mera.. för det verkar bli värre…. Men så har man en hund. Kisset kommer ju typ flyga iväg ^^

Mjaa joo jaa.. kanske. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/13/11, 6:26 PM
#152

#149: Men visst kan du hälsa på när du vill.

Jag trodde att det var jag som bodde ensam långt bort från er där uppe? xD

Onslow
9/13/11, 6:26 PM
#153

#144 Och jag låter som en brat, haha!

#143 Här uttalar vi knappt du. ^^,
Det är antingen "u" eller oftast "ru" med ett lite mer, hur säger man… "Engelskt" r, you know? Våra R låter faktiskt så, som engelska R.
D blir gärna R och B är oftast P (till exempel när vi säger "dubbat", då blir det "duppat").

Haha, jag låter nog lite psyce. Dessutom blandar jag in engelska lite här och var, LOL!
Såhär ungefär skulle en presentation från mig låta:

"Ej, jaette Lina å jae tretton år. Ja kommefrå Stockom, fyra mil utanför ien stad sometter Vaxom. Är boja me mina förälrar å min bror ien villa.
Ja gåpå Kunskaskolan i Täby, i sjuan, oja trivs asbra!
Nice to meet'cha!"

En översättning:
"Hej, jag heter Lina och jag är tretton år. Jag kommer från Stockholm, fyre mil utanför i en stad som heter Vaxholm. Här bor jag med mina föräldrar och min bror i en villa.
Jag går på Kunskapsskolan i Täby, i sjuan, och jag trivs asbra!
Nice to meet'cha!"

Interesting, much. xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
Liss
9/13/11, 6:27 PM
#154

#149 Varför glömmer jag jämt vart du bor? :c

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/13/11, 6:29 PM
#155

#151: Lol, yeah har också varit med om det. Haha! xD

Nu kanske du förstår varför jag inte ville ta cykeln för att börja cykla upp till dig? xD Vi ska ha haft det värre också eftersom vi bor så nära havet. Fint väder att cykla i. LOL! Bilar hade flygit av vägarna och trafiken var stoppad till och från Sjuntorp i dag för två träd hade fallit över vägen.

Asballt om en människa man itne gillar kommer och går och så pissar ens hund och det bara fladdrar iväg i ansiktet på den andra man hatar. xD

Liss
9/13/11, 6:31 PM
#156

#155 Jaa joo.. men… jag sa ju åt dig att zooma dig förbi stormen.. fast iof verka den ju flytta sig uppåt, hit med. ^^ Damnit! Eller så sätter du dig på en kvast och väntar tills vinden tar tag i den xD

AHAHAHAHAHAHA… men åh. Det är ju awesome.. typ vänta tills min granne kommer gående xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
9/13/11, 6:32 PM
#157

#154 ja har väl typ itne sagt det :O Norberg.. högst upp i västmanland, googla ^^

inte hörde ja att du skulel cykla til mig?

och..wut?

Liss
9/13/11, 6:35 PM
#158

#157 Ahaa… just det. Det har du nog nämnt joo.. var ju ganska nära och bra till Uppcon iaf. Och inte så himla långt till mig heller :d

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/13/11, 6:35 PM
#159

#153: Hahaha! Epic! xD Undrar hur jag skulle låta om jag skulle presentera mig sådär liknande? Jag är faktiskt inte så medveten på hur jag själv låter, men hör lätt hur alla andra låter. LOL!

Tror det skulle vara något liknande:

"Hei ja hette Tan-chan, oee shutre år. Jabor i Sjuntorp o Öckerö, oee utbildad Te motorman. Jusnu går ja matroslinjen po Öckerö Matirime Center o de ee schukt kul. På Öckerö bor ja me min roomie o i Sjuntorp me min farsa."

xD

Liss
9/13/11, 6:36 PM
#160

Ja jävlar.. nu måste jag duscha!!!! xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
9/13/11, 6:37 PM
#161

#157: Nä, skulle cykla till Liss. Eller ja, hon försökte få mig att göra det… Men ville inte riskera livet. Skulle inte komma ens 10 meter innan jag hade blåst bort. xD

[Ratass]
9/13/11, 6:38 PM
#162

nära dig? ja trode du bodde i göteborg? O.o'' tror alla hamnar där tillslut :P

men ja rätt nära UC :)

[Ratass]
9/13/11, 6:39 PM
#163

Kine attackerar mina tuttar!!! wuääähh!!!!

[Tan-chan]
9/13/11, 6:40 PM
#164

Vill också ha någon som attackerar mina tuttar… (T_T)

[Ratass]
9/13/11, 6:43 PM
#166

I can do it!!!!

Kine säger även att han har bra attackklor så han stälelr nog också upp :P

Zolah
9/13/11, 6:44 PM
#167

- dansar bort -

ska ta och städa buren :3 ska få hit 2 stycken små pojkar i morgon ;D

RÅTTBÄSAR! WEEE!

Annons:
[Tan-chan]
9/13/11, 6:45 PM
#168

#165: Askul ju när någon bara hoppar fram och ba "SNUGGLE SNUGGLE SNUGGLE!" xD

#166: Hahaha! Aaawh! Vad vore jag utan er två?! Mitt liv känns så komplett med er. xD

[Tan-chan]
9/13/11, 6:46 PM
#169

#167: Awh! Vill se ett foto sen när du har fått dem! xD

[Ratass]
9/13/11, 6:47 PM
#170

å vad vore vi utan dig tan chan! … det är som toast utan marmelad

Zolah
9/13/11, 6:49 PM
#171

#169

Visst ^^b

kan ta en och jämföra med en av mina stora hannar då med :D

[Tan-chan]
9/13/11, 6:49 PM
#172

#170: "Like ham without chees" som vår tredjeingenjör på fartyget brukade säga och så stod jag där och stirrade som ett frågetecken. xD

[Tan-chan]
9/13/11, 6:50 PM
#173

#171: Gör det! (^0^)

Liss
9/13/11, 7:01 PM
#174

Neeh, bor väl inte i Gbg ÄN ditt pucko! Du har ju till och med skickat brev till mig här i Norrk! ;D Till VÅREN flyttar jag dit. Ska söka in till skolan på torsdag :S

Och nu är jag orange… blev inte riktigt så knalligt som jag velat kanske. Men great för att vara färg. Blir ju lite ljusare när det torkar med.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Zolah
9/13/11, 7:04 PM
#175

-facepalm-

alla mina övriga burar är borta, och jag ska ju helst inte ha nån råtta i buren då dom kan bli territorie troll. Undrar om jag kan ha dom i understa delen av buren? *jobbish* inte svarar nån snabbt i RiF heller D;

[Tan-chan]
9/13/11, 7:07 PM
#176

#174; Ett tips när man färgar sådär och vill att det ska bli knallorange: Tvätta håret med diskmedel innan. Ja, jag vet att det inte är bra för håret. men blekning är värre än diskmedel. Gjorde det med det orangea senast och GEEEZUZ så orange jag blev! xD

[Tan-chan]
9/13/11, 7:08 PM
#177

#175: Oh. tråkigt! Men går inte att ha en låda då? (O_o) Om det inte är en alldeles för lång väg så klarar de sig väl i en låda om man skär ut små hål så de kan titta ut och får luft och sånt?

Zolah
9/13/11, 7:11 PM
#178

#177

Det är ju så att man inte ska sätta in råttor i en bur med redan existerande 'rått lukt' för då tror herrarna som äger den doften att dom fått råttor som invaderar. man ska helst rengöra hela buren och sedan låta dom undersöka och lukta på den samtidigt . har inget med själva transporten att göra :3 dom kommer till dörren x3

[Tan-chan]
9/13/11, 7:12 PM
#179

#178: Ah! Då förstår jag. Oj, då är det svårt! (>_<)

Zolah
9/13/11, 7:13 PM
#180

#178

yes sir! och typiskt så är ingen av mina uppfödare online xD

[Tan-chan]
9/13/11, 7:14 PM
#181

#180: Men åh! Typiskt!

(I love it when people call me "sir". xD Ännu bättre med "boy". xD)

Annons:
Liss
9/13/11, 7:16 PM
#182

#175 .. Jag läste "alla mina övriga brudar är borta" … jag är skadad :c

#176 Mjaa, jag vågar inte det. För mitt hår längst ut är fortfarande krittvitt under det röda… så hade jag kört diskmedel hade mitt hår skrikit på mig. ^^
Men kan köra det nästa gång, när jag typ enbart har utväxten..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Zolah
9/13/11, 7:18 PM
#183

#182

Är ju sant på ett sätt xD

#180

Känner mig orolig :c kan ju inte hänga råttorna i taket O.O

[Ratass]
9/13/11, 7:19 PM
#184

#180 citerar kine här; "så vill hon vara/känner hon sig som en kille alltså?"

Ja, säger jag

"Borde inte hon föredra att take it in the butt then?"

och liss, fan va dum ja är! klart det är norrköping ^^' glömde helt bort att ja skickat brev till dig.. går å gömmer mig..

[Tan-chan]
9/13/11, 7:20 PM
#185

#182: Ah jo, mitt hår störtlipade när jag hade olja/dieselblandning i håret och efter det var jag tvungen att tvätta bort det med diskmedel. Efter det skulle jag färga det, då var det att tvätta med diskmedel igen. Bwaaah! Men mitt hår har en tendens att överleva allt. LOL! xD

Zolah
9/13/11, 7:21 PM
[Ratass]
9/13/11, 7:23 PM
#187

181!!! haha XD

[Tan-chan]
9/13/11, 7:26 PM
#188

#184: LOL! I'm intergender! Men hade helt klart varit hetast att rulla i sänghalmen som en kille. xD Tråkigt när man är tjej och ska göra det med en kille. Inget kul alls tycker jag. Känns typ helt fel. (=_=) Men om det är med en annan tjej så är det mys också! xD

Så ja, heterosex är tråk. Allt annat är gött. xD

Kanske också därför jag inte har några hämnigar när det gäller naket och sånt för jag tycker att denna kropp är inte jag ändå. (>_<) Känns som jag flashar någon annans kropp för att jävlas. Hahahaha!

Annons:
[Ratass]
9/13/11, 7:28 PM
#189

men tjejer är väl awesome som vet vad som gillas:P

[Tan-chan]
9/13/11, 7:30 PM
#190

#189: Huh? (O_o) Hänger inte med alls nu på vad du menar. LOL! xD Hjärnverksamheten kraschlanda i en djuphavsgrav. xD

Liss
9/13/11, 7:30 PM
#191

#184 Mm… pisk skaru ha!!! Inser du nu att det inte är så långt bort, din lilla get!

JAG VILL VARA KILLE!!!!!!!! :'C

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
9/13/11, 7:31 PM
#192

japp ^^ men ja menade liksom..ja.. två tjejer.. hej :P

[Tan-chan]
9/13/11, 7:31 PM
#193

#191: Jag vill vara ANDROGYN KILLE! Buääääääääääääääh!!!

[Tan-chan]
9/13/11, 7:32 PM
#194

#192: LOL! Jahaa! Ja, två tjejer är mys! Speciellt om jag får vara seme. Tycker det är asgött att få höra/se den andra att.. Ja… xD

[Ratass]
9/13/11, 7:33 PM
#195

norrköping e endå inte nått ställe man bara åker til lsådär över dagen :P iofs så kan ja åka förbi dig å slänga in dig i min renault! åsså drar vi å våldgästar tan chan!! dfet tycker ja låter jäkligt bra å du zolah med! kom ner till mig så drar vi! åsså sitter vi å flummar å gör vår egna hemsida som komemr vara awesomeaste everh!

Annons:
Zolah
9/13/11, 7:33 PM
Liss
9/13/11, 7:33 PM
#197

#193 JAAAAAAAAAAAAG MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

THEN I WOULDN'T BE SO CONFUSED ANYMORE!!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
9/13/11, 7:35 PM
#198

#195 Fast det lät ju iof som en ganska så fin plan… ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/13/11, 7:36 PM
#199

#195: Hahaa låter som en idé. xD

#196: Nä, kommer aldrig bli kille hur mycket man än snippar och snappar. LOL! Vill liksom ha ALLA kroppsfunktioner som kille.

#197: Har typ accepterat att denna kropp är som den är så jag är rätt så trygg i den ändå även om den känns fel. Min är mysig att talla på tycker jag. xD (Now you know what I do on my free time…)

[Ratass]
9/13/11, 7:37 PM
#200

kine är sur, han ville ju bara veta om du tar den i röven tan.. -.-''

Zolah
9/13/11, 7:39 PM
#201

Just nu sitter och garvar mig till döds FYI xD

[Tan-chan]
9/13/11, 7:39 PM
#202

#200: Jag är för liten där. (>_<) Hade annars gärna föredragit det än det andra. xD

(And yes, I know what to do to get it in there. Men ingen tror på mig när jag säger att det inte går oavsett vad man gör. *sob sob*)

Annons:
[Tan-chan]
9/13/11, 7:40 PM
#203

#201: Varför? DON'T DIE!

[Ratass]
9/13/11, 7:44 PM
#204

kine är profisionell..profitionell..meeeh!! nått.. han är det iaf..

[Tan-chan]
9/13/11, 7:48 PM
#205

#204: Trust me when I say I'm a lost cause. Och jag ska väl inte låta HAN hålal på där bak?! Så det spelar ju ingen roll om han är pro eller inte. LOLOL! xD

Zolah
9/13/11, 7:49 PM
#206

#202

Nu kommer jag skämmas om jag fattat fel, men du kan ju ta till töjnings leksaker .

#201

Brist på gos tror jag D:

[Ratass]
9/13/11, 7:50 PM
#207

men dåså! då har ju ja förturen då! :D

[Tan-chan]
9/13/11, 7:51 PM
#208

#206: LOL! Du ska bara veta hur många sådana jag har! xD Har till och med sådant där muskelavslappnande. HAHAHA! Hjälper inte ett piss… (=_=)

Awh! Jag kan gosa med dig!

(OMD! Tan-chan gör sitt första ragg på Zolah! Har redan raggat på alla andra. xD Utan någon suxess…)

[Tan-chan]
9/13/11, 7:51 PM
#209

#207: Precis. xD

Annons:
[Ratass]
9/13/11, 7:53 PM
#210

vadå no "suxess" :P vi bråkar ju om dig här hemma :P

[Tan-chan]
9/13/11, 7:53 PM
#211

#210: Haha! LOL! Känner mig så poppis! xD

Men seriöst… I'm lonely! (T_T)

[Ratass]
9/13/11, 7:53 PM
#212

Mysmys ^^

[Ratass]
9/13/11, 7:55 PM
#213

naaaw >.<

"en natt med oss så skulel du önska du var lonely" inflikar kine :P

[Tan-chan]
9/13/11, 7:55 PM
#214

#212: Nä nä! Inget sånt. Såhär ska det gå till!:

[Tan-chan]
9/13/11, 7:57 PM
#215

#213: LOL! Tror han det? xD Varför…? (O_o) Ni planerar väl inte att låsa in mig i en bur och typ förvara mig i er nya garderob med gagball och hundkoppel och allt, och bara ta fram mig när ni vill krydda till det…? (O_o)

Liss
9/13/11, 7:58 PM
#216

#199 Jag accepterar ingenting! Gå tillbaka, bli född som kille, and Im happy…

Bara att en spåtant sa till min mamma för massor av år sedan, att om hennes yngsta dotter skulle blivit kille, hade jag varit en värsting… Jag reagerar inte på att jag varit en värsting.. VARFÖR tog spåtanten ens upp det? :O

Och något i hål nummer två äger…

Fan vad svårt det är att fixa en bild som är rättvis, när det är mörkt ute och mana nvänder cam.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Ratass]
9/13/11, 7:58 PM
#217

låter som nått vi skulle göra ^^ *håller den egentliga planen hemlig*Oskyldig

[Tan-chan]
9/13/11, 8:00 PM
#218

#216: You know that's not even possible? (^_^,) I wish I could do that too, men försöker att inte haka upp mig på det för då mår ja inte bra av det och missar en del av livet på grund av det.

#217: LOL! Jag är jättenyfiken nu! Nästan så jag ger mig helt frivilligt ju. xD

Liss
9/13/11, 8:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#219

Jag vet att jag är söt osminkad :c

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Zolah
9/13/11, 8:01 PM
#220

#208

jay :D får jag en till fru nu? jag är för gonblicket gift med 2 pers, har en flickvän, och såklart är det ju föga känt att jag är en MAN ( viktigt att skrivas med stora bokstäver, för att injaga respekt i andra möjliga MÄN som försöker ta min plats som alpha MAN )

[Ratass]
9/13/11, 8:02 PM
#221

*evil grin*

[Tan-chan]
9/13/11, 8:03 PM
#222

#219: Du är söt oavsett vad. Hur kunde du veta?! xD Men ser ju brunt ut?

#220: Nä nä, frugrejer håller jag inte på med. xD Men kan gärna.. Öhum… Hålla sängen varm åt dig.

XD

Liss
9/13/11, 8:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#223

Expirementera med ljus… hm.. ok nu har jag varit nog ego.

Och neeh, visst.. man ska väl inte sitta och älta det när man inte kan göra något åt det. Men jag är iaf morr på det.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
9/13/11, 8:04 PM
#224

#221: Okej! That's it! Here I come, oh mighty Ratass and Kine! Do what you want with me! xD

[Ratass]
9/13/11, 8:05 PM
#225

naaaw sötliss!!! >.<

[Tan-chan]
9/13/11, 8:05 PM
#226

#223: Fortfarande orangebrunt. vad var det för färg du använde?

Jag är också morr på det. (T_T) Men som sagt så kan man inte göra något åt det förrän de kommer på ett sätt hur man får fungerande pungkulor med en FTM-operation.

Liss
9/13/11, 8:06 PM
#227

#222 Hur jag kunde veta? :O .. I dont know… just had a feeling ;) Det är ett mellanting, mellan första och andra bilden. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
9/13/11, 8:06 PM
#228

BALLS!!

[Tan-chan]
9/13/11, 8:07 PM
#229

#227: Ah, oki. Tycker det såg likadant ut så som när jag träffade dig? Fast kanske är med färgupplösningen på TVn. Är inte alls samma färg på en datorskärm som en TV…

Zolah
9/13/11, 8:07 PM
#230

#222

Sorry, det gör min 'Pojke' åt mig redan xD

mitt liv är komplicerat ;D

Annons:
[Tan-chan]
9/13/11, 8:07 PM
#231

#228: Julgranskulor! xD

[Ratass]
9/13/11, 8:08 PM
#232

uppdatera med en bild dagtid så vi får se the real thing ^^

[Tan-chan]
9/13/11, 8:08 PM
#233

#230: Jag och din pojke kan dela på bördan! xD Eller så kan jag hålla badet/duschen varm…? xD

[Ratass]
9/13/11, 8:09 PM
#234

jag vill flytta till gbg

Liss
9/13/11, 8:10 PM
#235

#229 Mjaa.. som sagt, blir ingen rättvis bild när det är mörkt ute och lampor som ger fel ljus.
Men neeh, det är åtminstone inte så som det var, när du var här ^^

Bhaaa… du ser mitt face på en stor tv skärm xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/13/11, 8:12 PM
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: