Annons:
Etikettsajten
Läst 1769 ggr
ParaKiss
12/5/08, 12:23 AM

Tips & Förslag

Tips & förslag om Japan.ifokus sajten är välkommen. Och kom gärna med synpunkter mm. Så att vi kan förbättra oss =)

Annons:
ParaKiss
12/12/08, 5:50 PM
#1

putt ^^

ParaKiss
1/13/09, 9:44 PM
#2

Tips och förslag är välkommen =)

ParaKiss
1/31/09, 6:49 PM
#3

putt

[Tan-chan]
3/8/09, 2:49 PM
#4

Puttar upp denna tråd

ParaKiss
3/8/09, 4:24 PM
#5

Vi är nästa 100st medlemmar. Bara några få som är aktiva. Hur ska man få dom andra vara med o skriva o sånt med?

[Tan-chan]
3/8/09, 4:37 PM
#6

Bra fråga… (=_=)

Annons:
[VictoriaR]
3/8/09, 9:10 PM
#7

Jag tycker att sajten är bra,kommer ialf inte på något dåligt just nu;)

Hoppas bara det blir lite mer aktivt,skulle vara kul om fler ville skriva/kommentera inlägg.

[Tan-chan]
3/9/09, 5:48 PM
#8

#7: Ja verkligen. Vi har så många medlemmar men de flesta bidrar inte till någonting - utan bara finns med liksom. (=_=)

[Tan-chan]
3/9/09, 5:54 PM
#9

Kom på att det finns ju småsaker man kan förbättra, men det beror helt enkelt på er medlemmar.

Vill ni har fler tävlingar?
Vill ni att vi ska hålla koll på anime-släpp åt er?
Vill ni att vi ska hålla koll på musik-släpp åt er?
Vill ni att vi ska hålla koll på manga-släpp åt er?
Vill ni ha listor på någonting?

Kom gärna med förslag på liknande saker, så kanske vi kan fixa det. Då får vi igång sajten också lite mer.

emee
4/10/09, 2:56 PM
#10

Kanske skulle finnas en tråd om Japanskt mode och stilarGlad

Catta89
4/10/09, 5:06 PM
#11

Jag tycker det är en bra idé med Anime släpp och kanske lite tips vart man kan ladda ner/kolla på animé online med bra kavlite m.m .. Själv kollar jag online men hittar nästan aldrig någon sida med bra kvalité, Kollar oftast på megavideo för hittar inte avsnitten någon annan stans och det är sällan bra kvalitet då :( Sen har jag ingen aning om vart man kan ladda ner avsnitten och sen så är det ju den nya lagen att tänka på med nu …

En idé bara..

ParaKiss
4/10/09, 6:43 PM
#12

Tyvärr kan vi inte tipsa om vart man kan ladda ner. Eftersom det är olagligt ^^

Men resten går att ordna =))

Catta89
4/10/09, 7:45 PM
#13

pm? Oskyldig hehe.. Tungan ute

Annons:
[Tan-chan]
4/13/09, 1:16 PM
#14

Vi ska kolla hur vi ska fixa och dela upp arbetet. Om det finns folk som vill hjälpa till så är ni välkomna. Liksom ni kanske har en pågående Anime som ni redan följer, så då kan ni ju hjälpa oss att hålla koll när det gäller den?

Och det där med nerladdning… Jag har för mig att man får berätta vart man kan ladda ner, men man får inte länka dit. Vore ju konstigt att inte få skjuta in t.ex. "Jag såg det i dag att [någon Sub team-sida] kom ut med senaste avsnittet i går". Rätt eller fel?

AnnaMoonshadow
9/6/11, 10:25 AM
#15

*putt*

tänkte höra lite med vad ni vill läsa om? som vi har det nu så har vi Tan-chans projekt med Cosplay-sminkningar men har även hört att det är rätt mycket musik/cosplay på forumet  och ganska lite annat.

Vad är ni intresserade av?

har funderat på att skriva några anime/drama-artiklar. tipsa om olika serier liksom.

är det något mer i den japanska kulturen ni skulle veta mer om? någon historisk händelse? Kan garantera att någon av oss medarbetarer/artikelförfattare/forumvärd endera redan kan eller helt klart kan läsa på i ämnet för att ni ska få det ni är nyfikna på!

Alla förslag välkommnas!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

NamaeMy
9/8/11, 6:37 PM
#16

#15 Jag tycker att det skulle vara intressant att få läsa lite om shintoism, ritualer och gudar och så vidare!

Besök gärna min blogg manganews.blogg.se! ^__^

[Tan-chan]
9/8/11, 6:40 PM
#17

#16: Vet inte om det är det du söker men vi har en artikel om detta här.

http://japan.ifokus.se/articles/4d713689b9cb46222104e767-shintoismen#4d71254cb9cb462141048ff4-1

AnnaMoonshadow
9/8/11, 8:30 PM
#18

haha om inte annat hinner det bli mer då jag ska studera bland annat religion i fem år framåt ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
9/8/11, 8:43 PM
#19

Jag kommer läsa bland annat Japans samhälle och kultur - tradition och modernitet sen… Lär väl veta det mesta om populärkultur redan ^^ Men blir nytt med det andra.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
9/19/11, 3:24 PM
#20

*putt*

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Upp till toppen
Annons: