Annons:
Etikettmusik
Läst 3361 ggr
[Tan-chan]
5/20/11, 8:51 PM

Gackt till Sverige!!!!

OMD OMD OMD OMD!!!!

Gackt Till Sverige!

Annons:
Azmaria
5/20/11, 9:15 PM
#1

Wooohooo!! :D dock skippade han Finland(doh!).

skulle gärna gärna gärna gärna vilja fara..men jag har inträdesprov precis på samma dag. >.< det skeet sig lite.

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
5/20/11, 9:17 PM
#2

#1: Ah så typiskt!

Jag ska skippa två dagar av Närcon och åka till Sthlm för att köa. Jag har längtat efter att se honom i 7 år, och skulle ha sett honom förra året om jag inte hade åkt ut på praktiken. (Hade biljetter) Så det sved jättemycket förra året.

Sitter och lipar nu. (O_o) Kai-pon smsade mig om det medan jag sydde på min cosplay. LOL! Fick panikryck. XD

Azmaria
5/20/11, 9:24 PM
#3

#2 AAAH jag så avis att jag har lust att sparka min kommande skola i arslet. fast vad hjälps det T_T suuuck. om inte skolan skulle vara ivägen, ja damn jag skulle ha farit efter Närcon på direkten xD

Jajajaj. det är ju bra att han kommer till norden iaf! och så känd som han är så kommer han att fånga upp bra fans o publik ;D

Make Pasta not War, Vee~

Liss
5/20/11, 10:56 PM
#4

WAAAAOOW, han struntade i Finland men kommer till Sverige! waaaaooow… <--- thats all I can think of saying! :P

Varför har man inte råd med sånadär grejer för ಥ_ಥ …. waaaaaooow!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

KaiPon
5/21/11, 9:17 AM
#5

#2 Hey, cosplayen förstördes ju inte iaf x3

men ja, du är inte ensam om att ha fått dampryck på dom nyheterna x3 Jag typ har fortfarande det x3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tan-chan]
5/21/11, 11:49 AM
#6

#5: Haha! Jag har också dampryck fortfarande. Vill att de skyndar sig att släppa biljetterna så att jag kan köpa en och känna mig lugn. xD

Waaah! (T_T) Jag kan fortfarande inte fatta det!

Annons:
KaiPon
5/21/11, 12:10 PM
#7

Inte jag heller. Är helt säkeå att allt bara är en dröm och jag kommer vakna upp när som helt och typ bli besviken o.o

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tan-chan]
5/21/11, 12:16 PM
#8

#7: Ja, jag med. (O_o) Jag är dock ännu mer rädd att hans konsert inte säljer så bra, men det är ju ändå Gackt! Folk kommer nog från när och fjärran för att se honom.

KaiPon
5/21/11, 12:26 PM
#9

#8 hoppas jag på.. Men jag hopas att int för mt folk kommer, så jag kafå en biljett iaf XD

Sitter och kollar alla biljettsidor i Sverige, samt alla sidor som skrivit om att han kommer till Sverige i hopp om att info om biljetterna dyker upp snart typ o.o

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tan-chan]
5/21/11, 1:02 PM
#10

#9: Jag hoppas det blir fullt hus. xD Kommer nog köpa två biljetter då de släpps för säkerthets skull om jag råkar tappa bort den ena. Eller så ger jag bort den till någon om de vill följa med mig dit.

Har också letat men inte hittat något än. Men det kommer väl snart. Jag antar att de letar efter försäljare och förhandlar. Tror Live Nation kommer att sälja biljetterna.

[Tan-chan]
5/21/11, 1:07 PM
#11

Ah! Kan hända att det är Skrikhult som presenterar Gackt i Sverige!

KaiPon
5/21/11, 1:15 PM
#12

Ingen info om pris eller så än <.< Det stör mig för jag vill veta om jag måste tigga pengar från pappa eller inte x3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tan-chan]
5/21/11, 1:26 PM
#13

#12: Det stör mig också. xD Måste veta hur mkt av mina Uppconpengar jag kan ta, samt hur mycket jag har kvar till Uppcon. xD

Annons:
KaiPon
5/21/11, 2:32 PM
#14

Ja, man tycker att dom borde koma med infon INNN dom släpps?  D:

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tan-chan]
5/21/11, 2:42 PM
#15

#14: Ja, men jag tror info kommer nu i dagarna när veckan börjar.

KaiPon
5/21/11, 3:10 PM
#16

#15 ja, det är ju bra. :) Då vet jag om jag behöver be pappa om pengar eller inte XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

KaiPon
5/21/11, 4:45 PM
#17

Nu kickade det verkligen igång för mig.. sitter och skakar och gråter och allt NU, dagen EFTER jag fått reda på det.. Så overkligt är det för mig.. O.o

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tan-chan]
5/21/11, 5:28 PM
#18

#17: Kanske börjar sjunka in? xD

KaiPon
5/21/11, 6:41 PM
#19

#18; Antagligen ;3;

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tan-chan]
5/21/11, 7:15 PM
#20

#19: Gött det. xD Jag börjar smått förstå att jag kommer få höra en massa favoritlåtar från honom live. Älskar ju typ 90% av alla hans låtar. xD

Annons:
KaiPon
5/21/11, 7:18 PM
#21

Samma här.. Asså, den mannens röst <'3

Sitter och lyssnar på de låtar jag har (inte många tyvärr <.<) och typ.. Dör långsamt o.o

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tan-chan]
5/21/11, 10:09 PM
#22

Hans röst kommer att få mig att gråta på konserten kan jag lova. Jag kommer dö då!

Men du får ju inet dö före konserten! xD SLUTA LYSSNA MÄNNISKA! xD

KaiPon
5/21/11, 10:49 PM
#23

Jag svär. Finns det EN konsert jag kommer börja gråta på, så är det f4n Gackt. No joke. <3

Och nej jag kommer inte dö innan konserten! Jag lovar XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[VictoriaR]
5/21/11, 11:28 PM
#24

haha, Detta trodde jag inte. Verkar som att jrock kan bli populärt här igen?

[Tan-chan]
5/22/11, 12:51 AM
#25

#24: Ja, man kan ju alltid hoppas. Fast Gackt har nog goda chanser att sälja här och det vet han nog om. (Förhoppningsvis…)

[VictoriaR]
5/22/11, 11:01 AM
#26

#25 Jag tror verkligen det. Vet om några fans som inte gillar jrock men lyssnar på Gackt, så det kan nog bli lite blandade människor på konserten. Jag blir ialf glad av sånt här, trodde jrock hade dött ut här, så nu måste fans peppa varandra att köpa biljetter haha! Glad

[Tan-chan]
5/22/11, 11:33 AM
#27

#26: Ja, man kan ju alltid hoppas att Gackt öppnar upp dörrarna på nytt hit till Sverige när det gäller j-rock och förhoppningsvis k-pop snart också. xD (Never gonna happen, I know… Men drömma är gratis.)

Har längtat efter honom i sju jäkla år!!!! Min första japanska artist som jag tyckte om och fangirlade. Gaaaaah!!!! Min dröm går i uppfyllelse!

Annons:
[Angel88]
5/22/11, 1:43 PM
#28

Vart kommerkonsären vara? när släpps biljetterna och vad kostar dom? någon som vet?

[VictoriaR]
5/22/11, 2:11 PM
#29

Han spelar på Arenan, biljetterna släpps den 27 maj, priset kommer väl upp samtidigt. Biljettern brukar kosta runt 380 på klubben, så räkna med lite mer.

[Tan-chan]
5/22/11, 4:15 PM
#30

#29: Vart kommer biljetterna släppas? Skrikhult eller Live Nation, eller har något annat bolag vågat hoppa in i leken?

[VictoriaR]
5/22/11, 4:24 PM
#31

#30 Det har jag inte försökt kolla upp, men det är säkert något av de ovanstående.

[Tan-chan]
5/24/11, 9:42 PM
#32

Biljetterna till Gackt kommer att släppas fredagen den 27:e maj på Skrilhults biljettsida, och släpps klockan 16:00!

Inget pris ännu dock! Uppdaterar så fort jag vet!

KaiPon
5/26/11, 9:18 AM
#33

GGGGGGGGAAAAAAAAHHHHH!!!!!!! Så jäkla nervös och excited >w<

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tan-chan]
5/26/11, 9:39 AM
#34

Jag med!!! (^0^)

Annons:
[cassie94]
5/26/11, 11:31 AM
#35

klart jag ska göra allt jag kan för att dra ditt och se han:D någon som vill gå med mig? snälla

[Tan-chan]
5/26/11, 6:01 PM
#36

#35: Jag ska dit! Och jag har inget emot att göra varandra sällskap och fangirla tillsammans. (^0^)

KaiPon
5/26/11, 6:20 PM
#37

Ju fler desto bättre! ^0^

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tan-chan]
5/26/11, 6:22 PM
#38

#37: Precis! ♥

[cassie94]
5/27/11, 9:44 AM
#39

Vi på fb prata om att ha lite kul och sånt i kön eller ses vi plattan några timmar in och dra oss tillsammans bort men vet inte om det blir av. Men vi prata om vi skulle ha en hälsning eller skriva gackt någon stans eller ha ett eget märke. för Jag behöver möta upp någon vid platta kan inte helt 100% med tågen ut till fryshuset även om jag har varit där 3 gånger. är typ aldrig i stockholm så glömmer lättXD

[Tan-chan]
5/27/11, 1:15 PM
#40

#39: Är inte heller så ofta i Sthlm men jag kan området runt Fryshuset som baksidan av min hand. Kan gå den rutten i sömnen typ. xD

Några timmar innan samma dag eller?

[cassie94]
5/27/11, 3:00 PM
#41

#40 ja jag kan lite runt det men det e från t-cantralen jag kan ha lite svårt att ta rätt tåg XD

Jag skulle vilja träffa dom som vill några timmar innan vi går och köa samma dag som det är så man kanske ses vid 11 eller något och sen tar man sälskapp bort men vet inte hur dom andra vill. Vi fundera på hur vi ska göra för att veta vilka vi er och ser varandra säger dom i eventet på fb och då fundera vi på att göra eget märke som representerar gackt eller om man har typ ett band elelr något i året med en färg som alla e överäns om.

Annons:
[Tan-chan]
5/27/11, 4:00 PM
#43

FICK BILJETTER TILL GACKT!!! xD De råkade släppa dem 10 min tidigare än vad de hade sagt, så det var tur att jag satt och uppdaterade sidan hela tiden i 30 min. xD

#41: Kommer nog inte våga gå ifrån kön för jag kommer komma tidigt dit. Men tror säkert att om mina kompisar passar platserna så kan jag hämta dig om du vill det.

Det med bandet låter som en bra idé! Någonting som representerar Gackt hade varit nice!

Har inte Facebook så kan inte se den där sidan på #42. (T_T)

Liss
5/27/11, 6:37 PM
#44

#43 Grattis Tan-chan :DDD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/27/11, 6:44 PM
#45

#44: Thanki! xD

KaiPon
5/27/11, 7:05 PM
#46

Heeheeeheeeeeeeee >w<

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tan-chan]
5/27/11, 7:06 PM
#47

#46: Någon är också glad. xD

[Deleted Account]
5/27/11, 9:10 PM
#48

Biljett beställd och betald nu! 8D WOHO!

Annons:
[Tan-chan]
5/27/11, 9:40 PM
#49

#48: Awesome!!! ♥

[cassie94]
6/7/11, 10:58 PM
#50

#43 När ger ni er av då för jag vill ditt tidigt med :D

Jag fundera på om man ska göra en egen bild i photoshop och sen beställa som en poster med Gackt och Om man vill vara med en bild på sig själv med dom andra fansen eller något band. HITTs fans (som jag e ^^) kallas för hitters och fundera jag på om man har råd att köpa en poster med gackt och oss själva på om man vill vara med så skriver vi typ We <3 Gackt och över bilderna med oss står det Gackters.

[Tan-chan]
6/7/11, 11:01 PM
#51

#50: Tror det är copyrightbrott att trycka upp posters med bilder på en artist utan att ha frågat om tillåtelse. Så där faller idén med en gång.

Men gillade Gackters-idén. xD

Vågar inte säga när jag ska vara i kön om det är så att folk vill komma före mig. Vill inte att det läcker ut. LOL! *paranoid* xD

KaiPon
6/8/11, 2:54 AM
#52

#50 Har för mig att jag läst nånstans att Gackt kallar sina fans 'Dears' Men är inte helt säker x3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[cassie94]
6/8/11, 6:31 PM
#53

#51 ja det har du rätt i tänkte inte på det.

#52 jag har inte hört något XD

Någon som vet hans älsklings färg? för då kan man göra ett band och skriva Gackters på det och ha det i pappan eller vid handleden

KaiPon
6/8/11, 8:54 PM
#54

#53 Jag är som sagt inte säker, men jag vet att jag hört det mer än en gång iaf x3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tan-chan]
6/9/11, 11:13 AM
#55

Jag har också hört det där om Dears. Kanske ska stå på banden "Your Dears" istället?

Annons:
[cassie94]
6/11/11, 2:30 PM
#56

#55 ja det låter bättre tycker jag :)

Ingen som har hört något om han har en älsklings färg ?

[cassie94]
6/16/11, 10:44 PM
#57

För meet-up kön dagen vi ser Gackt så posta en av mina kompisar detta till mig. Hoppas ni hackar på också :D

Hej alla Gackt-lovers ;P!

Som ni förstår så kommer våran meet-up i kön bli ganska symbolisk eftersom vi kommer vara utspridda överallt. :). Jag föreslår att alla ur denna grupp som vill knyter ett rött tygband runt höger handled så att vi iaf kan vinka åt varandra! ^^…kul om utomstående börjar fundera varför så många har röda band runt handlederna.

Efter konserten och ev merchandise kö så möts de som vill och orkar utanför entrén till Arenan och bekanta oss :). Regnar det så kan vi försöka ses på insidan nära utgången.
På Uppcon var vi ca 8-10 pers…låt oss bräcka det ne? ;D

Kom gärna stylade i eran värtsa, coolaste, snygga J-rock outfit!…fast jag antar att that goes without saying ;P.

J-Rock - LIVE IT!

[Tan-chan]
6/19/11, 12:19 PM
#58

#57: Rött band runt handleden? Men öh… Det har ju med kabbalah att göra. Folk kommer säkert tro att det är ett kabbalah-möte man ska på. (^_^,) Hade varit trevligt om man slapp ha någonting som kan betyda någonting annat på sig. Varför inte grönt eller blått istället?

Liss
6/19/11, 2:09 PM
#59

#58 Hahaha! Är det inte de madonna och tom cruise är "med" i…  ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/19/11, 2:15 PM
#60

#59: Haha, japp! Det är dem. xD

[cassie94]
6/25/11, 4:11 PM
#61

#58: Jag vill ha blått. Fattar inte vf man ska ha rött hela tiden. På Tokio hotel träffen när Bill skulle operera halsen när dom ställde in concerten på hovet då var det rött med så jag vill helst ha blått^^ passar mig också bättre:D

[Tan-chan]
6/25/11, 4:38 PM
#62

#61: Fetish för kabbalah? LOL! Jag vet inte varför det är rött hela tiden. Jag vill bara slippa rött pga att jag tar avsånd från allt vad religion heter, och det skulle kännas obehagligt att ha ett rött band runt armen pga vad det kan betyda. Menar inget illa mot religiösa nu, men vi andra som inte bryr oss om religion borde också respekteras tycker jag.  (^_^,)

Annons:
KaiPon
6/25/11, 6:31 PM
#63

Jag tycker typ blått eller grönt.. Eller ROSA!! Rosa är fiwnt ;3

(Hey, I'm back? Missed meh? 8D)

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tan-chan]
6/25/11, 6:39 PM
#64

#63: Ja, blått, grönt eller rosa. fast egentligen spelar det ingen större roll för mig så länge jag slipper rött. xD

Ofc I've missed ya!!!

KaiPon
6/25/11, 6:44 PM
#65

Blått, gult, rosa och svart kommer jag ha på mig. Fast det kommer dock vara armband, men i alla fall x3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tan-chan]
6/25/11, 9:52 PM
#66

#65: LOL! man kan köra det säkra kortet ochha alla världens färger på sig. xD

KaiPon
6/25/11, 10:42 PM
#67

Jag har armband i andra färger också, nu var det bara så att svart, rosa, gult och blått är dom armband  jag planerat att ha på konserten XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[cassie94]
6/26/11, 9:07 PM
#68

blått och rosa e snyggt tycker jag ^^ eller svart och rosa

[Tan-chan]
6/27/11, 9:17 AM
#69

#68: Yeah! Men problemet med svart i detta sammanhang är att alla kommer ha svart på sig antar jag, så det blir svårt att urskilja andra. xD

Annons:
Liss
6/27/11, 11:09 PM
#70

SlimeGRÖN som lyser i UV ljus FTW! ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/27/11, 11:13 PM
#71

#70: Förutom att det inte hjälper oss när vi står ute, om ingen plötsligt släcker den där stora lampan på himlen och byter ut den med en UV-glödlampa istället.

Fasen så läskig världen hade blivit då! xD

Liss
6/27/11, 11:15 PM
#72

LOL! hahahah! … jao, men slimegrön syns ju lite ändå xD UV grejen var bara för att de lät coolt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/27/11, 11:16 PM
#73

#72: Sant, sant! xD

[cassie94]
6/29/11, 4:34 PM
#74

kan man inte ta blått och rosa?

[Tan-chan]
6/29/11, 5:06 PM
#75

#74: Låter som en idé!

[cassie94]
7/1/11, 5:33 PM
#76

Ska vi ta det då? Men dom i gruppen på FB håller fast vid rött men vi kan ju ta eget för jag vill inte ha rött.

Annons:
[Tan-chan]
7/1/11, 5:35 PM
#77

#76: Tycker vi kör på det! (^0^)

[cassie94]
7/20/11, 12:26 PM
#78

#77: ska vi ta blått och rosa?

[Tan-chan]
7/20/11, 1:21 PM
#79

#78: Japp! Det tycker jag! (^0^)

[cassie94]
8/2/11, 12:08 PM
#80

okej. då blir det vi som e snyggast xD

[cassie94]
8/2/11, 12:10 PM
#81

någon som ska se HITT i stockholm o oktober då?

[Tan-chan]
8/2/11, 12:35 PM
#82

#81: Har redan sett honom en gång och det räcker för mig. Han var riktigt duktig på scen, men det räckte med en spelning med honom för mig. (^_^)

[VictoriaR]
8/10/11, 3:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#83

Det var sjukt mycket folk på konserten, trodde jag inte! Men där ser man haha!

ialf, jag och mina kompisar kom kvart över 11 och vi var på första raden, stod precis framför chachamaru (och så var det några som hade köat sen lördagen bara för att vara först haha…)

konserten var helt ok, fast Gackt's låtar är lite sega för mig, men det var kul ialf :) Blev lite paff över den andra killen, han heter visst John och  är med i något band med Gackt enligt en kompis. Han sjöng bra ialf! :) Tittade typ aldrig på Gackt, han gjorde massa konstiga miner hela tiden och den så kallade fanservicen, asså tänder folk på sånt eller T_T

Tur att chachamaru var där, tittade bara på honom nästan hela tiden, han är superbra :) Fick hans plektrum! Skrattande

Annons:
[Tan-chan]
8/10/11, 3:05 PM
#84

#83: Awesome! Jag stod också precis framför Chacha! xD

Jag fick träffa Gackt. (T_T) Fick hans autograf, skakade hand och pratade lite med honom. *sniff* Var så chockad när han kom ut och signade min lilla fläktgrej att jag bröt ihop mitt framför honom. Fy så jag skäms!!!!

Höll på att bli strypt på konserten också….

[Deleted Account]
8/10/11, 3:12 PM
#85

Jag tittade heller inte så mycket på GACKT xD hans medsångare var så SNYGG! Förstod dock inte när de gapade ibland. Var det något internt jag missat eller hade dom ont i käkarna? Såg ni 6-packen föresten? *_* Herregud, helt overkligt. Dessvärre stod jag bara där en timme efter att konserten egentligen börjat pga bokat hemtåg så jag såg bara till när de tog av sig kläderna :( så inge autograf eller nånting..

[VictoriaR]
8/10/11, 3:34 PM
#86

#84 chacha var awesööm ja!! Jag väntade bara i en timme, mina kompisar tjadade men eftersom de skulle sova hos mig så, stack typ vid 23.50 Oskyldig

 Men vad kul att äntligen fick träffa honom!!! Skrattande

Denna kommentar har tagits bort.
LaSadie
8/11/11, 3:25 PM
#88

Jag kollade typ bara på Chachamaru, han rockade stenhårt och fick mig att hoppa och skutta, långt bak där jag stod. Var lite trött på att poserande och långa uppehåll. Hann gå på toa och fota mig själv mellan andra och tredje låten *haha* Men bra drag och Chacha var helt underbar, sån energi!! Jag känner mig som en liten fangirl igen

Är det någon som har spellistan? Jag bara äääälskade sista låten (alltså balladen)

[Tan-chan]
8/11/11, 3:46 PM
#89

#86: Ja, det var så fantastiskt att äntligen träffa honom. Han kom ut vid 01:30 typ. Skulle ha fått krama honom, men jag vågade inte. Han luktade jättegott och hans hand var typ hur len som helst. Kändes som en bäbisrumpa. LOLOL!

Men nu känns det tomt. Har fått träffa min favoritartist genom tiderna. Now what?

LOL! Ja! Chacha var supergullig! Blev så glad då jag såg honom för jag kände direkt igen honom från Vanilla live-videon. Tänkte direkt att "Det är ju han med rosa byxor, vita platå och långt krulligt hår som skakar sådär urgulligt med rumpan!" Han är min favorit i den videon. xD

[VictoriaR]
8/11/11, 4:59 PM
#90

#89 shiit vad sent han kom ut haha! var det många som väntade så länge o.o

haha, jag var ialf jättenöjd med att stå där jag var, fast ngn hade sprayat på sig sjuuukt mycket parfym så det luktade hela tiden o.o

Annons:
[Tan-chan]
8/11/11, 5:04 PM
#91

#90: Yeah. Vet inte vad han hade haft för sig men han kom direkt från själva konsertbyggnaden, och efter att ha signat så gick han in i bussen för att sova.

Nä, vi var typ 8 pers allt som allt. Han var först rädd för oss och höll sig lite ifrån, men när han märkte att vi inte skulle börja slita i honom så vågade han till och med kramas och sånt.

Usch! Jag kände också parfymlukten där jag stod! Med andra ord stod vi väldigt nära varandra utan att veta om det. xD

[VictoriaR]
8/11/11, 5:27 PM
#92

#91 såg dig bara innan konserten men det måste ha varit så haha, trodde först det var Gackt & co som luktade så jädrans mycket men jag kanske har fel? För det var verkligen herrparfym lol

KaiPon
8/11/11, 7:05 PM
#93

GAAAH Gackt var så jävla awesome! Tack gode GUD att vi inte hade nånstanns att sova, för annars tror jag inte att jag orkat vara kvar tills 1.30 då han kom ut!

Det västa av allt var fan att jag typ stod närmast honom, så när han började signera saker så typ sträckte han sig mot mig, så jag var ju tvungen att ta bort plastomslaget till cd;n jag köpte, sen fick jag totalt hjärnsläpp och visste inte för en stund hur man öppnar ett skivfodral!! Pinsamt värre!! Skäms

Men när han bad om mitt namn så typ dog jag lite smått, för han typ 'Haha, what?' när jag sa mitt namn. >w<

JAG KRAMADE HONOM!!!! >w< <333 Jag typ dog, han luktade så sjukt gott *o*

Och #92, ja det kan nog ha varit Gackt XD Kan säga att jag var där när dom kom med bussen, och, no joke, man kände doften av honom innan man såg honom XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[VictoriaR]
8/11/11, 7:17 PM
#94

#93 haha vänta sa du åt honom att du hette kaipon?

KaiPon
8/11/11, 8:55 PM
#96

#94 nej, jag sa mitt riktiga namn, som är Beatrix.. Därav 'Haha, what?' reaktionen tror jag XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[VictoriaR]
8/11/11, 10:05 PM
#97

#96 fett coolt namn ju, mkt coolare än kaipon byt tillbaka haha!

Annons:
KaiPon
8/11/11, 10:43 PM
#98

Haha, njae, jag är inte så förtjust i Beatrix, faktiskt.. Men det kan bero på alla år av mobbning just pga mitt namn.. )):

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[cassie94]
10/10/11, 11:06 PM
#99

Var den bästa kvällen i mitt liv. Han slog helt klart tokio hotels. Sen gick man inte hem tomhänt ^^ ett pläktrum, Nästan en hel slips och en hel svettig tröja men parfymdoften e kvar efter den torka och den doftar gott måste jag säga HAHA xD

KaiPon
10/11/11, 12:01 PM
#100

#99 Helt klart bästa dagen ever. Klart värt att inte ha nånstans att sova efter konserten haha. Plus att jag inte sov nåt natten innan konserten heller haha XD Men Gackt lucktar sjukt gott *o*

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tan-chan]
10/11/11, 4:35 PM
#101

#99: Haha härligt! Fick inte tag i något mer än hans autograf och skaka hand två ggr. (T_T) Fick hans tröja runt min hals under konserten. Och alla drog från varsitt håll så höll på att strypas. (>_<)

#100: LOL! Vi var de mest episka luffarna ever!!! xD Sjukt bisarrt på morgonen när man vaknar och det är solsken, fåglarna kvittrar och folk arbetar för fullt på lokalerna vid Fryshuset. xD

[cassie94]
10/11/11, 6:23 PM
#102

#101 Det var inte kul :S Men du fick ta i hans underbara händer :D hihi ^^

Jag har aldrig släppt loss så som jag gjorde på hans spelning. Så det e den bästa i mitt liv just nu. Hoppas han kommer mycket snart :)

[Tan-chan]
10/11/11, 8:16 PM
#103

#102: Jo sant! (^0^) Och det var egentligen autografen jag var ute efter. Hade väntat i typ 7 år och plötsligt stod jag där med hans autograf. Det var skevt som fasen. Så nu kan jag dö lycklig. xD

jag kunde inte släppa loss så mycket mest för att man var inpackad som en sill. Hade velat göra det mer men det gick inte. (T_T)

[cassie94]
10/12/11, 1:33 PM
#104

#103  SKulle vilja ha den med men e nöjd med en tröja och en slips och ett plektrum + underbara minnen.

Jag stod inte bra och dom runt om mig hade också otur för en kill hade dryckit innan han gick in så han var lite dum och hoppa runt på alla och sen en gång slår han sin knyttnäve i ryggen på en av killarna framför han. Vi blev så arga på han:@ Så jag gick tillbaka till min kompis och tur det annars hade jag inte fått det jag har:)

Annons:
[Tan-chan]
10/12/11, 1:39 PM
#105

#104: Men usch vilken människa! Fattar inte varför man ens ska supa innan man ska på en konsert. För det första är det livsfarligt och för det andra så förstör man både för sig själv och speciellt alla andra. (>_<)

[cassie94]
10/12/11, 1:46 PM
#106

#105 han fick en varning men sen blev det inte mer men man blev lit sugen på säga till dom att ta ut han. Men fattar inte vf han slår en kille framför sig i ryggen bara sådär

[Tan-chan]
10/12/11, 1:55 PM
#107

#107: Ville väl ha hans plats? Uscha! Jag är glad att jag slapp ett fyllo. (>_<)

[cassie94]
10/12/11, 11:10 PM
#108

#108 jag slapp han när jag gick. var där i mindre än en minut så var inte där länge. Sen hamna jag bland bättre människor.

KaiPon
10/14/11, 3:53 AM
#109

The day was fantastic, och kan inte fatta att jag vågade krama honom! OwO

Men sjukt ont hade jag efter konserten, då i stort sett alla leder var mer eller mindre ur led på mig pga  trycket >.<

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Aily
2/23/12, 9:57 PM
#110

Ber om ursäkt för att jag sätter liv i en gammal tråd.

Är det någon här som vet hur många personer som var på Fryshuset och såg Gackt? Jag var på koncerten men har ingen uppfattning om hur många som var där. Det enda jag egentligen vet är att Arenan var avdelad, så hela användes inte.

Tack.

Och Hej kanske. Första gången jag sett det här forumet. :)

 

KaiPon
2/23/12, 11:20 PM
#111

Kändes som en hel jäkla massa, speciellt för oss där framme. Men annars vet jag inte, men skulle gärna vilja veta också :3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: