Annons:
Etikettmusik
Läst 1362 ggr
candyaddictedunicorn
2011-04-23 14:13

Sommarlåtar?

Nu när det är vår och vädret har blivit mycket varmare har jag fått otroligt mycket sommarkänsla. Då vill jag också lyssna på lite "somrigare" musik, liksom lättlyssnad musik om man vill kalla det så. En låt jag tycker att är sådär somrig är Acid Black Cherrys 20 century boys.

Det är typ den enda riktiga sommarlåten jag har just nu, så nu undrar jag om ni har några somriga låtar som ni gillar. (^__^)

"Fall seven times, get up eight!"

The GazettE är mitt liv!

 

fanipala.blogg.se

Annons:
Azmaria
2011-04-23 16:38
#1

LM.C:s förra årets låt: Optimistland har varit en träffbar sommar/vår låt åt mig ^^

jag kan lyssna på den i stäck o känna vitsippor och gräs växa xD

även klassikern Haru urara från f.d. bandet Kagrra får mig att dansa en vårdans. ;D

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2011-04-23 18:27
#2

jag gillar att lyssna på allt från Superfly när det gäller sommarmusik ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-04-23 20:20
#3

Jag har en sommrig låt som jag har lyssnat varje sommar. Den är sådär härligt dorky. xD

Haru wo daite ita Opening - Private Truth.

Gillar den för att det är en äkta sommrig låt som ger en vibbar tillbaka till början på 90-talet. xD

candyaddictedunicorn
2011-04-24 09:12
#4

Tack för låttipsen, de är alla awesome :D

"Fall seven times, get up eight!"

The GazettE är mitt liv!

 

fanipala.blogg.se

Azmaria
2011-05-01 19:18
#6

Jag kan oxo tipsa om SH låt: Beutiful Things. Den är lätt att lyssna på när man vill vila öronen från alla hårda och svängiga låtar.  ;)

+ så låter den väldigt sommrig och Go, ;3

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
Upp till toppen
Annons: