Annons:
Etikettövrigt
Läst 1379 ggr
ParaKiss
1/1/09, 1:46 PM

Träff i sommar

Funderar på att kanske fixa nå träff i sommar här i Bollnäs (Hälsinland). Någon som kanske är sugen på de? Typ ta nå picnik, gå ut o äta, festa me japanska musik endast, kolla på Anime, läsa Manga eller nåt sånt. =)

Jag själv tycker det skulle vart skoj.

Annons:
[Tan-chan]
1/1/09, 2:59 PM
#1

Jag hakar gärna på! (^0^)

ParaKiss
1/1/09, 3:00 PM
#2

 Vad bra :D Sovplats går att ordna hos mig, bor i en stor 2a så ^^

Emmell
1/1/09, 4:36 PM
#3

Ja absolut, låter kul! Speciellt som det hann ju aldrig bli nån repris på våran förra animekväll. Jag har ändå tänkt ta mig till Gävle en sväng till sommarn, kan ju lika planera in en sväng till bolliis :) men det beror lite på, för tågbiljetter kostar äckligt mycket..:/

ParaKiss
1/1/09, 6:24 PM
#4

#3 Jo precis =) Var ju skoj sist =). du flyttade ju så snabbt igen :P Hann ju inte träffas änns :P

Wony
1/3/09, 11:35 AM
#5

Jag skulle tycka det vore skoj, men det beror väl mycket på typ tågpriser och sådant. Det har en läskig tendens att vara himla dyrt. >_<

ParaKiss
1/3/09, 11:47 AM
#6

Jo dem brukar ju kunna vara det tråkigt nog. Men flera månader kvar till sommaren. Så lägga undan liten peng då o då så har man pengar tills träffen :D

Annons:
[Tan-chan]
1/3/09, 5:46 PM
#7

Men om man bestämmer sig för en dag eller flera dagar och verkligen ska se till att träffas då så kan man ju boka tågbiljetter 3 månader i förväg som längst, och ju tidigare man beställer dem ju billigare blir det. (^_^) Men då gäller det ju förståss att man verkligen ska träffas då för om till exempel du ParaKiss plötsligt inte kan eller vill så står man ju där med en tågbiljett som man kanske inte kan lämna tillbaka (Avbokningsskyddet kostar över 1000 kr extra eller något).

Emmell
1/3/09, 7:46 PM
#8

Jag brukar undvika att ha för många "måste"-dagar under ett år ;D vet inte hur det är för er, men för mig lyckas nästan alltid nåt som lyckas komma emellan. :s (Gissa om jag är stressad över SJX)

Däremot håller jag absolut med vad Tan-chan skrev i #7, vore enormt surt att boka tåg och så blir det plötsligt inte av. =_= Och jag har verkligen inte råd att betala biljett som kan av/ombokas.

(Oj vilket givande inlägg det här blev ;) inte.)

[Tan-chan]
1/3/09, 8:52 PM
#9

Jag brukar inte heller vilja ha för många "måste"-dagar då jag också har en tendens att få förhinder. Men när det kommer till konserter och sådant så bryr jag mig inte alls om det som skulle vilja komma i vägen. Jag vill ju se konserterna! (^0^)

Men ParaKiss; om man skulle kunna bestämma en dag när det börjar närma sig så vore det toppen så jag kan i sådana fall boka i förväg. Ska försöka tjata Eli-san och San-san med mig också. (^_^) Helst gärna under semestermånaden då jag har jobb fram till mitten av juli tror jag (semestern brukar skifta beroende på chefens humör). Men jag hade semester från och med i mitten på juli förra året så jag utgår därifrån.

ParaKiss
1/4/09, 12:54 PM
#10

Jomen vi får väll bestämma oss någon dag sedan eller nåt.  Och när dag är bestämt så är det bestämt =) Försöka o ta någon dag/helg nrä alla kan?

Frågan är vad för saker vi kan hitta på ^^

Gå på stan och shoppa (under dagen)

Picknik (eftermiddagen eller något kanske)

Gå ut och äta (även detta som alternativ om det blir dåligt väder)(eftermiddagen eller något kanske)

fest på kvällen (me j-musik) ^^ Kanske köra lite lekar spela spel o sånt.

Kolla på Anime (om vi kör en helg så kanske dagen efter eller något.) ^^

Ja inte vett jag e =)

ParaKiss
1/4/09, 12:58 PM
#11

Tan-chan: Dom måste med ;) Har stor lägenhet jag så vi får ju plats en del här. Större kris dock på kuddar, täcken, och kanske lite sovplatser. Men det borde ordna sig. Men alla får stå för din egen frukost o mat. För det har jag inte råd med. ^^ eller nåt. eller om man delar på en gemensam middag =)

Sovplatser jag har att erbjuda är typ:

Har en extra säng
Sovmaddrass
3 sits soffa
2 sits soffa
osso har jag ju även då en futölj o fotpal för den som kan sova hur som helst ;P eller nåt ^^

Wony
1/5/09, 1:23 AM
#12

För min del hänger mycket på när jag får sommarjobb >_< Men det vore helt klart skoj.

ParaKiss
1/13/09, 9:51 PM
#13

Kanske juli månad funkar bäst för dom flesta? ^^

Annons:
ParaKiss
3/2/09, 5:09 PM
#14

sommaren närmar sig =))

ParaKiss
4/14/09, 4:29 PM
#15

outtar upp detta o se om nå är fortfarande är intresserad? funkar juni eller juli isåfall? =) slutet utan juni eller början utav juli skulle kunna funka =)

[Tan-chan]
4/14/09, 10:07 PM
#16

Jag får se över min ekonomi efter att man har varit på expo. Därefter vet jag mer. Men jag kan inte i juni eller i början på juli. Jag kan bara då som semestermånaden är, för jag har fått praktik i en datorverkstad över sommaren nämligen. Samt att jag har mitt gamla jobb också att tänka på. (^_^,)

Emmell
4/14/09, 10:10 PM
#17

Och jag kommer inte kunna större delen av juni + början av juli (och osäkert även i mitten på juli) pga jobbvikariat, så mig kan ni nog räkna bort helt tyvärr. :) Expot får räcka för min del.

ParaKiss
4/14/09, 10:14 PM
#18

ok. synd. ajja. jag får väll vara på landet större delen under sommaren o försöka börja me körkortet  då ^^

Upp till toppen
Annons: