Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Musik

Biljetthjälp (Tyskland)

2011-09-01 08:22 #0 av: [VictoriaR]

Skulle vilja ha rekommendationer på en bra sida som är enkel att beställa konsertbiljetter från. Planerar att gå på Versailles i Berlin, har dock aldirg beställt från en tysk sida förut. Det ska gå att få biljetten via e-post Glad

Även om ni vet hur kösystemet fungerar osv

Anmäl
2011-09-01 11:49 #1 av: [Tan-chan]

Det går inte att översätta sidan till engelska via någon knapp på sidan? Det brukar vara så att man kan göra det.

Anmäl
2011-09-01 15:25 #2 av: [VictoriaR]

Klart det ska gå, är tyvärr väldigt dålig på datorer, men vet du hur man översätter en sida så får du gärna berätta det.

Anmäl
2011-09-01 15:31 #3 av: [Tan-chan]

#2: Tänkte mer på om de har en officiell översättning. Du vet, i form av en liten knapp i något hörn med engelsk flagga, och när man klickar på den så får man en engelsk version av sidan. Mycket knasigt om denna funktion inte finns på biljettsidan.

Verkar som att biljetterna inte har släppts heller ännu?

Anmäl
2011-09-01 15:39 #4 av: [VictoriaR]

http://www.me-shop.net/catalog/product_info.php?products_id=6100&PHPSESSID=fs69a45nt5fm9ldaa2ald1ln1mgcerj2

Jag ser ingen knapp, verkar som att det går att beställa?

Anmäl
2011-09-01 15:47 #5 av: [Tan-chan]

#4: Hm... Vad knasigt!

Enligt en källa jag hittade så fanns inga biljetter att köpa ännu. Men nu hittade jag en annan sida som är på engelska som säljer biljetter till konserten tillsammans med me-shop.

http://weird-world.adticket.de/index.php/component/adevent/soloevent/7151

Anmäl
2011-09-01 16:26 #6 av: [VictoriaR]

Den sidan är fortfarande på tyska? Foten i munnen

Anmäl
2011-09-01 16:28 #7 av: Liss

Går du in på tickets, på Berlin, så kan du ju ändra till engelska.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.