Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Japan.ifokus

Ny medarbetare hoppar in i familjen!

2011-08-04 00:30 #0 av: [Tan-chan]

Vill be er att hälsa Dominik välkommen som den tredje medarbetaren på sidan!

Detta är helt kalas! Vår familj blir bara större och större! ♥

Vill ni veta något om TV-serier? Ja, då är Dominik rätt person att fråga!

Anmäl
2011-08-04 00:34 #1 av: Liss

Hohohoh ... welcome! :D

Anmäl
2011-08-04 13:04 #2 av: Zolah

welcome welcome :D

Anmäl
2011-08-04 13:06 #3 av: [Dominik]

#1 Tack XD

#2 Thank you my friend :)

Jag kanske borde presentera mig.

Mitt namn är Dominik och jag är 14 år gammal.Jag är en djurgalen kille, som bara kan inte leva utan djur. Hemma har jag 5 möss, 1 leopardgecko (men det blir fler inom kort) och en b.smithi (fågelspindel). Mitt största intresse är djur men jag älskar anime och mangaserie nästan lika mycket. I framtiden vill jag starta egen frisörsalong för hundar, jobba som veterinär eller djurvårdare och föda upp long hair satin siamese möss.

Om ni har några frågor så bara fråga XD

Anmäl
2011-10-06 23:36 #4 av: [Dominik]

jag är inte längre medarbetare här på sajten

Anmäl
2011-10-06 23:40 #5 av: Zolah

varför det?

Anmäl
2011-10-07 20:22 #7 av: [Tan-chan]

Varför Dominik inte är medarbetare hör hemma hos endast honom och mig. Detta för att inte hänga ut någon eller så.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.