Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2070 ggr
[Tan-chan]
9/8/11, 3:42 AM

OT/Chattråden #20

Uppe i 20 redan! Hiaaah!

Skriv om allt mellan himmel och jord, kropp och själ!

Annons:
[Ratass]
9/8/11, 7:47 AM
#1

ooooh jaag är först här :D yay ^^ ny dag nya topics, bara för ni två går a la private på msn >.< XD

AnnaMoonshadow
9/8/11, 9:27 AM
#2

whhaa… man är borta en halv dag och missar så mycket här O__o forumet lever igen! <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
9/8/11, 9:34 AM
#3

BTW, vi är uppe i över 3200 poäng i aktivitetsindexet. Där har vi alla något att vara stolta över :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
9/8/11, 9:35 AM
#4

Det som är under jord då? Får man inte prata om de? :c

Här ska ju inte jag vara… ska äta upp min frukost, sen hoppa ut med ecko och sedan åka långt åt helvete på någon mysig marknad. ^^
Hoppeellihopp…

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
9/8/11, 11:34 AM
#5

WTF hann ju inte ens knappt skriva i trånd #19!! hahaha!

Ville bara dela med mig om att min rygg dödar mig, ska ska snart är cup-noddles och jag har ett jätte jobbigt dilemma mellan två av mina kompisar…..

Nordqvist
9/8/11, 11:46 AM
#6

Wuuuh! Nu blev jag utmanad oxå! Elfenlied cosplay, naken med hjälmen! ;) challange accepted!

Annons:
[Tan-chan]
9/8/11, 1:55 PM
#7

It had to be private, Ratass. LOL!

Och AnnaMoon: Ja, här missar man massor så gäller att vara på allerten. xD Awesome med indexen! Hoppas vi brakar igenom 4000-gränsen igen. xD

Teri: LOLOL! Elfen Lied cosplay? Näck? LOL! Jag hade faktiskt en gång planerat att sy klänningen till Nana eller vad hon hette. Hade tyg och allt, men var så förskräckt att det var tvunget att vara en tjej-cosplay så jag slutade mitt i. LOL!

Jag har typ inte sovit något alls i natt. (=_=) Vaknade typ precis. Det här är inte bra. Bwaaaah!

Nordqvist
9/8/11, 3:20 PM
#8

#7 Ja jag tror att jag är lite mer tjejig ändå, trots att jag gillar att vara pojke ibland! ;) Fast jag tänker ju inte vara naken då, utan ha en kroppsstrumpa! hehe!

[Tan-chan]
9/8/11, 3:27 PM
#9

#8: Haha LOL! Tänkte väl det! Trodde först det skulle bli den mest kortlivade cosplayen i UC's historia och attr du skulle bli inslängd i finkan för det. LOLOL! xD

Nordqvist
9/8/11, 3:54 PM
#10

#9 hahaha no way! Den enda som får se mig naken är Per! och Tindra… ;) haha!

Nordqvist
9/8/11, 3:55 PM
#11

och du och Liss och JIF gänget då kanske.. ;) Bara tjejer! haha!

[Tan-chan]
9/8/11, 3:59 PM
#12

Hahaha! Aaaw! Jag känner mig hedrad. xD

AnnaMoonshadow
9/8/11, 5:09 PM
#13

#11 haha är du säker på att du vågar visa dig naken för oss? XD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Ratass]
9/8/11, 5:27 PM
#14

yay ja var kreativ idag.. not really, målade en pedestal, svart!

[Tan-chan]
9/8/11, 5:30 PM
#15

#14: Awsum!!

NamaeMy
9/8/11, 5:37 PM
#16

#14 Nice! ^_^

… Vad fasen är en pedestal?

Besök gärna min blogg manganews.blogg.se! ^__^

Azmaria
9/8/11, 6:01 PM
#17

nu blir jag deppad, en till chattråd jag missade slutet på. FUU- it suxs to have no computer. XD

Jag checkade idag btw serietecknar linjen…UÄÄH jag ångrar mina vaal T_T XD LOL

det verkade så awesome där XD och personerna som studerade på den linjen var så öppna och roliga och random…en stor skillnad om man jämför med min klass på natur och medicin. XD lawl..

+ så fick de en skojjig uppgift hörde jag; teckna 300 karaktärer. o den skall vara klar till julen. I want to do it tooo.. X'DDD hahaha

jag gör den själv på fritiden,höhö….. C:

Make Pasta not War, Vee~

[Ratass]
9/8/11, 6:02 PM
#18

pedestal är en.. ja, som en pelare som man brukar ställa en växt eller staty på.. men den ja har är i trä..

[Tan-chan]
9/8/11, 6:09 PM
#19

#17: LOL! Jag har också gått med naturare och måste säga att de är faktiskt stelare än andra människor. xD Går inte att byta då? Är väl så tidigt i skolstarten fortfarande?

#16: Som Ratass sade, fast istället för att ha en kruka på den eller staty, så ska jag sitta på den och alla ska buga sig för mig. xD (Säger vi.)

Hahaha!

NamaeMy
9/8/11, 6:17 PM
#20

#18 Aha, okej. ^^

#19 x'')

Besök gärna min blogg manganews.blogg.se! ^__^

Annons:
Onslow
9/8/11, 7:18 PM
#21

Här går man och har en rätt crappy dag - och så går man in på JiF och lämnar sedan datorn med ett stort flin på läpparna. (^o^)

You make my days, guys! I wuv wuu!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Ratass]
9/8/11, 7:42 PM
#22

hah! den skulle inte hållam inte ens för dig tan chan XD ett under att citronträdet fortfarande står på den skrangliga jävlen :P Men wth, 30 spänn på röda korset :P

Liss
9/8/11, 8:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

EY TERI, JAG HADE JU TÄNKT VARA HON I ELFEN LIED MED ENBART MASKEN!!!! DU TOG MIN IDÉ… HATERJ!!!! xD
Jag har nog redan sett dig typ naken dock… ^^

Blöööö, jag mår ILLA!!!! Sov ingenting inatt och så upp igen och åka bil i två timmar, för att gå på en marknad HELA dagen och äta massa konstiga saker som munkar - polkagris och kebabtallrik. Sen åka hem i två timmar igen.. somnade som en liten björn, inlindad i min nya skarf, i bilen xD

Fick en Tokidoki väska. Så JÄVLA glad! Har velat ha en sån jätte länge.. och dem kostar typ runt 1000:- lappen… och på marknaden fick vi den för 100:- LOL XD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/8/11, 8:40 PM
#24

#21: Haha härligt att du blir så glad av forumet! Gör det roligt att fortsätta också! ♥

#22: Pffft! Jag är Tan-chan! Den håller för mig. Om inte så lär de inte leva länge…

#23: Vill också ha!!! Vill också gå på marknad och äta stuff så man typ dör efteråt. (T_T)

Liss
9/8/11, 8:45 PM
#25

#24 Du skulle ha varit med :'c Hon gödde mig som en gris. xD

Badass Seme och Be my Uke badges, åkte över till den väskan direkt ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/8/11, 8:47 PM
#26

#25: LOL! Vill också bli gödd (stavas det då?)

Awesome. xDjag har för många badges på min väska tror jag. får inte plats med allt. (>_<)

[Ratass]
9/8/11, 8:48 PM
#27

pedestaler lever inte :O

Annons:
Liss
9/8/11, 8:48 PM
#28

Haha det tror jag de gör :P

Jag vill ha fler!!! Sitter just och kollar efter de.. vet att de finns en sida där man kan göra egna iaf.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/8/11, 8:50 PM
#29

#27: Jodå, om jag säger att de gör det så gör de det.

#28: Finns massor med sådana sidor.

Liss
9/8/11, 8:53 PM
#30

#29 Jo, hittade den jag menade där man kan designa den direkt på internet :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/8/11, 8:55 PM
#31

#30: Finns massor med sidana sidor så kolla upp priset på varan och frakten först. Kan spara jättemkt på det.

[Ratass]
9/8/11, 9:00 PM
#32

jag sneakar mig in här >.<

… men har inget vettigt eller kul å komma med T_T

[Tan-chan]
9/8/11, 9:06 PM
#33

#32: Awh! Um… Varför målade du (min) pedestal svart?

[Ratass]
9/8/11, 9:10 PM
#34

^^'

den var träfärgad.. bleh, passar inte här då allt annat är svart XD

Annons:
Liss
9/8/11, 9:14 PM
#35

Svart är fint :D

Och jaa, sant Tanhjärta. Men ska iaf inte beställa något nu ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
9/8/11, 9:23 PM
#36

hehe borde ha små pins där det står "tillhör tan-chan" till alla oss här på JiF xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
9/8/11, 9:27 PM
#37

Vänta va…. Hon är MIN!!!!!!  ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
9/8/11, 9:32 PM
#38

du äger henne, alla andra ägs av henne ;P

[Tan-chan]
9/8/11, 9:36 PM
#39

Va? Vänta, vem äger mig? (O_o)

Men jag gillar starkt AnnaMoon's idé. xD

Liss
9/8/11, 9:36 PM
#40

#38 Hahahahahahhaha!!!!!
Trodde jag skulle få en hemsk comeback. Men det där var lite awesome Ratass! xDXD

Så min badge ska det alltså stå "ÄGER Tan-chan" ??? (A)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/8/11, 9:37 PM
#41

#40: Um… Öh…

… (O_O)

Annons:
[Ratass]
9/8/11, 9:37 PM
#42

haha EXAKT!!! och resten får ägas av tan chan ;P huhu

Liss
9/8/11, 9:39 PM
#43

Hahaha… Ååhh… det här känns lite smått skönt.

Och smultron, du har inget val!!! xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/8/11, 9:40 PM
#44

Like… I'm like… NOBODY OWNS ME! YOU CAN'T CATCH ME ALIVE! *runs*

[Ratass]
9/8/11, 9:41 PM
#45

Jag vill ha en pin med pilska smultron skylten!!!!

Liss
9/8/11, 9:43 PM
#46

#44 Pff…. du VILL INTE springa din väg!!! sådäääså!!! ;c

Haha, jaa gör det Rat! Det ägde lite att du till och med hade datumet på brevet, då jag skrev det xD

Jag ska fan skaffa en "Smultronhjärta" (A)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
9/8/11, 9:46 PM
#47

men det är ju klarrt ;P haha smultronhjärta??

Taaaan chan i got something for youuu^^

[Tan-chan]
9/8/11, 10:00 PM
#48

Tan-chan smells a conspiracy…

#46: Haha! Nä, kanske inte vill? Kanske kommer upp i språng, vänder på klacken och rusar in i dina armar istället. xD

#47: You got what…? (O_o) *scared*

Annons:
AnnaMoonshadow
9/8/11, 10:04 PM
#49

betyder inte det att det i slutändan är Liss som äger oss alla? O__o xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
9/8/11, 10:04 PM
#50

#48 Haha, thats more like it! xD

Gaaaah, tittat på No.6 just nu :S:S:S:S

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/8/11, 10:07 PM
#51

#49: Nä, hon får inte äga någon mer än mig. Så det så! JAG äger alla andra!

#50: LOL! Fastnade på ohinternet.com. xD

Liss
9/8/11, 10:16 PM
#52

Hahahah… Neeeh, jag gillar Veas tanke där! xD LOL

OMG OMG OMG!!!! Nezumi!!! Ooooh jag dog lite… va fan!!! dem bytte personligheter.. OMG… hahaha vaaaaah älskar den här animen!!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
9/8/11, 10:21 PM
#53

#51 & 52 haha det där får ni två ta och reda ut ;)

Jag måste ju få berätta att även om Vea har varit dålig med pluggandet idag så har hon varit duktig och blivit tappad på en hel påse med blod till behövande. Hon har dessutom hela eftermiddagen varit flumm. om det beror på blodbristen eller allt godis mamma snodde med sig hem från jobbet, får vara osagt ;)

nu har jag i alla fall banankolor fram till nästa år xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
9/8/11, 10:33 PM
#54

#53 Fniss* ;D

hahaha… jaa det låter ju bra.

Jag är smart nog att sitta och äta godis, fast att jag mår illa för tillfället. Väldigt, väldigt smidigt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/8/11, 10:42 PM
#55

Nänänä. Här är det Tan-chan som äger folket. Deal with it!

Jag får inte ge blod. LOL! Men det är nog därför du är flummig. xD

#54: Smart! xD

Annons:
Liss
9/8/11, 10:47 PM
#56

Grrrr…. wanna fight about it!!!?

Fniss, jag har aldrig gett blod. Vågar inte xD Hatar dem som sticker, för dem sticker bara fel. :P

Thihi, gillar den här låten massor!!! xD Blood on the Dance floor - Yo-Ho
"Is your porthole big enough for my ship" :O

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/8/11, 10:49 PM
#57

#56: Wanna figjht? Sure! BRING IT ON! xD

Oh oh! det är min favoritlåt för tillfället. Kan hela låten utantill. xD

Liss
9/8/11, 10:53 PM
#58

#57 neeeh, I wanna FIGHT!!! not figjht… dont know what figjht is! (A) .. and yeah, Im being a pain in the ass.

Hahaha… SLUTA conecta på så många plan.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
9/8/11, 10:54 PM
#59

#19 lawl. tyvärr går det inga med såna val xD det behöbs inträdesprov o shit för att slippa till den linjen…men men..e de natur o biologi i framtiden ja ska syssla med så, får ja stanna på den linjen ^^ man kan ju dessutom umgås me de trevliga typerna närsom helst typ xD har blivit jättegod vän me alla nördarna där. LOL :D

#25 jag har också en "be my uke" pin på min väska. Samt en "Im awesome, what r u?" och en "u Fail"och en"its over 9000!"…och förstås den fina otakun pin jag fick av tan-chan i vintras från tecknar tävligen~ :3

haha XD

Imorgon slipper jag hem! yay! och på lördag blir det träff med söta gulliga pokemonen Haa-chan x3 LOL

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
9/8/11, 10:56 PM
#60

#58: Um…. Fill In Gore Jiggys Hole … Too…? Dunno what the hell det skulle vara men ett grovt stavfel blev det. xD

Vadå connecta på många plan? (O_o)

AnnaMoonshadow
9/8/11, 11:01 PM
#61

#60 Tan-chan, sluta tänk på snusk! >____<

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
9/8/11, 11:01 PM
#62

#59 Heheh yeah i KNOW! har sett dem alla :D Var med när du köpte vissa av dem med. Thihi ;D

#60 LOLOLOL!!! aaah, that explains some things. or… rather… not at all.

Connecta… du vet… 118 118

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
9/8/11, 11:20 PM
#63

#60: LOL! can't help it ju! xD

#61: Connecta med 118 118? (O_o)

OMFD! Jag älskar verkligen Sions psykopatiska sida! xD Men jag tror inte slutet kommer vara så bra… Bara ett avsnitt kvar, sedan dör jag för mitt liv tar slut. (T_T)

Liss
9/8/11, 11:35 PM
#64

#61 Hon kan inte de :c

#63
I KNOOOW!!! Jag ääääälskade Nezumis känsliga sida. Jag satt typ :O och höll handen för munnen och så bara PANG!!! så stod Sion där och var badass! Och så började Nezumi GRÅÅÅTA!!!!! :'c Waaaaah!!! jag älskar honom ännu mer!!!

Neeh, du kan inte dö.. Då får vi dö tillsammans!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
9/8/11, 11:37 PM
#65

#63 vad är det du kollar på? *nyfiken*

#64 haha kanske lika så bra, blir ju roligare samtal då ju xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
9/8/11, 11:39 PM
#66

#65 No.6 är det vi tittar på. En av dem bästa animes som gjorts, på senaste tiden. :D

Eller huur! XD

Gaaaaah!!! fy fan vad hemsk den här låten är.. och ändå kan jag inte sluta lyssna på den.
PON PON WHY WHY WHY, PON PON WHY PON WHY PON PON!!! WHY WHY PON PON PON, WHY WHY PON WHY PON WHY WHY!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/8/11, 11:41 PM
#67

#64: Ja, det var helt epic! Satt och fangasmade hela tiden och blev helt till mig när Nezumi tjöt efter Sion men Sion var psykopatisk! LOL! Vill dock veta varför han är det. Vad är det med honom liksom att till och med Nezumi blir nervös? Har inte fattat det. LOL!

Okej, då dör vi tillsammans då! *sniff* Exakt en vecka kvar nu så njut av den!

#65: Animen No.6. (^0^)

No.6 = Pure love!

[Tan-chan]
9/8/11, 11:42 PM
#68

#66: LOL! Den är hemsk! Fattade inte att du inte hade hört den innan jag nämnde den. Var helt (O_O) eftersom den spelas ÖVERALLT!

Liss
9/8/11, 11:45 PM
#69

#67
Jag MED!!! Fy i helvete vad bra röstskådisarna är.. jag tror jag döör. Nezumis röst, som darrade av rädsla för hur Sion betedde sig.. OMG!! jag börjar nästan gråta själv, så till mig blir jag. Har fan inte varit med om något så epic på sjukt länge… deras peronsligheter är bara FANTASTISKA!!!!

OCH JAG HATAR ATT DET ÄR SLUT SNART!!!!
Jag vet inte heller. Han vill ju helt enkelt att Sion ska vara den Sion han känner till. Ödmjuk och känsliga Sion, som han älskar ;) Han vill inte att han ska bli som han själv…

Jaha, då får jag njuta av livet tills dess då :'c

Pure Love = Nezumi and Sion ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Liss
9/8/11, 11:47 PM
#70

#68 jag tittar inte ÖVERALLT ;D haha.. jag är inte så uppdaterad, om det inte gäller koreansk musik, Anime och k-drama xD
Tittar inte på tv, lyssnar inte på radio och läser inga andra blogger än era.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/8/11, 11:49 PM
#71

#69: Jag var mer förvånad över hur äkta det lät när Sion spydde. LOL! Vanligtvis brukar det liksom bara vara lite "hack hock huck" och sedan är det bra. Men han var ju verkligen… Yeah… Too real. xD

Och ja, Nezumis röst också. Waaaaaaaaah!

Jag tycker inte heller om att det är slut. Bwaaah! Men samtidigt hade den nog inte blivit så bra som den är om den hade varit längre.

Vi har mycket att uppnå om vi ska lyckas cosplaya dem. xD

Nezumi and Sion = Pure smex! (^_~)

[Tan-chan]
9/8/11, 11:49 PM
#72

#70: Jag är inte heller så uppdaterad när det kommer till japansk musik och sånt, men denna har lyckats hitta mig precis ÖVERALLT. xD

Liss
9/8/11, 11:55 PM
#73

#71 Jaa det med. Jag reagerade jätte starkt.. själv sitter jag och mår illa, och hör det där.. LOL! Och medan dem klättrar på lik dessutom. :P Mådde inte bättre, om man säger så…

Men alltså, Nezumis röst när han ber Sion sluta… alltså HJÄLP!!! Jag fick öronorgasm. Har nog aldrig hört något så genuint skådespel någonsin, i anime… eller så är jag en totalt no.6 bias, så jag inte ser eller hör något annat än AWESOME! Men tror fan inte det.

Neeh, den hade inte fått vara för lång heller. Men det kunde gott få vara 26 episoder. MEN - dem har ju gjort den så fantastisk bra med dem få episoderna dem har med. Dem har verkligen utnyttjat 11 episoder till fullo. Karaktärerna har fått personlighet, man har fått grund i historian och nu får man snart slutet. Vilket iof kanske är lite öppet slut, men ändå en underbar historia till fullo.

Damn, jag kan prata sönder No.6 xD

Jaa fy fan! Vi får…. gå skådiskurser? ^^

Pure smex = Liss and Tan-chan (??) :$

#72 Haha joo, men du tittar ju på vissa andra bloggar etc med. :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/9/11, 12:04 AM
#74

#73: LOL! Vi ska nog inte spoila mer för dem andra. Inte för att de fattar vad som pågår ändå. xD

Nä, jag tror dessa röstskådisar har satt ribban för andra. De är rysligt duktiga. Fast jag tycker att Akira Ishida har mycket inlevelse i sina roller också. Blir alldeles varm i kroppen när jag hör hans röst i de snälla karaktärerna, som Sara i Kyo kara Maoh R och säsong 3. Inte för att Sara är direkt snäll…

Nä, jag tror 26 avsnitt hade förstört den faktiskt, men jag stör mig lite på just talet 11. Varför inte 13 som alla andra normala animes? xD

Och ja, samhället som utspelar sig där… Det gillar jag, för det är typ något liknande jag ser i framtiden: Ett kontrollsamhälle/polisstat. Hjälp om det blir på riktigt som med No.6 under min levnadstid…

Haha, ja! Skådiskurser är kanske något att tänka på. xD

Liss and Tan-chan = [BEEEEP]

Faktiskt så har jag inte hört denna låt från en blogg. Började på Youtube att alla mina youtubekompisar gillade/favoriserade den. Sedan kommer alla konventssidor på Facebook och sånt, och det bara exploderade. LOL!

Liss
9/9/11, 12:17 AM
#75

#74 Neeh, jag tror inte det är speciellt mycket spoiler om man inte ens sett nnågot alls utav det. Men jaa..

Ja, verkligen!!! Det blir svårt att hitta en Anime som överstiger No.6 över huvudtaget nu mera. Hela animen har satt en hög ribba inom MÅNGA genrer.

Mjo, därav att jag sa MEN! För den är redan jävligt komplett. Men jo, åtminstone 12, som så många är nu mera.

Verkligen. Och hela tanken bakom det. Dem har verkligen gjort en komplex historia att komma till liv. Något som man får rysningar av och faktiskt skulle kunna tro på, rent igenom. (förutom bina kanske)

Blir det så under min levnadstid, ska jag bli Nezumi fo real xD

Hahah, om vi ska bli awesome cosplayers så ;)

[BEEEEP] = [MEGA-ULTRA-BEEEEP-SÅ-MAN-BLÖDER-NÄSBLOD-BOKSTAVLIGEN]

Hehe jaa det förklarar det då. För jag är typ aldrig på youtube, annat än lyssnar på viss musik jag hittar, eller massa annat kul jag hittar.
Och konventsidor har jag inget sett heller.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/9/11, 12:25 AM
#76

#75: Skulle nog inte säga att det inte finns så mycket Anime som överstiger No.6, för jag tycker det finns fler som är mycket bättre som verkligen sätter ribban högt (Bland annat Rebuild of Evangelion och NGE) Men No.6 har någonting speciellt, och det är just röstskådisarna som verkar leva i den världen helt och hållet. LOL!

Den är så komplex men ändå så enkel att den får plats i 11 avsnitt. Jag undrar hur lång mangan kommer att bli. Den är faktiskt mer mums än animen, tycker jag. xD

LOL! Du kan bli Nezumi! Jag kan bli…! Uh… Jag kommer då inte vara sådär jätteblåst som Sion är… Jag kan bli som hans psykopatiska jag! xD

Tan-chan likes psychos…

[MEGA-ULTRA-BEEEEP-SÅ-MAN-BLÖDER-NÄSBLOD-BOKSTAVLIGEN] = WTH iz dat? (O_o)

LOL! Jag bor på Youtube. xD

Annons:
Liss
9/9/11, 1:06 AM
#77

#76 NU MERA!! ;D Alltså, under den här perioden, det här året.. what ever you want to call it. ^^

Jag har inte ens sett RoE.. tror inte jag kommer det heller. xD Sett första avsnitten bara.

Mm precis. Kan inte säga annat än bra saker som dem röstskådisarna. Och om personerna bakom allting, som redigerar och directerar. Eftersom det är dem som fått fram en så fantastisk "scennärvaro" bland deras personligheter med. Är moddigt med att ta med alla shounen-ai tendenser, då det är många shonuen-ai-fober bland fansen.

Jaa du. Jag vet inte om jag orkar läsa mangan dock :c Har svårt för action Manga överlag.

Tycker inte Sion är speciellt blåst though. Han är riktigt jävla smart.. bara FÖR snäll. Men hans verkliga jag verkar ju växa just nu xD

Öhm.. that is.. like the scenario I explained on msn. ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/9/11, 2:14 AM
#78

#77: Ah missade det. xD

RoE är ju filmserie. Finns inga avsnitt. xD

Kan bara hålla med dig om det där med hur serien är planerad och så.

Tråkgit, för den är lite mer BL-teasy än animen och mycket mer fantasivänlig för tycker bland annat Sion är tio gånger sötare i mangan så man vill bara ta tag i honom och kasta honom på Nezumi. xD

Jo han är smart, men för snäll. Och om man är för snäll så är man lite blåst för man vet inte sitt eget bästa då.

Nordqvist
9/9/11, 9:52 AM
#79

JAG TÄNKTE BARA MEDDELA ER ALLA NÅGOT VIKTIGT!!

Nämligen att både Tan och Liss är MINA!!! MINA och ingen annans…. ;)

och att jag snart (Det har bara tagit mig 2,5 månad!) kollat klart på "Mary stayed out all noght" haha! Är på episod 13… (A) haha! Ja det går långsammare när man har barn och man vill göra 1000 andra saker samtidigt de 2 timmarna man får för sig själv på kvällen! :P

Azmaria
9/9/11, 11:16 AM
#80

hmmm mitt förra inlägg ville inte ladda upp..nåväl, här kommer det pånytt:

#62 Ahaha, jag vet, jag kommer ihåg det, ^^ men vissa nya köpte jag nu på förra helgen. ^^

Btw, jag fyndade en kommunist sovjet militärhatt!!~! YAY! XD så nu är jag på gång med ryssland cosplayen. LOL.

haha, vilken tur att jag bor nära rysselandet, så kan man hitta sånadär sovjet saker i enkla loppisar ;D

lol försäljaren kollade snett på mig när jag köpte den, i ett uttryck; "what the h*ll skall du ha den till ò_Ò" Hahahahaha X'D awesome stuff~!

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
9/9/11, 1:38 PM
#81

Jag kommer försvinna ett tag från sidan så ni vet.

Kan ni Medarbetare hålla ställningarna?

Nordqvist
9/9/11, 1:57 PM
#82

Varför Tan? :( Precis när jag kom tillbaka!!

[Tan-chan]
9/9/11, 1:58 PM
#83

#82: Det går bara inte just nu. (^_^,)

Annons:
Nordqvist
9/9/11, 2:02 PM
#84

<3 Whenever you want to talk… You know where to find me! (On the phone (comviq!) 24/7!!) <3

[Tan-chan]
9/9/11, 2:17 PM
#85

#84: Thanx, but I'll manage somehow. (^_^)

Nordqvist
9/9/11, 3:36 PM
#86

#85 Just so you know…. ;) Good luck love!

AnnaMoonshadow
9/9/11, 3:40 PM
#87

Det ska nog inte vara några problem :D Fast kommer själv antagligen vara lite frånvarande ikväll, ska nämligen bort. MEn alla Jifare är så snälla så <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

NamaeMy
9/9/11, 7:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#88

Det kom fram en tant till mig idag och frågade om jag var emo. O__O
Jag svarade "jag vet inte".

Så, eftersom jag inte orkar ta reda hur en emo ser ut, tycker ni att jag ser emoaktig ut?:

Besök gärna min blogg manganews.blogg.se! ^__^

Liss
9/9/11, 8:17 PM
#89

#79 Nenenene!!! Ingen äger mig, och därmed basta! … åhh nu vill jag basta.

#80 Jaa, bra det ;) Awesome.. jag vill med ha en sån militärhatt - bara för att!!!

#88 Jag brukar inte stocka in människor i fack, oavsett. Jag har med blivit kallad emo enbart för att jag hade svart hår, och svarta kläder… och man är väl inte något, bara för att man SER UT på ett visst sätt.
Men vill du ha en sån åsikt, så är du nog för färgglad för att vara emo ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
9/10/11, 12:09 PM
#90

Emostilen ska ju egentligen komma med en sorts musik, definierar man sig inte själv som emo ska ingen annan göra det heller tycker jag ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Tan-chan]
9/10/11, 4:27 PM
#91

Ratass. Du är bäst i världen. Vet du det? Din kille ska känna sig riktigt lyckligt lottad som har dig. Finare människa får man leta efter. ♥

[Tan-chan]
9/10/11, 4:32 PM
#92

Btw så får vem som helst äga mig just nu. Ett specialerbjudande! Någon intreserad? Don't let this once in a life time offer Go to waste!

AnnaMoonshadow
9/10/11, 5:37 PM
#93

Jag är på! Tan-chan är min! muahaha <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/10/11, 5:55 PM
#94

#93: Vad ligger budet på? xD

AnnaMoonshadow
9/10/11, 6:14 PM
#95

du kan få några kakor? :O ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/10/11, 6:19 PM
#96

#95: Vadå för kakor? *extremt kräsen när det gäller kakor*

AnnaMoonshadow
9/10/11, 6:27 PM
#97

smakade du inte av mina kakor på UC? annars ska vi väll kunna hitta något du tycker om ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Tan-chan]
9/10/11, 6:31 PM
#98

#97: Låter som en plan. xD Om inte ett bättre bud ramlar in innan dagen är slut (00:00) så är jag din. xD

(Kakorna var inte riktigt övertygande, så därför satte jag tid på denna auktion. LOLOL!)

AnnaMoonshadow
9/10/11, 6:41 PM
#99

Fasikens Tan! du kan få en massa kramar med! Eller vill du ha nå annat? xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/10/11, 6:46 PM
#100

#99: Kramar låter mysigt. xD Men bara kakor och kramar… Njaaaa…. *tveksam* xD

AnnaMoonshadow
9/10/11, 6:52 PM
#101

#100 jag kan erbjuda annat med, men vet inte om det går för sig *host* xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/10/11, 6:54 PM
#102

#101: LOL! Måste ju veta VAD det är innan jag vågar sälja mig själv till dig. Hahaha! xD Tänk på att du får ett husdjur nu för resten av ditt liv, och jag måste veta att jag kommer till en seriös ägare. xD

Azmaria
9/10/11, 7:14 PM
#103

#92, Med nöje*tar fram en pokemon boll och kastar den* gotta catch em all, gotta catch em all, otakus~!!

från och med nu äger jag en till pokemon vid namn Tan-chan, väldigt sällsynt sort. T.o.m. mitt pokedex är confused och kan inte ge ut ordentlig information.

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
9/10/11, 7:16 PM
#104

#103: Tyvärr fungerar det inte så lätt! Förhandla, Az! Förhandla! Vad skulle jag få för att bli ägd av dig? xD

AnnaMoon har fått konkurrent!

Annons:
Azmaria
9/10/11, 7:24 PM
#105

#104 Dammit, I lost the game.. XD

du skulle få en glompkram a la Az style samt en ketting med ett hundhalsband där du kan ha en namnbricka på. låter det inte fancy? ;3

samt så skulle du kunna få bo i en pokemon boll…I FINLAND. I know u like it, eh? ;)

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
9/10/11, 7:30 PM
#106

#105: Hm… *börjar bli övertygad*

Men auktionen slutar inte förrän 00:00! LOL! xD

Så nu har jag fått bud på kramar och kakor + något jag inte vet vad det är, samt kedja, hundhalsband och namnbricka, samt få bo i en pokéboll i Finland.

Fler bud?

[Ratass]
9/10/11, 10:06 PM
#107

#91 naaaw >.<'' sötnöt!

My offer btw! du får en nässpray, du får bo här och du får kladdkaka samt att vi köper en massa outfits till dig, du får vara min docka ^^

[Tan-chan]
9/10/11, 10:12 PM
#108

#107: Oooh! Intressant bud! Bara 1 timme och 48 minuter kvar tills auktionen slutar så vi får se.

Ratass har högsta budet just nu med sina outfits! xD

[Ratass]
9/10/11, 10:23 PM
#109

oh damn! O.o då måste man ju slutföra det också!! >.<'' sure, du kan bo här..men det blir lite trångt, å det blir farligt..och outfits, hmm.. jag får maybe sy om några av mina va ja tycker är fina ^^' och kladdkaka det får du hur mycke du vill!!! men nässprayen.. hmm, >.< i needs it!

[Tan-chan]
9/10/11, 10:25 PM
#110

#109: LOLOL! Då stryks du som budgivare och Az har högsta budet om du inte kommer på något bättre. xD

[Ratass]
9/10/11, 10:29 PM
#111

O.o hauu.. men det blir för farligt att vinna tan chan å ha henne här O.o''

Tror nog inte nån av oss kan hålla fingrarna i styr hahah XD

Annons:
[Tan-chan]
9/10/11, 10:32 PM
#112

#111: Hahaha! I don't mind. xD

[Ratass]
9/10/11, 10:33 PM
#113

O.o'' i think i do, otherwise it would get a bit.. complicated..

Azmaria
9/10/11, 10:37 PM
#114

Ohonhonhonhon..ser ut som om jag kommer o äga..*öhöm*vinna Tan-chan här~

+ så erbjuder jag gratis konvent till dig..*insert drama talk*även om jag måste jobba hårt för det, so no worries about that~(lololol) ;D

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
9/10/11, 10:41 PM
#115

Hahaha! Az har högsta budet! xD 1 timme och 19 minuter kvar! xD

AnnaMoonshadow
9/10/11, 11:25 PM
#116

Vad fasikens! vill ju så gärna ha Tan-chan T__T hmm… har inte råd med konvetbiljetter åt henne med då jag kommer vara fattig student i 5 års tid. Men obegränsat mycket kärlek och uppmärksamhet? du får full tillgång till min Manga, mitt smink och allt annat som jag äger (så länge du inte tuggar sönder det XD). Utöver alla kakor och grejs förstås ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/10/11, 11:28 PM
#117

#116: Kärlek, uppmärksamhet och smink är ju också nice! Och obegränsat med kakor antar jag? xD Manga också…

Hm… Detta blir svårt.

Kan du komma på EN sak till så slår ditt bud Az's bud på att få bo i Finland och gratis Konvent. xD

AnnaMoonshadow
9/10/11, 11:33 PM
#118

Hmm… du kan få min katt? O__o (fast honom kan du ju få ändå xD)

Du får ju flytta in i min nya lägenhet i Katrineholm och få vara med på mina och Liss's dramahelgar som vi planerar ;) Lägenheten har balkong och badkar att locka med dessutom!

VAd kan jag mer erbjuda? En timmes resa till Stockholm med tåg…

… ja, jag har ett svärd också! Duger det? O__o

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Tan-chan]
9/10/11, 11:35 PM
#119

#118: Förutom dramakvällarna så låter resten bra. xD (No fan of drama…) Badkar dessutom! Älskar att bada i badkar! Har inget badkar här. Buuuh!

AnnaMoon har högsta budet nu! Bara 25 minuter kvar!

AnnaMoonshadow
9/10/11, 11:37 PM
#120

oki, men då kan du få hitta på nå annat roligt under våra dramakvällar då ;)

jo justja, kan bjuda dig på medlemskap i Yumesuki, spelförening i katrineholm med massa spel/anime-nördar. Kan slänga in en flaska med badskum också bara för det ;)

Tan-chan ska bli min! <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/10/11, 11:38 PM
#121

#120: Jag kan ligga i badkaret och slappa medan ni har dramakvällar. xD

Och det låter ännu bättre! xD Helt klart högsta budet nu! xD

AnnaMoonshadow
9/10/11, 11:44 PM
#122

mindre än tjugo minuter och sen är du min <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/10/11, 11:48 PM
#123

Bara 12 min kvar, xD

AnnaMoonshadow
9/10/11, 11:56 PM
#124

4!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/10/11, 11:59 PM
#125

1

Annons:
[Tan-chan]
9/11/11, 12:00 AM
#126

Aaaaaand there we have it! Tan-chan ägs nu officiellt av AnnaMoonshadow!

Men resten av er andra äger jag! Så det så!

AnnaMoonshadow
9/11/11, 12:03 AM
#127

YEAY!!! jag är så glad! Först gången jag vinner en auktion och att det är Tan-chan dessutom <3 <3

kommer vara så glad av det här i flera dagar!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/11/11, 12:05 AM
#128

Hahahaha! Härligt!! xD

Azmaria
9/11/11, 12:07 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#129

 like totally No way-

forever alone korea AZ.

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
9/11/11, 12:08 AM
#130

Aaaawh! Better luck next time, Korea-Az. ♥

Liss
9/11/11, 12:22 AM
#131

Fint när en OT tråd förvandlas till en aktion om en människa.
Och Tanja kan sitta och hålla i godiset, och se söt ut - när vi har dramakvällar.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
9/11/11, 12:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#132

#130 nästa gång skall jag allt fånga dig på auktion. Så det så.

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[Tan-chan]
9/11/11, 12:31 AM
#133

#131: Men jag är ingen människa som helst. Jag är Tan-chan. xD

Hålla i godis… Buuh! Tråk! Vill ligga och slappa i badkaret. xD

Liss
9/11/11, 12:35 AM
#134

#132 Gillar dina fina paintbilder ^^

#133 Ja jo… ligga i ett badkar alldeles ensam, är ju roligare.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
9/11/11, 12:36 AM
#135

haha, jag och liss kan kolla på en söt Tan i badkaret xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/11/11, 12:37 AM
#136

#132: LOLOL! xD

#134: Underskatta inte mitt sätt att underhålla mig i ett badkar. xD

#135: (O_o)

Azmaria
9/11/11, 12:42 AM
#137

#134 lol, orginalen är icke mina, jag bara karaktärisera dem till korea-az. XD jag älskar dessa memes. 8D lol, ni måste ni väl känna till originalet? :O de är ju superkända ¨på internet XD

iaf, cred till originalskaparna, här får ni veta mer om dem dessa memes:http://knowyourmeme.com/memes/fck-yea  och

http://knowyourmeme.com/memes/forever-alone

8D

Make Pasta not War, Vee~

Liss
9/11/11, 12:43 AM
#138

#135 Om badkaret är, där vi ska se drama så… ^^

Gaaah, so fucking beat… been a long day, today.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
9/11/11, 12:44 AM
#139

#137 Yeeah I know ^^ Ändå väldigt fina, när du just karaktiserar dem.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
9/11/11, 12:46 AM
#140

#137: LOL! Har ingen aning om vilka de är. xD

#138: Bara jag får bada i badkaret så spelar det ingen roll vart den är. xD

I dag har jag haft världens kreativa humör! Har suttit och skrivit på tre yaoinoveller samtidigt! Det ni! (O_o) Blev förstås inte klar med någon av dem men det tar faktiskt längre tid än man tror när man skriver på flera samtidigt. LOL!

[Tan-chan]
9/11/11, 12:51 AM
#141

Bwaaah! Försöker ladda ner en OVA som verkar jätteintressant men hittar inga bra torrenter. (>_<)

Laddar ner i bara 1,7 kbit/s. (>_>)

AnnaMoonshadow
9/11/11, 12:51 AM
#142

haha sorry Tan-chan! du kommer få bada ifred! (kanske främst då badkaret, inte helt konstigt, står i badrummet) :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/11/11, 12:52 AM
#143

#142: Haha! Gör ingenting. Men bli inte sur om badrumsdörren plötsligt bara smäller upp, en tsunami väller ut ur badrummet och jag står och surfar på toppen av vågen. xD

Liss
9/11/11, 12:58 AM
#144

#142 Vad dåligt planerat, att ha badkaret i badrummet ;C

Jag blev bjuden på mat idag, sen var vi på medeltidsmarknad i Söderköping. Var awesome, för hitta hur mycket som helst till olika cosplays. Det mindre awesome var att jag inte hade råd ^^
Hittade ett klockrent svärd till en hemlig, framtida cosplay… menee.. det kostade några hundra :c

Sen åkte vi runt och letade efter Petras stulna väska ^^ Sen åkte vi hem till dem och fika. Sen satt jag och Petra på balkongen och rökte cigarr och snacka blajja… Och nu är man hemma och stentrött.

Och så fick jag reda på att mitt hotellrum i Göteborg, har dubbelsäng och badrum med värsta badkaret och TV i badrummet… xD Jag vet inte riktigt vad jag fått för kontakter. ^^

Nu ska jag gå och dö lite.. känner för att gå under en stund. Typ sprängas som en såndär söt liten bomb i pacman. (är de pacman?)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
9/11/11, 1:00 AM
#145

#139 hahaha..I know, awesomeness iz awesomeness. beskriver de bästa känslorna,höhö. XD

#140 lol de finns överallt…typ.. xD på enkla humor fanbilder o sånt. XD

#143 det är något jag kan föreställa att min lil syster  skulle göra en vacker dag, LOL surfnörd som hon e x3

håller oxo på o ladda ner en film, men den blir klar klockan 3 på natten, jaja ännu en timme o vänta ännu.

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
9/11/11, 1:02 AM
#146

#144: Sådana svärd är awesome! Men ja, de är svindyra. Den dyraste jag såg kostade över flera tusen och vad handsmiden i en smedja eller vad det heter. Den såg superepic ut, men megadyr. Tror iofs det var ett fantasysvärd nu när jag tänker efter…

Nä, inte sprängas som en bomb! Speciellt inte nu när det är 11:e sep. (>_<)

Finns det bomber i Packman btw? (O_o)

Annons:
[Tan-chan]
9/11/11, 1:04 AM
#147

#145: LOL! Har missat dem helt och hållet! Eller, jag har ju sett dem på Konvent men aldrig riktigt fattat grejen med dem. Är det något från 4chan? För det skulle inte förvåna mig. xD

För mig tar det två dygn att få ner min OVA… (=_=)

[Tan-chan]
9/11/11, 1:11 AM
#148

Nu måste jag nanna. Är supertrött. Natti natti!

Liss
9/11/11, 1:12 AM
#149

#146 Jo, dem hade typ en replika av det där svärdet från Sagan om Ringen, den var ganksa dyr … hade alviska på sig. AS snygg!
Och alla andra jag titta på var också handsmidda.. så joo, dem kosta sin beskärda del.

Synd.. för en var verkligen awesome till du-vet-vem.

Tror inte det spelar någon roll att det är 11 september. Jag lär nog inte få några nyhet om mig själv though.

Det var de jag funderade på…

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/11/11, 1:16 AM
#150

#149: Ah, sådana svärd är to die for. Tycker de i LOTR är epic! Bara att de är som sagt så dyra… Och så vet man inte vad man ska ha dem till även om man vill ha en. LOL! xD

Jag är döpt 11:e sep 1988… På tal om datumet… xD

Vet inte vilka bomber du menar för nu började jag tänka på bomberna i Super Mario. xD

Eller har Super Mario bomber? LOL! Har ingen koll längre. xD

Nä nu ska jag lägga mig och mysa med mig själv och en askul Manga vid namn "Bran Doll"! Natti alla! ♥

Azmaria
9/11/11, 1:22 AM
#151

#147 jajamän, skulle tro att de kommer ursprungligen från 4chan XD typ som trolol guy. såndär simpel internet humor som man skall vara weird o nörd för att förstå, LOL

#149 "Synd.. för en var verkligen awesome till du-vet-vem."

LOL skall du cosplaya voldemort? XD *dåligt skämt, *smack*

Make Pasta not War, Vee~

Liss
9/11/11, 2:23 AM
#152

#151 HAHAHAHAH! neeh inte riktigt voldemort xD
Har voldemort ett svärd förresten? :P

#150 Jag hade lätt velat ha en, bara för att.. typ på väggen.

Hmm.. joo super mario har också såna..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
9/11/11, 8:55 AM
#153

NAAAAAAAAAAAAM NAAAAAAAAAAM!!! Dagen börjat bra! Orangina och kakor!! :D Å tan chan will never be along in the bath! cause ill be there scubadivin ^^..

.. hmm.. god that kommer att tolkas såå fel XD

Annons:
[Ratass]
9/11/11, 9:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#154

Meh.. bakslag.. oranginan är inte god längre.. kakorka var ju inte så bra som de borde.. suck.. jag är trött *gäääsp

[Ratass]
9/11/11, 9:33 AM
#155

Tre rådisar med mig här, Babsan Lill-Baba och Bettan..sniff sniff säger dem

[Ratass]
9/11/11, 9:37 AM
#156

och så lite lasse lindh på det då, tråkigt har man så jag går igenom min youtube lista XD

[Ratass]
9/11/11, 9:40 AM
#157

156..ja det är snart dags å låsa denna med.. Hur långt skulle vi komma nu igen? Inte hundra, väl, hinner vi aldrig till nyår.. om det nu var till nyår vi satsade..

mweh.. >.<'' vad ska man hitta på så här på morgonen då ingen är vaken.. orkar inte spela nå wow.. för ja vil lspela worgen men orkar inte med startzoonen, å imorron är det fullmånae btwdå blir ja varulv, å bettan luktar bajs.. .. fuck.. hon bajsa på mig -.- T_T uää!!

[Ratass]
9/11/11, 9:50 AM
#158

hela morgonrockluvan full me skit.. yay,.,. nä nu går ja å fotar råttbäsar..

AnnaMoonshadow
9/11/11, 11:54 AM
#159

#143 buahah, det hade ju varit något att se XD kommer inte göra ett dyft!

#157, uttråkad? ;)

BTW, jag har vänner på gotland, som är riktiga toknördar när det handlar om medeltiden. Flera av dem håller på att lära sig slåss med sina inköpta, svindyra svärd!

Plugg plugg plugg… massa att läsa idag! föreläsning imorgon :( och jag som är hemvbjuden till en kompis på hemmalagad pizza >____<

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/11/11, 12:08 PM
#160

#153: HAHAHAHA! Scuba what?! xD

#157: Nej, inte ska vi låsa tråden förrän den har kommit upp i ca 200 kommentarer. xD Och det var 50 vi satsade på.

Jag har också sådana kompisar. Fast de håller mer på med vikingaläger. Vilket för mig är typ samma sak som medeltid. xD Men om jag säger det till dem så får jag höra så det skriker om det. xD

Pratade om att lära mig det också. Är faktiskt lite småintresserad att lära mig slåss på låtsas med vapen. Bara att vapnen kommer vara så fula för de kommer ha sådana där skydd för klingan så att man inte skadar den andra när man träffar. Vilket i och för sig är bra… Men fult… (>_<)

Annons:
[Tan-chan]
9/11/11, 12:08 PM
#161

JAG VILL OCKSÅ HA HEMMALAGAD PIZZA!!!

Azmaria
9/11/11, 12:28 PM
#162

idag skall jag till mitt nya hem hem; skolan~ yay! och jag har sovmorgon dessutom på måndag, mer yay!

trivs mer på internatet än hemma. LOL kanske för att jag slipper föräldrarna lite o kan vara mer självständig, lulz. ;D + så e de mer awesome där.

o denhär gången skall laptopen med! XD

Make Pasta not War, Vee~

[Ratass]
9/11/11, 12:30 PM
#163

#159, något :P

[Tan-chan]
9/11/11, 12:39 PM
#164

LOLOL! Jag hittade en artikel om två robotar som är programmerade att prata med människor. De heter Alan och Sruthi, och det är första gången man låter robotar prata med varandra. LOL! Det spårade ur totalt direkt efter hälsningsfraserna. xD

Alan: “So you are a robot.”

Sruthi: “No, my name is Cleverbot.”

Alan: “Yes, you are a robot and your name is Cleverbot.”

Sruthi: “I am a robot.”

Alan: “Yes, I know.”

Sruthi: “Together we are robots.”

Alan: “I am not a robot. I am a unicorn.”

Sruthi: “But you said earlier that you were a robot.”

Alan: “I did not.”

Sruthi: “I thought you did.”

Alan: “You were mistaken. Which is odd, since memory shouldn’t be a problem for you.”

AAAAHAHAHAH! Oh fy fan! Hela konversationen är LOL! xD

Hela konversationen hittar ni här: http://hitechanalogy.com/worlds-robottorobot-conversation-alan-sruthi-full-transcript-video/

[Ratass]
9/11/11, 12:43 PM
#165

awesome :P

[Tan-chan]
9/11/11, 12:46 PM
#166

Bara för att jag kan. xD

[Ratass]
9/11/11, 12:48 PM
#167

O.o'' ok?

Annons:
[Tan-chan]
9/11/11, 12:51 PM
#168

LOL fick plötsligt för mig att plöja igenom alla Vengaboys' videor.

[Ratass]
9/11/11, 12:55 PM
#169

lol, ja plöjde igenom en del apocalyptica imorse :P

[Tan-chan]
9/11/11, 12:58 PM
#170

Haha mycket plöjande här. xD

I'm so bored! (T_T)

Men vilka minnen från barndomen man får med Vengaboys. LOL! Det var så hemskt för de är enormt porriga egentligen men låter bara sådär löjligt barnsliga. Och sånt satt man och lyssnade och sjöng på när man var liten. xD

Someone who wanna kiss me when teh sun don't shine? LOLOL! xD

[Tan-chan]
9/11/11, 1:13 PM
#171

Alltså vad är det här?! Snacka om att man var helt blåögd när man var liten! Lyssnade på låtar som:

"Girl I wanna make you sweat. Sweat till you can't sweat no more. And if you cry out I wanna push it some more. A la la la la long."

Och så fattade man ingenting ändå. LOL! Nu fattar jag varför lärarna inte tyckte om när vi sjöng dessa låtar. xD

[Ratass]
9/11/11, 4:29 PM
#172

jag och kine kom på att sukisyo cosplayen ni gjorde var väldigt bra utförd men att den hade lika gärna kunnat haft fakepenisar för att göra den perfekt ;P

[Tan-chan]
9/11/11, 4:39 PM
#173

HAHAHAHA! LOL! Tanken slog mig. xD Men jag har ett stort venusberg naturligt så det ser ut som att jag har något i brallan ändå. LOLOL xD

[Ratass]
9/11/11, 4:42 PM
#174

Haha XD men dåså, liss its up to you! GROW YOURSELF A PENIS!!!

^^ KLADDKAKA I WANT!

Annons:
[Ratass]
9/11/11, 4:54 PM
#175

Det tar mig ca 4 ½ timme att åka till dig tan-chan med bil

[Tan-chan]
9/11/11, 4:55 PM
#176

#175: Huh? Vadå är du på väg hit? (O_o) LOL! xD

[Ratass]
9/11/11, 5:14 PM
#177

ja det kan du ge dig på!

… hau.. egentligen inte T_T inte ens värt å skämta om då de ger falska förhoppningar.. pwah, som om du ens ville ha mig där XD lol, snacka om att ja har självkänsla idag :D men nä ja är på väg till the store måste jha grädde till kalddkakan.. men ja KUNDe ha vart på väg ^^ someday maybe i am!

[Tan-chan]
9/11/11, 5:31 PM
#178

#177: Aaah! Självklart vill jag ha dig här om jag kan. Kine också! Mysigt sällskap ju! ♥

Men se till att komma till RÄTT adress när du är på väg som en överraskning. xD Jag har nämligen en officiell adress som jag INTE bor på, och två andra adresser som jag bor på. xD

[Ratass]
9/11/11, 5:33 PM
#179

dåf år du väl pma alla adresser och tidpunkter som du troligtvis befinner dig på dessa :P

[Tan-chan]
9/11/11, 5:48 PM
#180

#179: Omöjligt att säga när jag befinner mig vart eftersom jag kan vara precis överallt närsomhelst. xD

[Ratass]
9/11/11, 5:49 PM
#181

men ligger de någelunda nära varann då XD Får gå å knacka dörr!

Annons:
[Tan-chan]
9/11/11, 5:55 PM
#182

#181: De ligger ca 1,5 timmar med bil från varandra. xD Ena stället är i en öde dal, och det andra stället är på en inavelsö som man måste åka färja till. xD

[Ratass]
9/11/11, 5:57 PM
#183

va i hela friden O.o'' men då kan man ju inte surprisa dig heller ..

Kine har ideen, vi tvingar i dig en tracker så vi ser dig på gpsn vart du är ;P

[Tan-chan]
9/11/11, 5:58 PM
#184

#183: LOL! Operera in ett chip i nacken eller? xD

[Ratass]
9/11/11, 6:04 PM
#185

njaa (A) hehe, men kanske en sån där tracker halsband man ahr på katter ^^ gömd i en fiiiin pingla :D

[Tan-chan]
9/11/11, 6:11 PM
#186

#185: LOL! Tycker det i nacken är smartare för  jag hatar att ha halsband och armband, samt ringar på mig. xD

[Ratass]
9/11/11, 6:12 PM
#187

Vart är alla andra isag >.< har så sjukt tråkigt å det har vart så mörkt hela dagen, blää! ge mig ett badkar >-< vill bada!!! jag vill bada å smsa tan chan!!

[Tan-chan]
9/11/11, 6:12 PM
#188

Testade Estrella's Dill & Sourcream-chips. Smakade som vanliga Dill & Gräslök ju… LOL! Har gett ut samma smak men under två olika namn. xD

Annons:
[Ratass]
9/11/11, 6:13 PM
#189

på tal om sms.. måte hitta min mobil…

[Tan-chan]
9/11/11, 6:13 PM
#190

Jag har också tråkigt! Jättetråkigt!! (T_T) Vill också bada i badkar och smsa med dig, men jag har inget badkar! (>_<)

[Ratass]
9/11/11, 6:15 PM
#191

jag har inte heller nått badkar >.< ville hellre ha plats för en egen tvättmaskin..

har en garderob som är i bitar ..ikea.. som ja skulle behöva bygga hop men bleh!

skulle kunna fortsätta tofa råttorna men de sover då de är så mörkt, gjort det hela dan de latmaskarna

[Tan-chan]
9/11/11, 6:21 PM
#192

Lol vi får göra en sådan där tunna utomhus som man fyller med vatten och har liten eld under. typ Hobo Bath eller vad de heter. Så står man på små träklossar som ligger i botten för att man inte ska bränna fötterna i den varma bottnen av tunnan xD

[Ratass]
9/11/11, 6:22 PM
#193

O.o'' wtf  ska man inte kunna sitta i den.. å eldar man inte liksom breve den eller nått.. hmm, ja har verkligen itne en aning om hur de funkar.. men om elden r under så måste ju tunnanbörja brinna..

[Ratass]
9/11/11, 6:24 PM
#194

ja vet!! ja ska då ta å köpa nån stor balja från öb eller nått!!! å ställa i badrumemt så kan ja bada!!!..litegrann iaf..

[Tan-chan]
9/11/11, 6:24 PM
#195

Haha nej det är en metalltunna xD Och man sitter typ hukad i den. De säger att de är bra och att det känns som en varm källa. LOL! Och nä, elden ska vara under tunnan.

Annons:
[Tan-chan]
9/11/11, 6:25 PM
#196

#194: Hahaha! låter som en bra idé! Ös på! xD

AnnaMoonshadow
9/11/11, 6:36 PM
#197

blej vad less jag är just nu, inte det minsta glad! T__T jäkla böcker som man inte fattar ett dyft av! Tror jag ska trösta mig lite med drama eller Anime eller nå en stund…. *surig*

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/11/11, 6:37 PM
#198

Låser tråden! För lång! Fortsätt i nästa!

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: