Annons:
Etikettmusik
Läst 1505 ggr
ParaKiss
12/20/08, 12:48 AM

X Japan

Besviken jag är på X Japan…

Att de aldrig kom till Europa som de hade planerat några gånger om i år. Undra om man kan lita på dem nästa gång de bestämmer sig att komma till Europa? Hoppas på det! Eftersom jag så gärna vill se dem =) eller mer eller mindre, vill se/träffa/krama/pussa/hånga/*piip* Yoshiki <3 hehe :P

Annons:
Emmell
12/20/08, 1:04 AM
#1

Blev det inget Paris för dom, eller vaddå?

ParaKiss
12/20/08, 11:25 AM
#2

Nix, inte i sommras som de hade planerad först. sköt sedan upp då till nov. o det blev inget då heller. med hade kommit längre än sist i planeringen allafall, så långt som en release datum för biljetterna -_- sen så blev det inge mera :/

[Tan-chan]
12/20/08, 3:57 PM
#3

Haha, ja de avbröt konserten typ bara några dagar innan konserten skulle vara.

Jag blev också gött besviken på dem. Om de inte är snälla nog att komma till norden som kompensation för deras flopp-planer för konsert i Paris så kan de glömma att jag ska resa genom halva Europa för att se dem så som jag tänkte göra först. (>_<)

ParaKiss
12/20/08, 4:35 PM
#4

Stackars dom som hade bokat inför resan o allt…

new-CHAN
12/29/08, 2:22 PM
#5

Tur att jag inte bokade nått. Var påväg att göra de precis när jag läste att de inte blev nått. Obestämd

Rahvar
2/10/09, 8:59 PM
#6

Jag är ny här och medveten om att den här tråden är lite gammal nu men tänkte dela med mig av en citat ur pressreleasen när dom ställde in spelningen i frankrike…
"Next spring, there will be a national Japanese tour which will take place by a new concert in Paris to replace the one in November as well as supplementary concerts in Scandinavia including Sweden, et cetera."

:D Hoppas dom kommer.

Annons:
[Tan-chan]
2/11/09, 4:32 PM
#7

#6: Hm… Alltså efter det förra året så vet jag inte om jag ska lita på det där. Men hoppas kan man ju. Hade inte varit fel att se dem ändå, i och med att de är ju rätt så legendariska. Synd bara att sångarens röst inte håller så bra. (^_^)

ParaKiss
2/11/09, 4:55 PM
#8

#6 Jo jag hoppas att dom kommer också. Undra om Yoshiki har fått alla mina bombade mejl om att komma till sverige haha :D

Men håller också med #7. Om man vågar tro på det dära eller ej? =)

[Tan-chan]
2/28/09, 12:36 PM
#9

Någon som har hört något nytt från X Japan som kanske berör oss i Europa?

LaSadie
2/28/09, 1:48 PM
#10

Om dom kommer till Sverige kommer jag fan boka en biljett =) Och sjunga med på Dahlia som var just DEN låten som fick mig att börja lyssna på japansk musik. Kommer vara såååå underbart…. Nostalgitripp deluxe!

[VictoriaR]
3/1/09, 10:06 PM
#11

Vill gärna gå om de kommer till sverige!

[Tan-chan]
3/1/09, 10:59 PM
#12

Jag ska defenitivt dit!

ParaKiss
3/1/09, 11:19 PM
#13

Jag ska dit även om jag låg med bruten ben, eller låg halv död. Jag ska bara dit! ^^ Yoshiki <3<3<3

Annons:
Pu-Chan
10/15/09, 12:16 AM
#14

JAG SKULLE LUGNT GÅ! *_* men jag saknar hide enormt ;___; X-Japan är ett av mina favoritband x)

[VictoriaR]
10/15/09, 9:42 PM
#15

hide jah :(

#14,Puxxi?? x) vicci är 110% säker på att puxxi-chan är här :D<3 *welcooome*

Pu-Chan
10/16/09, 12:34 AM
#16

(A) hahah xD<3<3<3 du har rätt :D

Chunsas
10/18/09, 9:49 PM
#17

Men att de sköt upp Paris konserten var väl delvis för att Yoshiki skulle opereras igen? Det var väl i Juli vad jag vet som han skulle opereras, sen skulle han vila några veckor och rehabiliteras nån/några månader efter det?

Upp till toppen
Annons: