Annons:
Etiketterkonserterkonventevent
Läst 3292 ggr
[Tan-chan]
2011-04-11 16:02

Uppcon 11 #3

Fortsättning från #1 och #2! Denna tråd handlar om allt som har med Uppcon att göra!

Annons:
AnnaMoonshadow
2011-04-11 21:15
#1

först!

Gud så jag satt och peppade igår! gick nämligen igenom gamla bilder från uc07 och uc08 <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-04-11 21:51
#2

Ja, bilder från tidigare UC har jag gått igenom ex antal gånger. Blir lika pepp varenda gång. Tror jag storknar lite.

Och det kommer bli så sjukt mycket folk också.. Undra om det är många som köpt enbart för att se Versailles. Hoppas inte det, så inte 1000 pers fösrvinner efter fredagen ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
2011-04-11 21:57
#3

det får vi hoppas att de inte gör! Men man vet inte. tror dock inte vi behöver få ont om folk att krama och prata med för det xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Nordqvist
2011-04-11 22:13
#4

#2 Nä det hoppas inte jag heller! Förhoppningsvis ser dom hur jävla kul det ä roch stannar! hihihi!

#3 jag ska iaf först och främst krama alla här på JiF som ska dit! <3

AnnaMoonshadow
2011-04-11 22:19
#5

haha nej, JiFiarna går före alla andra, till och med mannen min som jag tänker totaldissa xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Nordqvist
2011-04-13 17:55
#6

#5 <3 <3 <3 <3 ^_^

Annons:
Liss
2011-04-26 14:37
#7

50 biljetter kvar till Uppcon nu. Fan, kommer bli knöckfullt ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-04-27 01:11
#8

Massor med folk att kramas med! och jag vet vem Liss vill kramas med (Förutom oss då!) ;) hehehehe!

Liss
2011-04-27 04:44
#9

#8 Hahahaha! scccchh…. OM den personen ens ska dit jaaa.. :o

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-04-27 08:49
#10

#9 ja det ska den! ;) hehehe! Fast jag kan ha råkat stkrämma den lite… haha!

Liss
2011-04-27 15:05
#11

#10 Ska den?? :O Då ska jag äta upp den, när vi ska ses…
vad sa du nu för skrämmande? :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
2011-04-27 15:35
#12

en hemlig person? O__O jag blir ju nyfiken! ni får inte prata om sånt på forum där jag hänger xD

sitter nu här och funderar på om det kommer se läskigt eller gulligt ut när  Liss äter upp person X?? hmm….

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-04-27 22:13
#13

#12 Haha, kan inte annat än se… läskigt ut. En liten Liss äter en hel.. man? Men han ser så smarrig ut.. så kan nog inte motstå. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Nordqvist
2011-04-28 00:27
#14

#12 ang #13 haha du VILL se det jag lovar!
#13 Fast ja, han kanske som sagt är väldigt korkad bara! haha! xD Annars så har ju ju fått lite mer alternativ nu! ;)

Liss
2011-04-28 00:43
#15

#14 Haha… Ja man kan ju alltid hoppas att det är någon av dem "bästa" alternativen :P Den där sista tänker jag inte mumsa på :Ccc … Enbart DG och … öhm … Kouta? ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-04-28 09:03
#16

hahaha! Är det ingen av dom får vi leta upp dom.. hur hittar man en asiat bland 300 andra asiater? Hmm.. Nobu är ju lätt att hitta för han är ju så jävla lång! haha! men de andra såg "små" ut… :P Bland 4000 pers dessutom! Jag får fråga sen vem av dom som han ska med eller ska det vara en surprice! haha!

AnnaMoonshadow
2011-04-28 10:02
#17

Haha då måste jag ju kolla ju! :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-04-28 19:02
#18

#16 Ja, du får fråga ;) Jag mailade kouta.. han har inte svarat än xD Och att resten är "små" är ganska vanligt, du vet ^^ Fast DG såg inte så liten ut? Han såg inte ut att vara hel asiat heller, för den delen.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-04-29 00:44
#19

#18 Var han ens lite asiat? haha! Hoppas han svarar då! ^_^

JAG VILL HA SLUTET PÅ MAJ NU! Så det kan vara UppCon SNART! ^_^ Gaaah! jag längtar ihjäl mig!!!!!

AnnaMoonshadow
2011-04-29 08:24
#20

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Nordqvist
2011-04-29 09:13
#21

Ni har väl inte missat nedräknaren? ;)

[KilledbySnape]
2011-04-29 14:03
#22

Nu är det slutsålt! :) 3500 biljetter totalt, enligt UCs facebooksida.

[Tan-chan]
2011-04-29 20:40
#23

#20: Åh, så fina! ♥

#22: Uwaaaah! Awesome!

Nordqvist
2011-04-30 12:17
#24

#22 sa de inte att de hade 4000 biljetter och bara hade 50 st kvar för ett tag sedan? :S Anyway, kul att dte är slutsålt iaf! :D SÅ MÅNGA ATT KRAMA!! (kommer vara mitt mål under hela UppCon! ^_^)

Nordqvist
2011-05-04 20:51
#25

PPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!

AnnaMoonshadow
2011-05-05 12:07
#26

PEPPEN! <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-05-09 01:02
#27

Oh.. and btw. Jag kommer inte ha min cosplay på mig i köööön. Orkar inte ha den på tåget, när jag ska försöka sova. Känns lite dumt att sitta i världens utstyrsel och peruk etc etc då… mitt i natten. ^^
Så den tar jag på mig efteråt, på hotellet :D Där jag kan fixa allt i lugn och ro.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Nordqvist
2011-05-09 11:16
#28

Noooo! Du förstör mina romantiska planer ju! haha! jag får väl följa dig och göra det samma då! kanske skönt att slippa sitta i en varm buss med  allt på!

men jag tänker inte ha cosplay på när Versailles spelar! Så jag tänker gå till hotellet och ta av den innan!

Liss
2011-05-10 01:37
#29

#28 Hehe jaa. Men som sagt, skönare att slippa allt det på tåget.. och linser som måste pillas in på en tågstation. Neh tack. Då kan jag slappa ordentligt.

Ja, jag vet inte hur jag kommer göra med cosplay under hela dagarna. Det lär märkas. ^^ Skönt att vi har ett hotellrum iaf.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-10 11:15
#30

Jag tänker ösa på med mina cosplays ända från kön till söndag eftermiddag innan man ska åka hem. Kommer inte ha mina normala kläder på mig över huvud taget. xD

Nordqvist
2011-05-10 11:45
#31

#29 jag förstår det!! ^_^

#30 Men du har ju en sån bra och bekväm cosplay(cosplays ju! xD Orättvist!!

På lördagen har jag nog min cosplay hela dagen. men är lite rädd om den hemliga så vill inte röjja loss på Versailles med den på för den knakar oroligt mycket ibland när man rör sig! haha! jag är för fet… ;) eller inte längre iof… haha!

[Tan-chan]
2011-05-10 11:53
#32

#31: Haha! Ja, min hemliga har ju verkligen inga restrictions så. Kommer fläkta fint med den på. xD Rin är ju också mjuk och mysig, fast cp-varm. (^_^,)

Ah, knakanden är inte bra! Säkert att det är rätt storlek på den? Och du binder väl upp tuttarna under den hemliga? Men vad du än gör, använd INTE bandage. Jag gjorde det och fick hemska skavsår, plus att din hemliga cos är ju krånglig att ta av när man ska binda om. För binda om kommer du få göra 150 ggr om dagen med bandage. xD

Liss
2011-05-10 18:27
#33

jaa.. medan tan-chan kan springa runt som och fläckta överallt, så får en själv gå runt i lager på lager på lager och svart.. och shiki cossen är i skinn och läder också :S haha!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-05-10 19:52
#34

hur i hela fridens namn kunde ja missa Japan i focus! kunde ju ha gått miste om alla konventarfolk här på fokus >.< hauuu

Annons:
[Tan-chan]
2011-05-10 20:03
#35

#34: Ja, du! Det är ett mysterium! xD Om du ska på Uppcon i år så ska du leta rätt på Japan iFokusfolk där, för vi har bestämt att ha en forumträff och krama alla från Japan iFokus! xD

Välkommen hit btw!  \(^0^)/

[Ratass]
2011-05-10 20:05
#36

har ju vart in här förut men de var i vintras så det var väl kanske inte så peppat ännu :D Jo ja såg nånting om lappar XD Mig kommer ni nog inte missa dag två ;P Håll utkik efter en stor jäkla magikarp X'D Komemr vara svårt å krama folk då haha.

Im here to stay!! yaaay!! :D:D

[Tan-chan]
2011-05-10 20:10
#37

#36: Hahaha! LOL! Awesome cosplay! xD Men då får vi passa på att kramas dagen innan. Vi ska ha skylt på något sätt så det är bara att springa fram. xD Jag funderar på att göra en skylt som man kan bära på första dagen och sedan skrota den när den inte behövs mer,. PÅ den skylten ska det stå med stora bokstäver:

"JapaniFokus.se! Kom hit och få en kram!" eller något liknande om ingen annan kommer på något bättre att skriva. xD

Awesome att du stannar! ♥

[Ratass]
2011-05-10 20:17
#38

:D ska ni cosplaya nått? Hauuauu~ vet inte om jag vågar ha en sån skylt ^^' jag som e så nedrans blyg då det komemr till sånt ^^'

Var på mitt första Konvent ever förra uppcon :) Det vr så awesome, men synd på det pissiga vädret. å hade aldrig kunant drömma om hur länga man fick köa in XD

[Tan-chan]
2011-05-10 20:25
#39

#38: Jag ska ha två cosplays. En är Rin från Togainu no Chi (Var han förra året på UC men hann inte helt klart med han, så jag gick som en skadad Rin, och sedan blev jag klar med honom till Confusion i år, så ska gå som han igen för han är änna min alternativa personlighet LOL!).

Den andra är fortfarande hemlig. Ska avslöja den när jag står i kön, sminkad och ombytt. Finns redan massor av den karaktären där, men inte i den versionen tror jag inte. Har inte sett en enda i norden (Europa?) som har cosplayat i den versionen, så det kommer bli sjukt awesome. Folk kommer tappa hakan! (^_~)

Men du kan i alla fall springa fram till dem som har en sådan skylt? Vi ska bestämma en mötesplats någonstans vid en viss tidpunkt också för att mingla och ha ett stort kramkalas. (^0^)

LOL ja! Jag var på 7:e plats in på UC förra året och det var helt tomt på hela UKK när vi kom in där. Ashäftig upplevelse. Hade köat från onsdagen och haft tältläger där med några andra i två nätter. Kallt som tusan var det! I år ska jag köa på tisdagen. Egentligen skulle jag köa på måndagen, men jag måste vara i skolan den måndagen så… xD

[Ratass]
2011-05-10 20:35
#40

ooh, så något som syns i guess, för är det nån typ, "vanlig" person så kan man ju inte direkt urskilja en av föera hundra cosplayare i kön ^^'

aah så du är en sån där hardcore konvetnare som tältar typ :P

Jag och opjkvän ska försöka åka så tidigt vi orkar, mitt i natten till uppsala så vi är förmodligen där runt 5-6 på morgonen å dunkadunkar på med levan polkka i bilen hade vi tänkt å väcka alla ;P XD Kommer troligtvis vara Ryuuguu Rena från higurashi den dagen, efter tolv då vi checkar in på hotellet. vet itne om jag pallar sitta i cosplayen hela vägen till uppsala :P iofs bara 15 mil typ

Den häftiga upplevelsen var för mig (egenligen hela conventet) att få sitta längst fram på cosplaytävlingen :D Det kändes bara för awesome!

[Tan-chan]
2011-05-10 20:41
#41

#40: Yeah! Dock syns bara min version av den karaktären i typ 5-10 minuter i hela serien, men när min andra hälft kommer dit så kommer alla som har sett serien fatta vem jag är. Tror i och för sig att fansen till serien ser vem jag är med en gång. xD

Hardcore och hardcore. Det är en kul grej. Att köa är halva nöjet typ, så det är inte för att komma först in på konventet. Det är snarare för att köa är hur kul som helst. Sitta där i ett tältläger med 10 andra och mysa runt ett stormkök med nudlar eller misosoppa i handen, mitt i Uppsala torg. xD

Ah, Higurashi är awesome! Och Rena också! ♥ Ska hålla utkik. xD

Ja, det är häftigt. Jag satt längst fram under MinxZone, och under cosplaytävlingen satt jag på tredje eller fjärde raden. xD I år kanske jag ska vara med i tävlingen också. Gaaah! Hjälp! Jag har scenskräck som fasen!

Annons:
[Ratass]
2011-05-10 20:45
#42

men om ja inte kan serien vilekt jag förmodligen itne kommer göra :P så har ja ju inte en aning ;P XD

tre timmar i regn var inte halva nöjet sist XD men ja jag fattar grejen att det kan vara kul :)

Jag ska vara med i tävlingen :) Om jag blir klar that is ^^' sitter här och skriver samtidigt som jag går iväg och sätter dit lite mer papper med klister :P så fullt upp!! Men om inte så ska nog min pojkvän delta i stället :)

scenskräck ja! och blyg, ibland ^^' så att cosplaya en magikarp å vara gömd är helt min grej då :P bara att nån kom fram förra året å ville ta kort, eller posa, omg.. höll på å åka rakt igenom våningarna >.< hauu..

[Tan-chan]
2011-05-10 20:50
#43

#42: Kanske är så snäll och postar en bild på mig i cosplayen någon dag innan så att folk känner igen mig i kön sedan. xD

Haha du ska inte klaga! När vi tältade så sov vi sex pers i ett tremannatält, och det började regna in under natten. Tältet var inte helt tätt, så när vi vaknade så badade vi bokstavligen omkring i regnvatten inuti tältet. LOL! Det var superhemskt, men askul ändå. xD

Får hoppas att det är bättre väder i år.

Awesome att du också är med! Då kan vi stötta varandra eftersom vi båda har scenskräck. Vet att fler från forumet ska vara med i tävlingen, men vet inte om de har ändrat sig nu.

[Ratass]
2011-05-10 20:53
#44

Aaw va hemskt >.< ja kör liite lyxliv å tar hotell i stället XD

du får nog stötta mig så ja inte ramlar ;P Får se hur det kommer gå om ja vandrar helt off på scen, det är ju grymt tunnelseende i den där dräkten XD river halva lägenheten när ja försökar gå å vända mig om XD

[Tan-chan]
2011-05-10 20:57
#45

#44: LOL! Jag kommer ha tunnelseende och jag har inget för ögonen ändå. Som jag har sagt till de andra på forumet: Jag kommer säkert darra fram, bli så yr av skräck och spy ner i knäet på någon stackars Lolita i första raden, och sedan kraschlanda på henne när jag svimmar av skräck. xD

Men det är lugnt. Jag ska hjälpa dig att gå så gott jag kan. Dock tror jag inte att vi båda ska ut samtidigt eftersom vi är från olika serier, men ändå. xD

[Ratass]
2011-05-10 20:59
#46

Hoppas det kan ingå i din cosplayvisning ;P Men ja tvivlar p åatt personen du är gör sånt normalt XD

nejnej det förväntade jag mig inte helelr att vi skulle ^^' bara sa så för att liksom :) men vi får peppa varandra om vi är i närheten, säkert kaos där bakom, elelr inte peppa, lugn kanske XD bara att skriva om det slår knut på mina fingrar känenr jag, skriver helt cp

[Tan-chan]
2011-05-10 21:04
#47

Hahaha nej, min karaktär är den där supersöta och coola. Tror inte han skulle spy ner en stackars tjej och kraschlanda på henne. xD

Nej förstod det. Jag var mer seriös dock. LOL! xD

[Ratass]
2011-05-10 21:06
#48

haha i c! XD

sigh* som om peppen är utpumpad nu, som om man käkat massa socker å får sockerfall.. ^^'

Annons:
[Tan-chan]
2011-05-10 21:07
#49

Är du inte pepp? (T_T)

[Ratass]
2011-05-10 21:11
#50

jojo! jag blev superpepp då ja hitta awesome folk här, men nu har ja typ skrivit av mig så det är som om .. ja ja blev helt slut XD men peppen finns där den msåte bara recharga :P

Liss
2011-05-10 21:22
#51

åååh.. andra hälft! Nu blev jag lite till mig Tan-chan ;)

Jag ska cosplaya Shiki från Togainu no chi och även en hemlig* cosplay. Och som med tan-chan är karaktären väl använd på Konvent.. kommer säkert finnas flera stycken som är den personen. Men förhoppningsvis inte verisionen jag har…
I alla fall så kommer vi bli awesome tillsammans, alla hemligcosplayare* :P

Och jag vet inte om jag kommer tävla käraste Tan/Rin… får väl se hur Shiki blir till xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-10 21:25
#52

#50: Jo förstår vad du menar. Men nu ska vi peppa sönder oss här! Tänk på hur kul det ska bli att träffa folk från forumet! (^0^) Ser faktiskt fram emot att bära på en JiF-skylt. xD

#51: Är ju så! Du är ju min andra hälft! xD Och ja, sjukt awesome ska vi vara! Speciellt när jag ska … Hur var det nu? Kräla vid dina fötter med strypkoppel på och bli piskad med hästpiska. Vad mer har jag glömt? LOL! xD

Hoppas du ska tävla ändå. xD

Liss
2011-05-10 21:28
#53

#52 Haha,. du har inte ens nämt hälften ;D Har massor jag kan göra med din stackars själ. Men kräla ska du! …. du kan sitta på mitt släp och åka efteråt btw xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-05-10 21:29
#54

ja känenr mer stress än pepp just nu XD har vart lite hatkärlek mellan mig å karpen, planerade den ända sen ja gickk på uc förra året, tvingat , TVINGAt mig själv å göra den fast jag ine alls känt för det överhuvudtaget ^^' alla säger åt mig å läggaa ner, gör den till nästa år men ja komemr bli sååå besviken på mig själv då T_T

Hauu, om ja inte var blyg så hade ja ,som Rena, hoppat på samlingen av JIFare och "OMOCHIKAERIIIIIII" ^^

[Tan-chan]
2011-05-10 21:36
#55

#53: LOL! Vet inte om jag vill till Uppcon längre. xD Fast att glida runt på släpet lät som en fin grej, så kanske vågar mig dit ändå. xD

#54: Förstår precis vad du menar! Jag har exakt samma problem  med mina cosplays. Det var meningen att jag skulle sy om min Rin-cosplay till en ny version, men tappade suget för att sy helt. Min hemliga började jag på för några dagar sedan och har inte kommit långt alls. Buuh! Vissa stunder har man bara velat strunta i att cosplaya, men då försvinner det roliga så man tvingar sig att sy ändå. Fast nu ska jag fuska som fasen med min hemliga för att få den klar så fort som möjligt. Något som jag inte är allt för stolt över, men vad fasen! Ska bara ha på mig den tre dagar liksom. xD

Hahaha tycker du ska hoppa på oss ändå. Vi är nog mjuka att landa på tror jag. xD

Annons:
Liss
2011-05-10 21:39
#56

#55 Höhöhöh… kanske skulle slipa katanan också ;D … fast då kommer jag inte ens in på UC xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-05-10 21:41
#57

#55 men jag komemr bli helt röd av att bara gå fram till en grupp människor jag itne alls känner >.<''

hoppa på en grupp som har katanas O.o ahuuu!!! runs away!

Liss
2011-05-10 21:42
#58

#57 Haha, det är lugnt. Den är inte vass ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-05-10 21:43
#59

haha hope not ^^' för ja har bara en pappermacheyxa att försvara mig med XD

Liss
2011-05-10 21:47
#60

Hahahaha!!! Jao, dem är nog inte så bra försvar mot en oslipad katana heller xD
Har en piska också… den blir nog lite rolig med ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-05-10 21:48
#61

Hauuuu x.x''

[Tan-chan]
2011-05-10 21:48
#62

#56: (O_o!) *Springer iväg och gömmer mig*

#57: Inte ska du vara rädd för oss. Vi är som en enda stor familj här på JiF! (^0^)

#58: Tror du det avskräcker oss? (You sadistic b******) Vågar inte ens tänka på vad allt jag ska få vara med om, även utan din katana. LOL! xD

#59: Det är lungt. Jag har två små knivar, visserligen av trä dock men det gör inget för de är så awesome så de blir tio gånger starkare än metall. Så smyger vi oss på Liss (LisetteS) och attackerar henne när hon minst anar det. xD

Annons:
[Tan-chan]
2011-05-10 21:49
#63

#60: Har ångest å min rövs vägnar när det gäller piskan. xD

[Ratass]
2011-05-10 21:51
#64

haha XD ni är för awesome!

[Tan-chan]
2011-05-10 21:57
#65

#64: Du är awesome med! xD

Liss
2011-05-10 21:58
#66

#62 Ska du nocka mig med träbitarna i bakhuvudet då eller? och vet du… jag vet att du GILLART! Din röv också för den delen. Den kommer se ut som ett moget plommon när jag är klar… blir inte att leka med. Och det är du värd lilla *L*** !!!! You are mine bitch!

Vi är en välidgt konstig familj måste jag väl påstå xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-05-10 22:00
#67

jag garvar käken ur led här XD

[Tan-chan]
2011-05-10 22:07
#68

#66: Träbitar?! How dare you…! Du ska få smaka på dem och se vad jag kan göra med mina "träbitar" när vi väl möts öga för öga på UC.

HA! Tror du ja! Du kommer inte nå min röv med din piska! Jag ska vaddera den lagom tjockt att jag inte ens kommer känna något om någon så skjuter en kanonkula i röven på mig! You can never touch me! Not my ass either! NEVER!

Åh ja, rätt så sinnesförvirrad familj också. xD

#67, välkommen in i familjen. xD

[Ratass]
2011-05-10 22:11
#69

yaay i belong somewhere ^^

Annons:
Liss
2011-05-10 22:15
#70

#68 Du kan stå där och försöka cuta mig.. som att skära armen med glass!

Vad tusan ska du ha en kanonkula i röven för :o Thats to much info Rin.. TO much! Räcker det inte ens med en butplug liksom.. :s … oh wait.. missförstod jag nu?

Och hur vaderat kan det vara med din tunna lilla sak, du ska ha på dig xD Ohohoh… min katana är upphetsad.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-05-10 22:18
#71

de där träbitarna blir väl bra buttplugs?

[Tan-chan]
2011-05-10 22:18
#72

#69: Awesome! xD

#70: Oh, I'll cut you allright! Just wait and see. Jag har också hjälp från Rena och hennes massiva vapen!

Se där ja! Nu vet man vart dina tankar trivs bäst. PERVO! HAHA!

Hm… Du har en poäng där. *tittar på tyget och undrar vart jag kan vaddera det*

Sekunder senare: DAMMIT! Det går ju inte! Gaaah!

[Tan-chan]
2011-05-10 22:19
#73

#71: Schhh!! Nu ska du inte ge henne några idéer här! Jag är doomed så det räcker! xD

Liss
2011-05-10 22:21
#74

#72 Haha.. eeey, jag är Shiki.. jag är född pedo! xD … eller va, pervo var det!

Rena och hennes massiva vapen! Är det bara jag som får allt till snusk nu? ;D

Hohoho.. du kommer bli ägd av min piska smultron!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-05-10 22:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#75

Massivt vapen ^^' i dunno bout that, bilden är lite off på nå sätt :S skuggningen gör så det ser ut som om ja putar ut med magen elelr nått^^''

[Ratass]
2011-05-10 22:24
#76

läte pilska smultron, jahaa du de är då bra htea på gröten de där smultronen :P

Annons:
[Tan-chan]
2011-05-10 22:24
#77

#74: Jag visste väl att något hade slagit slint i huvudet på dig, Shiki…

Och ja, det är bara du som får allt till snusk! Kanonkulor i arslet och upphetsade katanas…

Näe, jag ska inte ägas av någon! xD

[Tan-chan]
2011-05-10 22:26
#78

#75: Det där är massivt till skillnad från mina smala knivar! De är så smala så det inte ens blir någon skugga av dem i solen. xD Men superkawaii var du! Omnomn!

#74: Men aaah! Du förstörde mitt rykte här nu genom att kalla mig för det där! Kolla vad #76 skrev! *sob sob*

Det är hopplöst för mig, eller hur? (=_=)

[Ratass]
2011-05-10 22:28
#79

träpinanr som är buttpluggs, du säger de e pyttesmå, så tänekr jag automatiskt på , tops, men itne alls, va sjutton heter de nu då, de där vita man kör upp XD

[Tan-chan]
2011-05-10 22:29
#80

#79: Jag vill inte ens veta vad de heter. LOL! xD

[Ratass]
2011-05-10 22:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#81

här känner jag mig cutiecute

[Ratass]
2011-05-10 22:30
#82

nä just det, du var ju man nog så det blev över så då vet du ju inte vad det är vi kvinnor använder under röda perioder.. det är helt dött i huvet, måste gå å kolal va de heter ..

tamponger!

Liss
2011-05-10 22:31
#83

#75 Du var söt åtminstone :D … vapnet kan inte klå mig dock ;D
hahaha, pilska smultron!

#78 Ahahhahahaha! Bästa medicinen mot "dåligt mående" .. prata med Tan-chan och förländ livet med några år ;)

Vadå förstörde ditt rykte! vilket rykte kan man ha när man är ett smultronhjärta liksom ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Ratass]
2011-05-10 22:34
#84

jag vill ha sommar! Då ska ja plocka pilskna smultron!..och mer fortsätter ja inte :P Hur kan man få smultronsnack till snusk egentligen.. the human mind är hemskt

[Tan-chan]
2011-05-10 22:37
#85

#81: Superkawaii! Får jag äta upp dig på UC? Som de sjunger i "pitbull - Hotel Room Service": ♫ "Forget about your boyfriend, meet me at the hotel room". ♪ xD

)Just to set you straight: Jag är en tjej så ta inte mina skämt allt för seriöst. LOL! xD)

#82: Tamponger ja… Ugh… Men de är ju mjuka. Mina knivar är superlånga (30 cm) och hårda. xD

#83: Hon var så söt så hon kommer klå dig bara för det. xD

LOL! Kul att jag fungerar som någon slags medicin. xD Jag kanske innehåller botemedlet för cancer och AIDS också? xD

Men buuuh! *sob* Jag hade ju ett awesome rykte! Slaktat massa folk i Igura-spelet och hjärntvättat en gammal gubbe bland annat. Det är awesomeness! Nu förstörde du det. *sob* Från och med nu får du bara kalla mig smultronhjärta privat när ingen annan ser. Helst i sängen också. xD

[Tan-chan]
2011-05-10 22:38
#86

#84: Ja, du. Heter man Liss så kan man få allt till snusk. xD

Liss
2011-05-10 22:44
#87

#85 Hahaha, spelar det någon roll att du är tjej gullet? ;)

Och det där med smultronen blir ganska hilaroius när man tänker på koplingen jag har med smultron… Ey vänta! Det pilska smultronet är MIN!

Ja, vem vet… det ska ju hjälpa med endorfiner mot cancer ;)

Hahahhaha… vilken jävla säng! Du får fan nöja dig mot väggen.. Hur bortskämd är du egentligen? Huh.. huh huuuuh?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-05-10 22:45
#88

#86 Haha, nu förstår jag inte alls vad du menar? xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-05-10 22:45
#89

#85 ja vet att du är det^^ men även om man är tjej så kan man inte vara så säker på vad som kan hända idag XD men nä, inte så seriöst, men å andra sidan, konvetntare är läskiga ibland, så ibland vet man ine O.o'' nam nam..

[KilledbySnape]
2011-05-10 22:48
#90

Buhä jag vill också köcampa! Men jag har tentavecka där, törs inte riskera mitt betyg… Jag och CSN är i nåt slags BDSM-förhållande, och jag är den som är gagged, om man säger så. =___=

Jag kommer i alla fall att cosplaya hela helgen, jag tar aldrig med mig "normala" kläder haha! XD

Tan-chan, bara så du vet, om inte du avslöjar din hemliga cosplay snart så kommer jag att explodera. o_O Haha! Jag är ju skitnyfiken! (Och jag  vet ju inte ens om det är från nån serie jag sett. ^_^*)

Ratass, håller du till inne på råttor.ifokus också..? :) Tycker jag känner igen ditt nick, och jag lurkar runt en del där.

Annons:
[Ratass]
2011-05-10 22:49
#91

Ohja :P det är liksom där jag hör hemam från början ^^' "Rat ass" namnet säger ju allt ;P XD

[Tan-chan]
2011-05-10 22:50
#92

#87: Nej kanske inte. Jag är väl ett monster. Fast bra sådant. xD

LOL! Jag vill inte ens veta vad du har för kopplingar mellan smultron och snusk. xD

LOL! Var det för mycket att förvänta mig av att få följa med dig till hotellet? xD Fast väggen går också bra. Lite mer kinky. xD

[Ratass]
2011-05-10 22:51
#93

O.o chu?

[KilledbySnape]
2011-05-10 22:52
#94

#91, Haha, ja, det är lätt att komma ihåg det i alla fall ;P Kikade i ditt fotoalbum, söta roantjejer du hade. ♥ (Jag är svag för just roan. Oskyldig)

Liss
2011-05-10 22:55
#95

#92 Jamen… väggen i hotellet… typ. Eller utanför. I hotellrummet har jag snusk med min hemlig cosplay nr 3* ^^ Den personen tror typ att hon äger en av mina personligheter. Men jag ska allt visa!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-05-10 22:55
#96

#94 ^^ ja de är myspys! IAf babs åsså Nisse, gloira, meh, bara problem -.-''

[Tan-chan]
2011-05-10 22:56
#97

#88: LOL! Fundera lite du. xD

#89: Ville bara poängtera det. xD

#90: It's a secret! xD Himitsu!

Annons:
[Tan-chan]
2011-05-10 22:56
#98

#95: Men lol! Ingen dubbelmacka då? xD Jag klarar av två, jag lovar! xD

[Ratass]
2011-05-10 22:59
#99

lol, ja hålelr mig utanför det döär XD även om min pojkvän snackade om trekant förut men det här verkar bli väldigt m¨ånga personer XD

[KilledbySnape]
2011-05-10 23:00
#100

#96 ;D

#97, Hidoi! T__T

XD

Liss
2011-05-10 23:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#101

#97 Vågar inte.. känner ingen som heter Liss! (A)

Och btw Rin min lilla viol! Sådär blå blev det med dem ena linserna. Dugligt right? Syns lite när man kollar uppåt.. men det funkar.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-10 23:04
#102

#99: Äsch! Man kan aldrig få för många JiF:are att tumla runt med i sänghalmen (eller mot väggen). xD

#100: I'm evil. I know! xD

[Tan-chan]
2011-05-10 23:05
#103

#101: Ser riktigt blått ut! (^0^) Mina blev också superblå jämfört med hur vanliga linser blir på mig. Trivs så bra i mina nya linser att jag vill ha på mig dem 4 evvah! Fast ögonen tar stryk efter dag två. (=_=)

Liss
2011-05-10 23:10
#104

#103 Ja, mina ögon dör efter bara några timmar. Har ju aldrig haft linser förut i hela mitt liv. Hade dem röd/bruna idag för att vänja mig bit för bit.. men blir så trött i ögonen. Och måste blinka hela tiden xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-05-10 23:12
#105

#104: Ja, jag blir också trött i ögonen. Tror man måste ha ögondroppar med sig, men det kan sabba makeupen.

Liss
2011-05-10 23:17
#106

#105 Ja, det har jag tänkt på… men som sagt, det kan ju sabba.. och jag vet inte om det hjälper för min del. För mina ögon är våta som …. erhm! jaa … hela tiden.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-10 23:23
#107

#106: HAHAHA! LOL!

Tja, mina ögon är asexuella så de är typ torra hela tiden. Förutom när jag läser/ser på en Yaoi. Då lyckas det mesta på min kropp bli vått. LOL! xD

Liss
2011-05-10 23:28
#108

#107 Hahahaha… ohh.. Neeh fan vad illa! Asexuella ögon är inte att leka med. :c Du får gnugga in lite viagra.
Haha… *chock* Eller hur, eller hur! *nickar instämmande som en dum fangirl*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-05-10 23:28
#109

UUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHH!!!! Jag har ju missat massor!!!! Gråter

Oki… Ratass: VÄLKOMMEN.. eeh.. TILLBAKA!?!?! ^_^

Och Tan-chan: Du vet väl att du får med mig att göra om du ens lägger ett finger på min lilla fina **** va? Inte ett finger!!!!

Liss: Du är awesome! <3

Snape: är inte cosplay normalt då? ;) haha!

Liss
2011-05-10 23:31
#110

#109 Hahahahha!! Inte ens några jävla träbitar xD
Awh… Teri, du får fixa så du kan skriva på den här förbannade sidan.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-10 23:33
#111

#109: Hah! Nu blev jag sugen på att se vad du har att komma med. Tror inte du klarar av att göra något mot mig. Mohahaha!

Och vad händer om din lilla fina **** vill röra mig då? Jag har ju lyckats förföra förut, varför inte igen? (^_~)

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[Tan-chan]
2011-05-10 23:35
#113

#108: viagra… Hm… *googlar*

Nordqvist
2011-05-10 23:35
#114

#111 Hohoho du TROR bara att h*n vill röra dig min käre mr *****….. Egentligen har h*n ingen lust alls att röra någon annan… Än mig…. ;)

Liss
2011-05-10 23:36
#115

#111 …. Om jag sov, räknas det inte :s

Vänta lite nu! **** klarar sig bra själv. Jag har min piska att hållas med. *fnys*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-10 23:39
#116

#114: Pah! Jag tror att du är den sista h*n vill röra efter att ha sett mig! Underskatta inte min skönhet och förföriska förmåga. Eller jag kanske lyckas förföra dig? (^_~)

#115: Uhhh…? När du sov?

Den där förbaskade piskan kommer jag inte ifrån märker jag… Hm… Får ta med mig en såg och såga av den.

Liss
2011-05-10 23:41
#117

#113 Hahaha, googleserch "viagra för asexuella ögon" ….

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-05-10 23:54
#118

#116 Haha, klart du inte klarar dig undan den. och du VILL INTE ta med dig en såg, bara att erkänna. ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Nordqvist
2011-05-10 23:55
#119

#116 HAHAHA! LOL!  Mig? Skulle inte tro det…. ~_~ Inte ens om du sjöng Nyan cat naken på toppen av ett champagneglas berg……..

Liss
2011-05-10 23:58
#120

#119 HAHAHAHA!

Alltså… ni får sluta med det här. För ni ger mig större ego än vad jag redan har xD .. och DE är inte en vacker syn.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-11 00:06
#121

#118: När du åker hem från UC kommer du märka att piskan fattas. Sedan ringer jag upp till dig och skrattar elakt i telefonen och säger:
"Har du letat precis överallt?"
Du: "Ja, jag har rotat genom väskorna och allt!"
Jag: "Kollat i röven?"
Då upptäcker du varför du har känt dig så konstig i magen under hela UC-helgen. Jag smög nämlligen in till dig när du låg och sov efter att ha tålt en hel dags piskande under UC, och körde upp den där. xD

(LOL så elak jag var nu!)

#119: LOL! Du utmanar mig här! Jag ska allt lyckas! I slutändan kommer ni båda vara mina slavar! xD

Liss
2011-05-11 00:12
#122

#121 Ahahahahaha!!!! Va fan, jag har ont i magen NU!!! vad har du gjort människa :S
Och btw.. skulle det hända så har jag en utmärkt anledning till att be dig komma med mig hem, för att hjälpa mig att dra ut den igen.
OMG det där var nasty :c

Båda .. vadå… väna lite nu här. Nu tror jag att du misstar dig lite va! Känner du inte Shiki/**** alls eller.. va! va va! VAAAA!!! INGEN äger mig.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-05-11 00:14
#123

Oh, förresten kommer jag kanske vara en tredje cosplay :s hahaha! Fast den är enkel och slapp och bra. Vet dock inte riktigt hur jag ska "spela" honom.. han är lite småsvår.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-11 00:17
#124

#122: LOL! Zukk on zat! xD

Haha nej det kommer jag inte kunna göra för att när jag ringer dig sitter jag redan på tåget hem. Mwahahaha!

Men sedan när har någon ägt Rin/*****?! Okej, den där gamla snubben har gjort det en gång i tiden - men han räknas inte. xD

Och jag kommer vara så charmig att ingen kommer att motstå mig. Så det så! Innan ni vet ordet av det kommer ni vara hjärntvättade av min charm!

[Tan-chan]
2011-05-11 00:20
#125

#123: Men LOL! Hur ska du hinna med alla tre?! xD Så jag ska gå utan min andra hälft på fredagen eller söndagen? Eller min brorsa? (T_T) Och hur ska du ha råd till en tredje? (O_o) Fast i och ed att du sade att det är en karaktär med enkla kläder så kanske du har sådana i din garderob redan?

Annons:
Liss
2011-05-11 00:29
#126

#124 :'c … vill inte att du ska åka heeeem! buhuuu! snyft*

Jag är väl också charmig.. och inte tusan har jag blivit ägd heller. Jag har en överhand över lille Rin iaf. fnys*

#125 Haha, jaa det är bara ett par beiga byxor, en vit skjorta, en röd slipps och vipps :P jag lär inte vara den en hel dag, så det är lungt ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-11 00:32
#127

#126: Vill inte heller åka hem. Bwaaah! Ärligt så skulle jag kunna stå ut med ditt piskande i 100 år bara jag slipper åka hem! (T_T)

Jag kan dra den ursäkten att då jag var ägd var jag rätt så apatisk med goda anledninger. Men efter det…

Och lilla Rin är större än du tror! *sob*

Nä, men vem ska du vara då? Och när ska du dra på dig den?

Liss
2011-05-11 00:39
#128

#127 Haha. Jaa jag skulle kunna stå ut att piska dig i 100 år också ;D

Mja, jag är ju ganska apatisk som den som äger också.. (├_├)

Jag vet inte när var eller hur faktiskt.. det är bara ett infall. Usui… så inte Teri är ensam Misa… Blir nog bara en stund eller nåt. För känns lite halvt, då jag bara kör med mitt eget hår etc. Och då kan jag ju inte ha varken katana eller piska… då känner jag mig inte som mig själv xD LOL!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-11 00:49
#129

#128: LOL! Att bli piskad i 100… Vete fasen… Tror inte jag har någon hud kvar på rumpan efter det. xD

Usui…? Får googla på det för vet inte vem det är. xD Vad har han för hårfärg då? *googlar* Jo kan tänka mig att det är skoj att vara par med någon som är rätt så "vanlig" också. Hur vanlig nu Misa är vet jag inte. xD Det ligger så mkt spänning mellan våra hemliga cosplays samt Rin och Shiki. Och skojigt är det ju för Teri också. xD

Haha ja… Usui har inget sådant där galet då? Eller han kan inte piska Misa då? xD

Liss
2011-05-11 00:56
#130

#129 Har du googlat än? Dem är från maid-sama mangananimen vet du. Han är blond typ.. så det funkar ju. Men han har ju typisk shoujo-kille frisyr… jag har ju typ rakat på sidorna xD

Ja, precis.. det blir typ bara en breather. Dem andra två är ju massa skoj med. Även för Teri som du säger.. eftersom hon är med i det ena gänget. Men ja, vila lite i slappa beiga byxor och en skjorta. (fast känner jag mig rätt lär jag inte ha det speciellt länge förrän jag känner mig för "vanlig" i mängden xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-11 00:59
#131

#130: Japp, Googlade. Kom på… Hur gör du med Shikis hår? Färgar du ditt eget eller har du peruk nu? För annars är det ju bara att köra på som Usui och styla frillan lite så ser det säkert bra ut ändå.

Haha du lär ju få ha med dig mycket packning då om du ska byta kors och tvärs. xD

Liss
2011-05-11 01:20
#132

#131 Jag har skaffat peruk, som jag klippte lite fail xD Men den är duglig, tycker jag.
Vill du se en hilaroius bild på Liss med långt svart hår, innan jag klippte av skiten? ;D Jag ska aldrig någonsin skaffa långt hår igen xD

Jaa men precis.. blir väl att klippa av svansen i nacken eller nåla upp den ^^
Jao… två TUNGA cosplays också.. kappan etc lär ju inte väga lite.. plus katana och piska. Undra vad tågvärdarna kommer tänka om mig, klockan 05.19 på morgonen xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-05-11 01:23
#133

#132: Me like hilarious! xD Visa!

Men ska du komma som Shiki till UC? xD

Liss
2011-05-11 01:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#134

#133 Nope. Ska vara mig själv på tåget xD Och så blir det ju hemlig första dagen?? Eller sa vi inte så? :) För då byter jag om till honom på hotellet vid 12.00 tiden ist.

Höhö.. bildbevis på att Liss inte ska ha långt svart hår, på beställning. VARNING!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-11 01:31
#135

#134: ah! Tänkte väl det att "WTF skulle vi inte vara hemliga första dagen åt minstone?!" xD

LOL! Ser fint ut! Ser ut som sceenqueen förutom att tuperingen fattas. xD

Men angående det där hotellet. Är ni säkra att man kan checka in vid 14? Läste någonstans för aslänge sedan att man kan checka in på hotellet efter 14. (O_o) Men lita inte på det. Jag är inte helt säker om det stämmer eller gäller alla hotell.

Liss
2011-05-11 01:37
#136

#135 Hehe neeh menade att ha kappan nedpackad.. och en katana som sticker ut ur väskan ^^

Hahaha UGH! Finns en anledning till att jag alltid klipper av mig håret xD

Neh, vad jag läst mig till så checkar man in klockan 12.00. :)

Vet du vad jag driiicker? :D Våran Liss och Tan-dryck ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-11 01:39
#137

#136: LOL! Nu hänger jag med. xD

Jag vill också bara kapa av allt hår. Men kan ju inte. (T_T)

Ah oki, bra!

Men åh, vill också ha! xD

Liss
2011-05-11 01:45
#138

#137 Men du har ju inte jätte långt :D Och du är sjukt söt i det du har..

Har en till i kylen… kom då! ^^

Nu är det inte alls uppcon snack dock xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-11 01:51
#139

#138: Jo, söt kanske jag är i det men trivs inte i det. Vill egentligen bara skala bort typ allt. xD

*Tar ett stort kliv genom cyberspace för att hamna på soffan bredvid dig och glo på en mysig Yaoi och dricka Power King*

LOL! Nä, men sedan när har snacket i forumet följt trådarnas ämne? xD Fast för mig blir det inget mer snack nu. Måste nanna. xD Natti natti, finaste Liss! ♥

Och god morgon till er som loggar in här på morgonen och läser detta! xD

Annons:
Liss
2011-05-11 02:01
#140

#139 Men om du inte trivs i det så gör något åt det? Om du ångrar dig, växer det ut igen. :)

Åhh… nu blev jag nästan lite ledsen att det inte är sant. Fan fick flashback. Har världens roligaste video från när vi försökta spela in, medan vi kolla på Yaoi vet du. Eftersom inte ljudet funkade ordentligt så är våra röster i slow-motion och förvrängda. Och du garvar skitroligt då xD Börjar gråta när jag tänker på det :P

Godnatt älskade Tan/Rin-chan. Nu ska jag se draaaaama.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-05-11 09:02
#141

Vilka hotell ska ni vara på då :O

[Tan-chan]
2011-05-11 09:26
#142

#140: Kan ju inte göra något åt det. Måste ju ha det till mina cosplays. LOL! xD

Men naaah! Den videon vet jag inte om jag har. LOL! xD

#141: Jag ska sova i sovsal på Kvarngärdetskolan. (^_^)

[Ratass]
2011-05-11 10:23
#143

ok^^

[Tan-chan]
2011-05-11 10:42
#144

#143: Du nämnde i går att du och din p-vän skulle sova på hotell. Vilket hotell är det?

[Ratass]
2011-05-11 16:08
#145

#144, hmm..tricky question XD kommer man få besök dådå om man avslöjar nu ^^' Linne, nånting, de ligger på andra sidan stationen.. De usla typerna hade inga parkeringar-.- vilekt hotell har inte det liksom?

[Tan-chan]
2011-05-11 16:20
#146

#145: You just got doomed genom att avslöja vart du ska sova. Mwaha! xD

Nä, skämt åsido. Gött med hotell kan jag tänka mig. Börjar tröttna lite på sovsalar, men det är ändå en del av konventandet känns det som. Läskigt dock att sova tillsammans med 100 okända i en gympasal, eller sedan 10 andra i ett klassrum. xD

Surt med parkeringarna. (=_=,) Därför är det bekvämt med tåg när det gäller sådant. xD

Annons:
[Ratass]
2011-05-11 16:23
#147

mjo ja vet att alla säger att de e det som e grejen, att sova i sovsal, men jag vill gärna haliite bejvämligheter om jah ar råd, frukost, dush framför allt. förra året så tog vi scandic, å aldrig igen! andra sidan av stan ju :P å regna å va kallt, inge kul å ågå barbent å i klänning utan jacka då XD mitt i natten. men ja.. jag måste ta bilen, för min cosplay gå inte ens in i ett tåg… ^^'

Liss
2011-05-11 21:06
#148

#142 Jo sant. Men finns peruker ^^
Neeh du har inte den videon. Vi spelade ju in på min dator med webcam.

Jag ska sova på Scandic med Teri (nordqvist) <--- vet typ inte ens vad hon heter här inne xD Och vad jag vet ligger det typ bara 10 minuter bort från UC. Så det ska väl inte vara någon fara?
Sen har dem bubbelpool som vi ska invadera… och hotellfrukost är typ det bästa jag vet. Kommer ta med mig en doggybag eller något xD

Jag vill inte sova i gympasal, för att behålla mystiken. Vem fan vill se en Shiki eller hemlig* med morgonandedräckt, håret åt alla håll och dreglande i en sovsäck. :P
Neeh, vill ha egen toa/dusch och shit också så…

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-05-11 21:11
#149

scandic nord, det kändes långt, plus att vi säkert tog omvägar egentligen för å komma dit.. och att det var svinkallt å regnigt gjorde deti tne bättre :P

Nordqvist
2011-05-12 00:55
#150

Usui har en förmåga att få Misa att smälta, han behöver inga vapen! ;)

[Tan-chan]
2011-05-12 05:30
#151

#150: Det där lät bara äckligt. xD LOL!

Liss
2011-05-12 07:02
#152

#150 Hahahah! Usui har en förmåga att få Misa galen, skulle väl jag vilja säga xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-05-12 10:42
#153

#152 haha ja ok… ;)

Annons:
[linnzy]
2011-05-16 18:24
#154

hejhej! Har inte varit här inne på länge!!!

Är det ngn här som håller i ngn JiF-träff som utmärker sig litet extra?

Sverige-klubben på deviantart ska ha ett devart möte på fredagen kl 17 utanför sal a och utmärke sig genom att man har en sverigeflagga….

[Tan-chan]
2011-05-16 18:30
#155

#154: Välkommen tillbaka! (^0^)

Det har vi inte direkt pratat om än. Men jag antar att jag kommer göra en skylt för oss JiF:are.

Vart skulle man kunna träffas tro?

Liss
2011-05-16 21:34
#156

#155 Skulle vi inte ha partyhattar och ha en stor skylt och träffas på fredagen någonstans.. xD erhm…. jag vet inte allt vad vi pratat om egentligen.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-16 21:36
#157

#156: LOL! Partyhattar låter askul! xD Men din hemlig har ju redan en fin hatt? Fast du kan ju alltid sätta partyhatten på toppen av den. xD

Liss
2011-05-16 22:30
#158

#157 Haha, mjaa.. jaa joo.. eller neeeh. Gör en fet skylt ist ^^ erhm.. du ska ju vara där ett tag? så du kan ju göra en medan du sitter i kön… roligt arbete. eller nåt… typ.. kanske..

Känner mig lite smått förvirrad.

Och btw! Om du är otrogen med någon annan hemlig* så får du spö!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-16 22:39
#159

#158: Japp, tänkte ta med material och sitta med det i kön när jag ska tälta i tre nätter. LOL! xD

Otrogen?! Med vem då? (O_o) ***** känner sig utmanad nu. xD

[Ratass]
2011-05-16 22:45
#160

med mig såklart ;P mina spröt är vääldigt känsliga ya know ;P

Annons:
[Tan-chan]
2011-05-16 22:45
#161

Låser tråden för att den är så lång! Fortsätt lika flitigt på #4, mina sötisar! ♥

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: