Annons:
Etikettmusik
Läst 1594 ggr
[YlvaP]
4/16/11, 7:20 PM

Lägg upp eran favoritvideo

Tänkte att ni kunde lägga upp era favoritvideo på artister från Japan. :D

Annons:
[Tan-chan]
4/16/11, 8:20 PM
#1

Menar du musikvideos eller videos där de hittar på tokiga saker, eller menar du precis allt som har med japanska artister att göra? xD

Lägger ut UVERworld - Gekidou för att videon är bara så sjukt maffig och awesome!

[YlvaP]
4/16/11, 8:26 PM
#2

Jo musikvideos. Skrattande

AnnaMoonshadow
4/17/11, 11:34 AM
#3

är inte det ungefär samma sak som i tråden "tipsa favoritmusik"?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
4/17/11, 12:04 PM
#4

#3: Jo jag funderade också på det först. Men hon kanske vill se själva videos som prioritet. Tipsa favoritmusik är ju bara för musik, inte videos egentligen.

[YlvaP]
4/17/11, 12:06 PM
#5

Har inte kollat efter andra trådar. Ville ha en tråd där ni tipsade om era favoriter för jag skulle vilja veta vad som finns osv. Flört

[Havsmussla]
4/17/11, 8:37 PM
#6

Jag är ju smått förälskad Valentine Kiss av AKB48

Annons:
[YlvaP]
4/17/11, 8:51 PM
#7

#6 Skrattande

dreamstone
4/19/11, 7:37 PM
#8

Ja, va kul! Oj vilken ska jag välja? hmmm….

Jag väljer den här musikvideon. Jag vet att den kanske kan verka tråkig jämnfört med alla andra färgsprakande videos som japanska artister brukar ha, men jag gillar enkelheten i den och att man i alla fall inte vill dra ögonen bort, när Miyavi rockar loss!

[YlvaP]
4/19/11, 8:01 PM
#9

Häftigt. Japanskt hårdrock. Tungan ute

dreamstone
4/19/11, 10:24 PM
#10

Flört

tesushie
4/21/11, 12:57 PM
#11

jag lägger upp min favo låt med mitt favo band XD  vidoll-blue star varför? cause i love them !!! XD <3<3<3

http://www.youtube.com/user/lazyasshika

Liss
4/21/11, 8:00 PM
#12

#11 Jag är facebook-skadad.. ville trycka "giilla" men fanns ingen knapp ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
4/22/11, 9:18 AM
#13

#12 det upplever jag jämt! på bdb är det jättejobbigt!

Jag sitte och funderar på vilken video jag tycker bäst om… har alltid så svårt att välja de bästa. kanske kan publicera några bra i alla fall ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
AnnaMoonshadow
4/22/11, 9:22 AM
#14

okej, här kommer en av mina favoriter. Den är så sjukt sexig att jag dör lite xD Förstår man texten så blir det ännu bättre <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
4/22/11, 10:45 PM
#15

#13 Haha. Det är illa om man går runt på stan med vänner och dem säger något roligt och man bara "Gilla" och gör V-tecken :P

Och det är just därför jag inte postar någon. För jag har inga favoritvideos…:c Jag gillar alldeles, alldeles för många.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
4/23/11, 12:58 AM
#16

Nyan Cat! Älskar den låten! RayWilliamJohnson hade snappat upp videon och så fort jag såg hans senaste avsnitt var jag tvungen att ladda ner låten! Och jag kan inte sluta glo på videon. Jag orkar se på hela videon som om jag sitter i trans. xD

Varför gillar jag videon? Katter och regnbågar har aldrig varit fel, och bättre blir det när man kombinerar dem till världens enformigaste låt. xD

♫♪ Nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan ♪♫

Azmaria
4/23/11, 7:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

#16 onej, inte du oxo. xD Den där sången löper som eld bland folk nu. Först på bloggar, sen på deviantart och nu är den på iFokus. XD

lol. vill du höra den i stäck utan pauser kan du fara in på denna sida:http://nyan.cat/

säg gärna hur många sekunder du höll där inne :D

Make Pasta not War, Vee~

[YlvaP]
4/23/11, 4:07 PM
#18

Haha. Ja det var den mest enformiga låt jag hört.

Liss
4/23/11, 9:48 PM
#19

#16 AHAHAHAHAHAH LOLOLOLOL …. GARVA SÅ DET GJORDE ONT I HALSEN. OMG BÄSTA LÅTEN HITTILLS xD

Fast jag tycker det ser mer ut som en syltmacka med ett katthuvud xD

Hahahahhahaha, jag lyssnade på hela… Gaah MÅSTE ha låten (O,O) Min nästa ringsignal ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
4/23/11, 10:10 PM
#20

Oh my dear lord! Jag hittade en Dubstep verision på nya cat låten.. Liss är happyface xDxD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Upp till toppen
Annons: